Stoupla jsem si do středu hloučku lidí a natáhla ruku k nebi. ,,Pojďte sem. Doprostřed!" Rozkázala Regina. ,,Co nejblíž!" Dodala Sněhurka. Oči mi opět změnili barvu a já zašeptala. ,,Petere jestli mě slyšíš. Miluju tě." Potom se začala země kolem nás chvět a stěny se bortili. Po tváři se mi skutálela slza, obkroužila jsem na nebi kruh a otevřela portál. Stáhla jsem ho k zemi a všechny lidi kolem mě jsem přesunula do Storybrook. Byl večer a mi se objevili u hodin. Spadla jsem na zem a popadala dech. ,,Kat zvládla jsi to!" Vykřikl Hook nadšeně. ,,Jdeme pro Emmu!" Vykřikl David, na nic jiného nebyl čas. Vylétla jsem nad město a hledala Emmu. Konečně jsem ji uviděla na křižovatce. Slétla jsem k ní, byl s ní i Henry. ,,Kat jsi zpět a kde je Pan?" Ptal se Henry. ,,Pomohl mi otevřít portál a uniknout ze Začarovaného lesa. Sám to nestihnul, je pryč." Řekla jsem a po tváři se mi koulela další slza. V tu chvíli k nám přišli ostatní. Začali se všichni objímat, já jsem se dívala na nebe, k druhé hvězdě napravo a oči se mi naplnili slzymi. ,,Černá dala Gideonovi poslední příkaz. Zabít tě stůj, co stůj." Pronesl Henry. ,,No ovšem, když jsme s Panem prohodili strany. Má on moje světlo a on je pryč, jediné zbývající světlo je Emma." Řekla jsem rychle. ,,Tak zabijeme jeho!" Řekl Hook, ale Regina mu odvětila. ,,Ne, to je past. Když Gideon zabije Emmu, tak tím zničí světlo. A když Emma zabije jeho, očerní sama sebe a světlo zanikne taky." Sněhurka vykročila k Emmě a řekla. ,,Nemusíš ho zabít jen ho zdrž než Gold najde jeho srdce." Emma se na mě podívala a řekla. ,,Ne jeho zdržet nejde. Ale má pravdu. Tak nebo tak temnota vyhraje." Regina uhnula pohledem a řekla. ,,Neříkám ti přece ať se vzdáš. Emmo už bys měla vědět, že vždy existuje další možnost." Regina kývla hlavou a obě odešli bokem, nerozuměla jsem co si říkají. V uších mi šumělo.
Najednou se přede mnou objevil oranžový dým. Když se rozplynul stál tam Gideon se Sněhurkou. Držel jí meč u krku a řekl. ,,Myslím, že ten čas nastal." David se rozběhl, ale zarazila jsem ho. ,,Ty jeden hajzle!" Sykl, Emma ho chytila za rameno a řekla. ,,Tati ne! To zvládnu." Pak vykročila ke Gideonovi a řekla. ,,Nech ji bejt!" Gideon Sněhurku pustil a s Emmou kolem sebe začali kroužit jako vzteklí psi. ,,Už tě nikdo nezachrání!" Sykl Gideon a vrhnul se na Emmu. Meče řinčeli a já jen přihlížela a modlila se v dobrý konec. ,,Není třeba jsem zachránce!" Sykla Emma a odhodila Gideona, ten se zapotácel a Emma dodala. ,,Bojuju za svoje blízký." To já jsem tady hrdina a naděje a světlo!" Pokračovala Emma pokaždé co Gideona odstrčila. Světlo neničí temnotu! Vytváří další světlo, nebudu vraždit nevinný. Přinesu naději jako všichni zachránci!" Už to vypadalo že Emma vyhraje, když se najednou zastavila a polohlasem řekla. ,,Ať to stojí cokoli." Odhodila meč a já vykulila oči. Gideon stál a řekl. ,,Promiň Emmo. Doufal jsem, že nás oba zachráníš!" Pak se napřáhnul. ,,Ne!" Zakřičela jsem a vrhnula na Gideona temná lana. Držela jsem ho, ale od byl silný. Zatnula jsem zuby a vší silou se ho snažila udržet. Vytrhnul se mi. Těsně před tím než se čepel jeho meče dotknula Emmy se vznesla do vzduchu. ,,Co to sakra je?" Vydechla Regina. Položila jsem ruku na Gideona a ten se svalil k zemi. Emma se taky snesla k zemi a za ní se objevil Pan. ,,Petere!" Vykřikla jsem a rozběhnula se k němu. Skočila jsem mu do náruče a nedokázala zastavit slzy. ,,Už jsem myslela, že jsem o tebe přišla." Pan mi vjel rukou do vlasů a řekl. ,,Ještě jsme to nedokončili." Odtáhli jsme se od sebe a Emma se zeptala. ,,Tak co teď?" Pan se usmál a řekl. ,,Padouch tě teď zachrání Emmo." Natáhnul ruku k nebi a na dlani mi pulzovala bílá koule. Po městě se rozšířila rázová vlna a všechno se vrátilo tak kam mělo.
Vrátila se i Henryho kniha. Sněhurka ji našla na chodníku. ,,Henry! To bude asi tvoje." Řekla a podala knihu Henrymu. Henry rychle nalistoval poslední stranu a tam se objevil nápis. ,,Když dobro a zlo udělali správnou věc. Víra se obnovila. Bitva skončila výhrou." Přečetl Henry a podíval se na mě a Pana. ,,A je to." Dodal překvapeně, všichni se na sebe dívali a Emma se zmateně zeptala. ,,To je vše? Žádnej konec." Sněhurka se usmála a řekla. ,,No jistě. To není konec, tedy knihy možná ano, ale ne úplný konec." Regina se zmateně podívala na Sněhurku a řekla. ,,A co teď?" Sněhurka se podívala na mě a Pana a řekla. ,,Uvidíme co přijde. Víra ve šťastný konec je mocná věc a když podle toho i žiješ, tak to je ta nejmocnější věc ze všech. Naše šťastné konce mají v rukou ti správní. Ptáš se co teď, teď budeme žít dál. Dělat to co nás baví. S rodinou. V konci štěstí nenajdeš je v tom, že jsme spolu." Pan se podíval na Henryho a řekl. ,,Pomohl ti Henry?" Henry si vytáhnul z pod trička náhrdelník, co měli chlapci. ,,Pomohl a hodně." Pan se usmál a řekl. ,,Nech si ho jestli chceš, na chvíli jsi byl Ztraceným chlapcem." Henry se usmál a řekl. ,,Nechám si ho, aby mi připomínal že všichni v sobě mají kousek dobra." Pan se usmál a já řekla. ,,Dávejte na sebe pozor. Nemůžeme vás pořád hlídat." Všichni se usmáli a já s Panem poodstoupila. Vytvořili jsme portál a s úklonou ho poslali k zemi. Když jsme se narovnali stáli jsme uprostřed tábora obklopeni našimi chlapci. ,,Jsou zpátky!" Vítali nás všichni. Po vydatné hostině, co jsme vykouzlili během pár chvil mě Devin zpovídal, co jsme všechno museli udělat a o tom jak Neverland zmizel a všichni chlapci s ním. Pan jen tak tak stačil uletět. Přišel za mnou Pan a sednul si na kmen vedle mě. Devin se vrátil ke stolu a dojídal co zbylo. ,,Tak jsme to dokázali." Řekl Pan jen tak do větru, položila jsem mu ruku na stehno a řekla. ,,Petere mi dokážeme cokoli. Pamatuješ, co jsi kdysi říkal?" Pan se na mě podíval a řekl. ,,Peter Pan neprohrává?" Usmála jsem se a dodala. ,,Před tím než přišla kletba jsem slyšela, jak to říká Emma. Řekla že Panovi nikdy neprohrají." Pan vykulil oči a já k němu natáhla ruku s jeho flétnou. ,,Zahrajem si?"
Šťastné konce k pohádkám patří. Patří i k životu i když cesta k nim není vždy jednoduchá. Víra, naděje a láska. Když máš tyhle tři věci, nic víc nepotřebuješ.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!