39. Bölüm

787 112 100
                                    

Merhabalar.
Bölüme başlamadan önce bir açıklama yapmak istiyorum.

Şimdi şöyle birşey var. Bir bölüm daha yazdım ama düzenlemesi duruyor. Eğer beklediğim yorum ve oy kotasına ulaşılırsa onu da yarın atarım. Ama verdiğim emeğin karşılığını göremezsem maalesef uzunca bir süre beklemeniz gerekecek. Çünkü bu iki gün son zamanlar boş olduğum nadir günler .

Birçok kişi bana hikaye çok güzel çok heyecanlı gidiyor derken aynı hikayeye attığı oy ve yorum iki ya da üç tane.

İstediğim tek şey emeğinin karşılığını alabilmek, bölümü yazarken bile belli bir plan yapması uzun saatlerimi alıyor. Bu iki bölüme de bir günden fazlasını verdim. Üstelik diğer bölümün düzenlemesi duruyor.

Her bölüme oy atan veya yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.

Fakat unutkan arkadaşlar yeni bölümün hemen gelmesini istiyorsanız önceki bölümlerde unuttuğunuz oyları atıp belirlediğim oy kotasının dolmasına katkı sağlayabilirsiniz. Yoksa üzgünüm ama emeğimin karşılığını almadığım zaman hikayeyi yazma konusunda gerçekten isteksizleşiyorum.

Birçok yazar ben kendim için yazıyorum dese de benim motivasyomun attığınız yorumlar ve oylar.

O yüzden pamuk eller yıldızlara ve yorumlara diyorum.

Keyifli okumalar...

Medya: Batuhan

Duyduğu sesle olduğu yerde kalan Batuhan başını Rüzgar'a çevirdiğinde rahat bir yüz ifadesi görünce gözlerini devirdi. Tam o sırada ise Ayşe kapının ardından "İçeride kim var?" diye seslenince Batuhan ağzını açıp "Benim." diyecekken Rüzgar elini onun ağzına örtüp "Ben varım." diye cevap verdi.

İçeride olup bitenden habersiz kadın "Çıktığında bana bir sesleniver oğlum. Banyoyu temizleyeceğim." deyince Rüzgar "Tamamdır." dedi. Ayşe arkasını dönüp merdivenlere yöneleceği sırada aklına gelen şeyle "Rüzgar,  Batuhan odasında yok. Nerede olduğunu biliyor musun sen? O da duş alacağını söylemişti." dedi ve banyodaki çocuğun kalp atışlarının hızlanmasına neden oldu.

Rüzgar karşısında mor renge dönüşmeye başlayan yüzü birkaç saniye seyrettikten sonra "Dışarda biraz işi olduğunu söyledi." dedi. Ardından karşısındaki çocuğun onu delecek derecede sert olan bakışları altında "Birkaç saat gelmez herhalde." diye ekleme yaptıktan  sonra Ayşe,  aldığı cevapla merdivenlerden inmeye başladı.

Batuhan ağzını kapatan elin dudaklarından çekilmesiyle sinirli bir nefes koyverip yumruğunu Rüzgar 'ın omzuna gömünce Rüzgar "Eline koluna hakim ol." diye çıkıştı.

"Niye öyle söyledin?" diye sinirli bir tonda çıkan sese karşılık "Hadi çıkalım. Şimdi yaklanıcaz." diyerek soruyu geçiştirmeye çalışan Rüzgar kapının kilidini çevirdi ve kapıyı yavaşça açarak başını dışarıya uzattı. Kimsenin gelmediğini görünce Batuhan'ı çekiştirerek kendi odasına yönlendirdi. Batuhan ne kadar o odaya girmek istemese de yakalanmamak için el mecbur önündeki yolu kabul etti.

Rüzgar dağıttıkları banyoyu hızlıca toparladı ve Ayşe'ye banyodan çıktığını haber verdikten sonra  odasına geçtiğinde ayakta duran çocuğu görünce dudakları kıvrıldı. Kapıyı kapattıktan sonra her türlü ihtimali göz önünde bulundurarak anahtarı yuvasında bir tur döndürdü.

Arkasını döner dönmez dibinde biten Batuhan sıkılı dişlerinin arasından "Neden böyle bir şey söyledin." deyince "Çünkü banyodaydım ve kimin olduğunu sordu." diye cevap verdi.

GECE LAMBASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin