Pomoc z nečekané strany

62 3 1
                                    

Stoupla jsem si vedle Henryho a zeptala se. ,,Ty chceš jít do podsvětí? A spoléháš jenom na, tak nespolehlivou věc, jako je štěstí?" Emma se opřela o stůl a řekla. ,,Proč by jsme ti měli věřit?" Usmála jsem se a řekla. ,,A Rampovi věříš? Pokud se nemýlím a jako, že to nedělám. Tak právě on je ten, kterýmu se nedá moc věřit." Sněhurka se na mě podívala a zeptala se. ,,Proč bys nám chtěla pomoct?" Podívala jsem se na Henryho a řekla. ,,Protože vždycky dodržím slib. Henry mě poprosil o pomoc, že při tom pomůžu Hookovi z pekla? Je trochu mrzuté." Emma se zamračila a naštvaně se zeptala. ,,Co ti Killian provedl?" Opřela jsem se o stůl a řekla. ,,Krom toho, že mě unesl a týral, tak mi v posledních pár dnech stihl zabít oba rodiče." Všichni se zarazili a David skepticky řekl. ,,To je spíš důvod, ti nevěřit." Zvedla jsem obočí a řekla. ,,Výlet do podsvětí se mi hodí, mám tam pár nedořešených věcí." Henry mi položil ruku na rameno a řekl. ,,Já jí věřím, už jednou nám pomohla." Regina se zarazila a řekla. ,,Tak ať vysvětlí kde je ta černota z jejich rukou?" Podívala jsem se na ruce a řekla. ,,Dohodla jsem se s Hádem a ten uzavřel polovinu mé moci do Pandořiny skříňky." Emma přišla ke mě a řekla. ,,Jestli máš jít s námi, chci vidět Hooka." Zvedla jsem obočí a řekla. ,,Nemáš zrovna skromné požadavky." Oči se mi rozzářili a já ve vzduchu obkroužila kruh. V kruhu se objevil obraz Hooka, celého od krve. ,,Je v pořádku?" Zeptala se Sněhurka, tázavě jsem se na ni podívala a řekla. ,,Je mrtvý, ale jinak je mu fajn." Kruh zmizel a Regina řekla. ,,Vytvoříš portál a..."  Nestihla to doříct, protože jsem jí skočila do řeči. ,,To je problém, už nezvládnu vytvořit portál." Regina se na mě tázavě podívala a Robin se zeptal. ,,Tak jak se tam teda dostaneme?" Usmála jsem se a řekla. ,,Potřebuješ jenom krev někoho, kdo umřel a vrátil se. Rampelníka!" Odešla jsem zpět ke schodům a opřela se o zábradlí. ,,Jestli mi budete věřit, je jenom na vás." Regina kývla a řekla. ,,Fajn, Henry věří tobě a já Henrymu." Usmála jsem se a sykla. ,,Sejdeme se v parku u jezírka." Potom jsem zmizela.

Stála jsem u jezírka a v hlavě se mi ozval Pan. ,,Už jsem ti řekl, že jsi skvělá lhářka?" Zamračila jsem se a řekla. ,,V kterým bodě, jsem jim přesně lhala?" Pan se už neozval, usmála jsem se a řekla. ,,No právě, že v ničem. Polovina mé moci je ve skříňce. Že se mi nechce Hooka zachraňovat je pravda, že mi zabil rodiče taky. Já nelžu, jen trochu měním pravdu." Pan se usmál a řekl. ,,Tohle se mi na tobě líbí." Pár vteřin po tom, co jsme to dořekla přišla výprava hrdinů, v čele s Rampelníkem. ,,Co ta tady dělá?" Zeptal se Rampelník, usmála jsem se a řekla. ,,V Neverlandu je nuda, potřebuju vzrůšo!" Emma se mě zastala a řekla. ,,Je tady, aby nám pomohla. Tak do toho!" Kývla hlavou a Rampelník přešel na okraj břehu. Řízl se do dlaně a váhavě se otočil na Emmu. ,,Opravdu to chceš?" Zeptal se, Emma mu jen odsekla. ,,Dělej!" Rampelník sklopil dlaň a na hladinu dopadli dvě kapky jeho krve. Na druhé straně jezírka se vytvořil hustý kouř a z něj vyplul člun. Emma se rozešla a šla po hladině rovnou ke člunu, za ní Sněhurka s Davidem, Regina s Henrym a Robin. Rozešla jsem se za Robinem, Rampelník šel vedle mě. ,,Jestli si něco zkusíš!" Sykl Ramp, podívala jsem se na něj a řekla. ,,Možná máš moc všech temných, ale být tebou neprovokuju. Pro dobro všech." Nasedli jsme do člunu, sedla jsem si na opačný konec, než Ramp aby jsme se zbytečně neprovokovali. Najednou Emma omdlela, Sněhurka a David se k ní vrhli a snažili se ji probudit. Luskla jsem prsty a Emma se probrala. ,,Emmo v pořádku?" Ptala se Sněhurka, David hned dodal. ,,Omdlela si." Emma se zmateně rozhlédla a řekla. ,,Jo to nic." Rampelník z druhé strany člunu řekl. ,,Fajn, jsme na místě." Vystoupili jsme na molo a Rampelník nás vedl. Letěla jsem nad hrdiny a všechny nás pohltil kouř. Když se kouř rozplynul stanuli jsme zase ve Storybrook, nebo v jeho spálené verzi. ,,Podle mě, už v Maine nejsme." Řekla Regina, přilétla jsem blíž k ní a řekla. ,,Dobrej postřeh." Zase jsem se vznesla víš. ,,Jak je to možný? Copak podsvětí vypadá stejně jako Storybrook?" Ptala se Emma, přilétla jsem před ni a řekla. ,,Odpověď je jednodušší než bys čekala." Rampelník mi skočil do řeči a řekl. ,,Na tom nezáleží, záleží jen na tom, že všichni mrtvý uvízli v podsvětí protože mají něco nedořešeného." 

Před námi projelo ulicí auto Cruelli De-vil. ,,Cruella?" Vydechla Emma, Rampelník se zastavil a řekl. ,,Správně. Je tady kvůli tobě. Celkově jich tu je kvůli nám všem bude spousta. Neztrácejme čas." Rampelník nás hnal dopředu, Emma řekla. ,,Rozdělme se, zvládneme víc." Klesla jsem před Emmu a řekla. ,,Zkusím najít lidi, kteří jsou tady dlouho a mohli Hooka vidět." Emma kývla a řekla. ,,Sejdeme se u babičky." Kývla jsem a rozlétla jsem se pryč od všech. Mířila rovnou ke krámu. Přistála jsem před ním a vběhla dovnitř. Z kapsy jsem vytáhla Pandořinu skříňku, zvětšila ji a otevřela. ,,To ti fakt neodpustím." Sykl Pan, který stál přede mnou. ,,Jo na hádky budeme mít čas potom. Teď se snaž být přesvědčivej, jde sem tvůj synáček." Pan se usmál a najednou v jedné ruce držel malou lahvičku s pivem Šoneit a v druhé slaměnou panenku. ,,Neboj se, zvládnu to." Řekl Pan a usmál se. ,,Skvěle, ale chce to trochu upravit." Luskla jsem prsty a Pan měl na sobě slušivý černý oblek s červenou kravatou. Přistoupila jsem k němu a trochu mu upravila vlasy. Pan mě chytil za pas a přitiskl mě k sobě. Chtěl mě políbit, ale zarazila jsem ho. ,,Tohle nesmíš pokazit, musíme najít Felixe. Nejspíš ho bude mít Hádes v podzemí." Řekla jsem a dala Panovi letmou pusu. ,,Počkám na střeše." Dodala jsem, Pan kývl a já zmizela. Právě v čas, před krámem byl Ramp a chystal se vejít. ,,To bude nádhera." Vydechla jsem a posadila se na ventilaci. Rampelník vešel a já s napětím očekávala představení přesnosti baletu. 

Kat si od podsvětí a mrtvol moc neodpočinula. S Panem musí vymyslet plán, jak získat srdce pro Felixe. Který z hrdinů bude první na ráně?

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat