Mapa

258 13 1
                                    

Přišla jsem na mýtinu, akorát ve chvíli, kdy Pan klepal na kmen stromu. To byl náš signál. ,,To mimořádné srdce, tluče v tobě. A teď ty i ono. Jste mí!" Řekl Pan ostře, vytáhnul svoji dýku, zvednul ji na hlavu a zakřičel. ,,Pojďte chlapci!" Všichni ztracení se vynořili z pralesa, zespod kořenů toho stromu, prostě odevšad. Rozzářili se mi oči a připojila jsem se do kruhu kolem Henryho. Henry se rozhlížel se strachem v očích. Semkli jsme se těsně kolem něj a Pan sykl. ,,Zahrajem si!" Ztracení chlapci popadli Henryho a vedli ho do tábora. Chtěla jsem jít za nimi, ale Pan mě chytil za ruku a stáhnul mě zpátky. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se, Pan se pousmál a řekl. ,,Jsou na ostrově. Potřebuju, abys se mnou vytvořila mapu." Zvedla jsem obočí a zeptala se. ,,To si je chceš přivést až k nohám?" Pan se usmál a řekl. ,,Ne, ta mapa bude ukazovat mě nebo tebe, Henry vždycky bude s jedním z nás. Proto ji musíš vytvořit se mnou." Naklonila jsem hlavu a řekla. ,,Chceš připomenout Emmě, že je sirotek." Pan mě k sobě přitiskl a řekl. ,,Někdy mě až udivuje, jak mě dokážeš přečíst." Pousmála jsem se a Pan mě začal vášnivě líbat. Když jsme se od sebe oddělili Pan mi podal ruku. Položila jsem na ni svou a mezi dlaněmi se krátce zablesklo. ,,Tak fajn, teď už ji jen dostat k naší zachránkyni." Sykl Pan pohrdavě, luskla jsem prsty a změnila Panovi oblečení. ,,Takhle je to lepší." Řekla jsem a oba jsme se ocitli na druhé straně ostrova. Blízko ústí řeky. ,,Musí zůstat vzhůru jenom Emma." Řekl Pan tiše. Kývla jsem a oči se mi rozzářili. Z dlaní mi vyšlo slabé bílé světlo a utvořilo kopuli kolem Hooka, Reginy a Mary Margaret s Davidem. Pískla jsem na Pana a oči mi přestali zářit. Pan se pousmál a zmizel, protočila jsem oči a pozorovala Emmu. Převalila se, potom se zvedla a vzala si meč. Otočila se na Mary a Davida, ale nemohli ji nijak pomoct. Sama vyšla do pralesa, kde už na ni Pan čekal. 

,,Taky to slyšíš?" Zeptal se Pan chladně, Emma zděšeně vydechla a prudce se otočila. ,,Ty seš Emma co? Proč oni ten pláč neslyší?" Ptal se znovu dotíravě Pan. ,,A ty seš kdo?" Sykla Emma, Pan se pousmál a řekl. ,,Zapomněl jsem se představit, jsem Peter- Peter Pan." Emma obrátila meč a namáčkla Pana ke stromu. ,,Kde je Henry?" Zeptala se ostře. ,,Máš v sobě oheň, ten já mám rád. Ale promiň, našel jsem někoho lepšího." Řekl Pan s úsměvem. ,,Kde je můj syn?" Štěkla po něm Emma. ,,Podívejme, ona si umí i hrát. To je naše maličká, malinkatá hračička. Zachránkyně!" Sykla jsem Emmě za zády. ,,Neboj nic ti neudělá, zezadu je to zbabělí i na mě." Řekl Pan s čepelí pod krkem. ,,Tvůj syn stále žije, jestli tě trápí tohle." Řekla jsem a přešla vedle stromu, na který byl namáčknuty Pan. ,,Proč jsi ho unes?" Sykla Emma, Pan se pousmál a řekl. ,,Je to zvláštní kluk Emmo a chtěl jsem vědět s kým máme tu čest. Zachránkyně! Musím říct, že zklamanej nejsem." Emma se zamračila a zeptala se. ,,Co řekneš dál, že už Henryho nikdy neuvidím?" Pan suše odpověděl. ,,Ne, já ti ho pomůžu hledat. Dám k ti k tomu mapu." Emma od Pana ustoupila a on vytáhl s kapsy ten pergamen. ,,Ta tě zavede přímo za tvým synem." Řekla jsem ostře. ,,Pokud je tohle nějaká past..." Sykla Emma, Pan se usmál a protočil oči. ,,Možná nejsem, ten nejzdvořilejší kluk na ostrově, ale svoje sliby vždycky plním. Na té mapě je cesta k Henrymu." Řekl Pan a podal mapu Emmě. ,,Proč mi ji chcete dát?" Zeptala se Emma nedůvěřivě. ,,Nejde o to zda ho najdeš, ale jak ho najdeš. A ty Emmo, ty to dokážeš." Řekl Pan a natáhl k ní ruku s mapou. Emma pergamen rozložila a řekla znepokojeně. ,,Nic tu není." Pousmála jsem se a řekla. ,,Tu mapu uvidíš, až ve chvíli, kdy si konečně přiznáš kým seš." Emma si mě přejela pohledem a pak se podívala zpět na prázdnou mapu. V tu chvíli mě Pan chytil za ruku a oba jsme zmizeli. 

Objevili jsme se u lesní cesty a tam už na nás čekal Felix. ,,Kdo hlídá Henryho?" Zeptal se Pan, Felix se pousmál a řekl. ,,Je s ním Devin." Pan kývl a sykl. ,,Sežeň ostatní chlapce, tohle bude sranda." Felix zmizel a Pan byl najednou oblečený jako Henry. ,,Takhle se už nikdy neoblíkej." Řekla jsem naštvaně. Pan se usmál a zeptal se. ,,Takhle se ti nelíbím?" Pousmála jsem se a odpověděla. ,,Vypadáš jako andílek." Pan se zamračil a sykl. ,,Pro teď se to bude hodit." Zvedla jsem obočí a zeptala se. ,,Hledací kouzlo?" Pan kývl a řekl. ,,Budeme to muset zvládnout, stín má plno práce s Rampem." Rozzářili se mi oči, vznesla jsem se do vzduchu a z dlaní mi vyletěla mlhavá záře. Mlha přeletěla párkrát kolem cesty a všude se objevili stany, ohniště a pochodně. Pan se na mě s úžasem díval a když jsem se snesla k zemi, přitiskl mě k sobě a začal mě vášnivě líbat. Odtáhla jsem se od něj a řekla. ,,S tímhle počkej, teď musíme vyřešit je." Pan se pousmál a řekl. ,,Jak si má královna přeje." Usmála jsem a podala Panovi ruku, aby ji políbil. Pan mě něžně chytil za ruku a políbil ji. ,,Vím, že se ráda předvádíš. Uděláš nám tady party." Řekl Pan a mrknul na mě. ,,Pane, všichni jsou připraveni." Řekl Felix jasně, otočila jsem se na něj a zeptala se. ,,Jak to šlo s Rampem?" Pan na nás mávnul ať se schováme v lese. Oba jsme se usmáli a s Felixem se schovali za nejbližší strom. ,,Až na vyhrožování, že nás všechny zabije to šlo." Odpověděl Felix s úsměvem. ,,Pozdravila si se s Hookem?" Zeptal se po chvíli. ,,Víc než s ním, jsem si popovídala se Reginou." Řekla jsem a chytla Felixe za ruku. ,,Co to máš?" Zeptala jsem se a tázavě se podívala na Felixe. ,,Jsem nešika a odřel jsem se o kámen u jeskyně Ozvěn." Pousmála jsem se a oči se mi rozzářili. Dala jsem ruku nad Felixovo zranění, kolem odřeniny se rozzářilo světlo a když jsem ruku oddělala, odřenina byla pryč. ,,Díky Kat." Řekl Felix a pozorně si ruku prohlížel. ,,Nedopustím, aby se ti něco stalo." Řekla jsem a mrkla na něj. 

Pan rozjíždí novou nebezpečnou hru. Kat i Felix v ní mají důležitou roly. Kat už podruhé uzdravuje Felixe, je to prostě nešika. 


Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat