Henry se šel schovat do chaty. ,,Kapitáne, pokusíme se rozbít kouli. Ale obávám se, že k tomu bude potřeba Mauiho hák." Rampelník se na nás otočil a zeptal se. ,,To ho nemůžete přivolat?" Usmála jsem se a řekla. ,,Je to hodně vzácný, když se objeví. Nemáme moc ho jen tak přivolat." Ramp i Hook se rozešli za Henrym do chaty a já s Panem jsme zůstali venku. ,,Jsi si jistá, že to vyjde?" Zeptal se mě Pan váhavě, pokrčila jsem rameny a řekla. ,,Mávnu rukou a mám hák na dlani, ale je potřeba aby ho přivolali Hook a Ramp. To se nesmí změnit!" Řekla jsem a vylétla do vzduchu. Položila jsem na sklo dlaň. Dlaň mi obalil modrý plamen a já se rozletěla podél skla a za mnou zůstávala modrá hořící čára. Pan se ke mě přidal a za chvíli se celá koule rozzářila modrým světlem. Zastavili jsme se, až když jsme uslyšeli bouchání do skla. Podívali jsme se k zemi a tak stál Hook s Rampem a oba mlátili do skla, Hook hákem a Ramp svoji dýkou. ,,Naše duše se zlomí dřív než to sklo." Prohlásil zadýchaně Ramp a držel se za zápěstí. ,,Měli bychom zkusit jinou oblast. Musí mít někde slabinu." Odpověděl mu Hook odhodlaně. ,,Ta tvá neochvějná odhodlanost. Proto jsem si tě nechal jako partnera. Pro tvé dobré srdce." Vyměnili si významné pohledy. Hook se podíval na Rampa, co klečel na zemi a zeptal se. ,,Když už si kvůli jisté smrti svěřujeme tajemství, musím se tě zeptat. Když vezmu v úvahu, kolik moci jsi kdysi měl, proč jsi ji nikdy nepoužil, abys mě zabil?" Klesli jsme s Panem k zemi a natáhli jsme ruce před sebe. ,,Protože jsi byl člověk, který měl nejblíže k mému příteli." Odpověděl Ramp, nad našimi dlaněmi se objevila jasná záře a do rukou nám spadnul Mauiho hák. Hook i Ramp se otočili a Hook se k nám rozešel. ,,Dobrá práce Golde." Řekl Pan a podal Hookovi hák. Hook si ho vzal a dvěma údery rozdrtil sklo. Objevili jsme se v knihovně, kde čekali Alenka s Robin a Zelena. ,,Zeleno kdo všechno přišel?" Zeptal se Pan, Zelena se na něj zhnuseně podívala a řekla. ,,Jen já, v městě mě z nějakého důvodu nemají rádi." Podívala jsem se na ostatní a řekla. ,,Zkuste nějak osvobodit Reginu. My seženeme Sněhurku a Krasoně." Kývli a já vytvořila portál. Pan i já jsme proběhli do Storybrook.
Objevili jsme se rovnou v domě Krasoňových. ,,Peter Pan? Katrin? Co tady děláte?" Zeptala se zaraženě Sněhurka. ,,Jsme v říši přání, kde jde Regině o život a vlastně tak trochu nám všem." Krasoň seběhl ze schodů a řekl. ,,Tak to není na co čekat." Otevřeli jsme portál a vrátili se zpět. Pan mávnul rukou a Krasoň i Sněhurka byli v černém brnění stráží. ,,Jděte do vězení." Řekla jsem a rozběhli se tam. Přišli akorát včas. Henryho zrovna drželi dva jiní strážci. Sněhurka s Krasoňem je zneškodnili a Pan uvolnil pouta a otevřel Regininu celu. ,,Fajn svoláváme válečnou poradu pod velením hrdinů." Řekl Pan a všechny přemístil do velkého sálu s balkónem. Úplně všechny i Zelenu, Alenku, Robin a Hooka. Stoupli jsme si s Panem na balkón a opřeli se o zábradlí. ,,Když se podívám, vidím jen staré přátele a spoustu ustaraných tváří. Nebojte se. Se Sněhurkou jsme už něco takového zažili a zvítězili jsme. Od té doby se mnohé změnilo. Z nepřátel se stali přátelé, k boji se přidala nová generace a nový přítel, který jakoby byl starým přítel. Na naší straně bojují i ti nejmocnější." Pronesl Krasoň a Sněhurka pokračovala. ,,Jsme na správné straně, to se nezměnilo. Víme jak nebezpečný byl Rampelník v minulosti. A tahle verze je horší než cokoli, co jsme kdy viděli. Katrin našla místnost plnou knih s našimi příběhy." Mávla jsem rukou a před každým se objevila jeho kniha s jeho příběhem. Všichni začali listovat a jejich tváře se mračili. Všichni zůstali znepokojeni nad svými osudy. Osud mě a Pana byl asi nejhorší. Byli jsme spolu v jedné říši, ale oba pod spací kletbou. Drželi jsme se za ruce, ale byli odděleni. ,,Příběhy jsou kompletní Ramp je neaktivuje. To udělá autor, mladší verze Henryho, jakmile zabije Reginu. Jeho emoce jsou mocné a otevírají portály do těchto knih." Řekla jsem a položila ruku na knihu. Hook hodil svoji knihu na stůl a řekl. ,,Není času nazbyt. Najdu Weavera, tedy našeho Rampa. Uvidíme na co přišel." Sněhurka zavřela svoji knihu a řekla. ,,Vezmi se sebou Robin a Henryho." Alenka vyskočila od stolu a řekla. Půjdu s nimi. Zlepšuju se v tom držet si odstup." Krasoň se otočil na mě a Pana a řekl. ,,Můžete nějak všechny ochránit?" Pan pokrčil Rameny a já řekla. ,,Zkusíme to. Jakmile se otevřou portály vracíme se zpět do zámku." Vyskočili jsme na zábradlí a rozlétli se od zámku.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!