Başroldeki birkaç kişi dışındakilerinin görünüşünü sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Gelen güzel yorumlarınıza teşekkür ederken keyifli okumalar diliyorum.
Yemekten sonra yukarı çıktığında hiç beklemeden bilgisayarı aldı ve yatağına oturdu. Artık bu işi hızlandırması gerekiyordu. Hele bugünden sonra kaybedecek tek bir anı bile yoktu.
Bilgisayarı açtıktan sonra Tekno'nun gösterdiği gibi gerekli yerlere girdi ve geçmişte kopyayı yollayıp yollamadığına dair bir şeyler bulmaya çalıştı. Aşağı doğru inerken gözüne takılan isimle durdu. Seyhan adında birine büyük boyutta bir veri gönderildiğini gördüğünde hiç şaşırmadı. Adın üzerine tıkladığında karşısına çıkan şeyle keyfi yerine geldi. Videonun üzerine tıkladığında herşey alenen belli oluyordu. Havuzun bulunduğu salonda üstteki pencerelerden birindr çekilmiş video her bir grup üyesini alenen belli ediyordu. Geriye bu videonun kopyasını kaldırmak kalmıştı.
Tekno'nun Rüzgar'a diğer bir hediyesi ise Batuhan'ın telefonuna da el atmış olmasıydı. Batuhan hasta olduğu için o gün hastaneye giderken telefon evde kalmış ve Ayşe ablası da bu telefonu Batuhan'ın masasına bırakmıştı. Bu nimetten yararlanan Tekno Rüzgar'a ufak bir sürpriz yapıp telefona güzel bir program yüklemişti. Böylece Rüzgar Batuhan'a gelen aramalardan tutun mesajlara kadar her şeyinden haberdar olabilecekti.
Rüzgar telefonda ilk olarak mesaj kısmına yöneldi. Mesaj kutusu o kadar doluydu ki Batuhan'ın bunları silmemesine anlam veremedi. Rüzgar'ın günlük işlerinden biri de gereksiz mesajları beklemeden silmekti yoksa o kutu çöplükten hallice oluyordu. Herhangi bir mesaja girmeden isimlere göz attığında, hepsinin erkek olması gözünden kaçmadı. Mesajların bir tanesine girdiğinde gördüğü şeyleri gerçekten hiçbir şekilde tahmin edemezdi.
"Bu okuldan s*ke s*ke gideceksin ibne. Yoksa o geniş kıçına kalorifer borularını monte ederim." Bu mesajdan çıkıp bir alttaki mesaja girdiğinde diğerinden daha beter şeylerle karşılaştı. Başka bir tanesine tıkladığında ise ahlaksız ve iğrenç bir teklifle karşı karşıya geldi. Kime ait olduğu belli olmayan numaradan gönderilen mesaj; penisinin boyunun kaç olduğu, Batuhanla üçlü yapmak istediği ve bunu yapmazsa ona neler yapabileceği hakkında bir sürü tehdit içeriyordu.
Rüzgar " İşte şimdi elimdesin tırtılcık"diyerek bulduğu hazinenin keyfini çıkarırken telefonda gördüğü isimle yüzü aniden düştü. Aramayı el mecbur açtığında ise karşıdan gelen ses bu akşamki mutluluğunu yerle bir edecek nitelikteydi.
"Naber Rüzgar?"
"İyilik. Senden?"
"Ben de oturuyordum, seni merak ettim de bir arayayım dedim."
"Ne iyi etmişsin."
Pelin "Şey" dediği anda Rüzgar baklanın geleceğini anladı ve bir "Evet" ile karşılık verdi.
"Yarın bizim kızlar sevgilileriyle bowlinge gideceklermiş de biz de gider miyiz diye sorayım dedim." dediği anda Rüzgar 'Neden bu kız !' naraları atmamak için kendini zor tutuyordu. Tüm saçma işlerin kendisine kalmasından bıkmıştı ama babası karşı gelemeyeceği kadar güçlü bir varlıktı.
"Yarın sen de oluruz, diye düşünmüştüm. Babanların tatile gideceğini söylemiştin yanlış hatırlamıyorsam." deyip elindeki kozu önüne koydu.
"Şey, hemen evime gelmen doğru olur mu bilemiyorum" diyen kızla bugünkü kızın alakası yok gibiydi. Rüzgar da kızın blöfünü gördü ve daha da arttırmaya karar verdi.
"Sen bilirsin. Ben yarın bizim tayfayla takıldıktan sonra senin evine gideriz diye düşünmüştüm. Hem onlarınkilerle tanıştıracaktım seni ama kısmet değilmiş." dediği anda karşıdan bir itiraz nidası geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE LAMBASI
RomansaSırlarla dolu bir geçmiş,hayatın esir aldığı çocuklar. Rüzgar severken karanlığı, Batuhan aşıktı güneşin parlaklığına. İmkansızdılar belki de imkansızlığın imkanına.