Dlouho jsme se neviděli

115 7 1
                                    

Vzbudili mě až sluneční paprsky dopadající na můj obličej. Přetočila jsem se na druhý bok s tím, že zůstanu celý den v posteli, ale nakonec mě z ní vytáhlo to ticho. Ticho po celém ostrově, nikde ani pípnutí. ,,To se chlapci ještě nevrátili?" Zeptala jsem se a neochotně vylezla z postele. Hodila jsem na sebe oblečení a vyšla na most. Shlédla jsem dolů a chlapci nikde. ,,Aspoň mám klid, můžu se jít vykoupat a líp se poznat s Lilií." Řekla jsem a vyletěla přímo k zátoce mořských panen. Na pláži jsem nechala všechno oblečení a pomalu vklouzla do studené vody. Bylo to příjemné osvěžení. ,,Dobré ráno." Ozval se dívčí hlas z lesa. Byla to Tygří Lilie. ,,Ahoj Lili! Nechceš se jít taky osvěžit?" Vykřikla jsem na ni, Lilie přišla k pláži a řekla. ,,Ne, já chodím až v noci. Když všichni chlapci spí." Pousmála jsem se a zeptala se. ,,Co tě sem za mnou přivádí?" Lilie si sedla vedle hromádky mého oblečení a řekla. ,,Co to máš na rukou, to černé?" Podívala jsem se na ruce a černota už dosahovala až k lokti. ,,To mám od té runy." Lilie se zamyslela a zeptala se. ,,Nedá se toho nějak zbavit?" Podívala jsem se na ni a řekla. ,,Kdybych to věděla, už se toho dávno zbavím. Zatím jsem se jen dozvěděla, že musím být v klidu. Mohl by mi pomoct můj otec, jenže nevím kde ho hledat." Lilie se koukla do země a řekla. ,,Tvůj otec je určitě dobrý člověk." Vylezla jsem z vody a řekla. ,,Spíš byl. Nevím jestli vůbec žije." Oblékla jsem se a posadila se vedle Lilie. ,,To mě mrzí. Víš o něm něco?" Zeptala se mile, pousmála jsem se a řekla. ,,Jen to, že se jmenuje Merlin." Lilie se zarazila a uskočila pryč. Kolem mě se začal tvořit ohnivý kruh. ,,Katrin co se to děje?" Zakřičela Lilie. ,,Portál. Lilie musíš se mi postarat o chlapce." Řekla jsem na poslední chvíli, než se portál otevřel. ,,Camelot!" Slyšela jsem slabě její hlas, jak jsem padala portálem. Který vytvořil kouzelný zapalovač, co jsem poslala Henrymu se vzkazem, že vždycky dodržím svoje sliby. V Neverlandu jsem mu slíbila, že mu vždycky pomůžu, když bude potřebovat. 

Otevřela jsem oči a stála jsem na radnici ve Storybrook. Kolem mě stáli Regina, Robin Hood a Henry. Robin na nic nečekal a na ruku mi nasadil ten kožený náramek. ,,Taky vás ráda vidím. Zrovna jste mě vyrušili od koupele. Doufám, že je to důležité." Řekla jsem a pronikavým pohledem sledovala Reginu. ,,Kdyby to nebylo důležité, neuchylovali bychom se k tomu tě sem volat." Odsekla Regina, podívala jsem se na Henryho a zeptala se. ,,Henryho nápad?" Regina i Robin přikývli. ,,Fajn, tak o co teda jde?" Zeptala jsem se, Regina cukla hlavou směrem k pohovce, kde ležela ledová socha. ,,Kdopak to je?" Zeptala jsem se. ,,Moje žena, Mariana." Odpověděl Robin sklesle. Chtěla jsem na sochu položit ruku, ale Regina štěkla. ,,Nesahej na ni!" Zvedla jsem obočí a řekla. ,,Tak já jí pomáhat nemusím." Luskla jsem prsty a zmizela. ,,Vždyť nemůže kouzlit! Kam zmizela?" Zeptal se Henry zmateně. ,,Nevím, ale nevěřím ji." Odsekla Regina. Otočila jsem se na jejím křesle a řekla. ,,To bude ta chyba." Zvedla jsem se a hodila Robinovi kožený náramek. ,,Tak teď už mě necháš, abych jí pomohla?" Zeptala jsem se Reginy, nic neřekla, jen ustoupila bokem. ,,Díky." Řekla jsem a klekla si k pohovce. Položila jsem dlaně na ledovou sochu a zavřela oči. ,,Vytáhli jste z ní srdce?" Zeptala jsem se. ,,Jo máme ho tady." Odpověděl Robin zbrkle. Odtáhla jsem se od ledu a znovu se zeptala. ,,Pravá láska nezabrala?" Regina a Robin se na sebe vzájemně podívali a já se usmála. ,,Je jedna možnost. Zbavím ji toho ledu, ale je možné že v ní kousek toho kouzla zůstane, proto ji srdce můžete vrátit až po tom co vyřešíte ten problém se zmrzlinářkou." Regina se zarazila a zeptala se. ,,Jak víš, že jde o ni?" Podívala jsem se na ni a řekla. ,,S mocí Petera Pana mě neochromí jeho náramek a vím o všem co se děje. A někdy jsou to fakt hrozný věci. Divím se že se z toho nezbláznil." 

Stoupla jsem si a natáhla nad Marianu ruce. Rozzářili se mi oči a z dlaní mi vyšlehli modré plameny. ,,Co s ní chceš dělat?" Vykřikl Robin. ,,Na velkou zimu, potřebuješ velký teplo." Odpověděla jsem, plameny pomalu sestupovali k Marianě a obrysovali její sochu. ,,Co když se něco stane!" Vyštěkl znovu Robin. ,,Lehni a nezlob!" Řekla jsem a napnula proti němu ruku. Zeď ho ovinula a liána z tapety mu zacpala pusu. Regina se vrhla k Robinovi a Henry mě pozorně sledoval. Plameny postupovali od obrysu až k srdci. Postupně led z těla odcházel a nad Marianou se z něj začala tvořit sněhová vločka. Nakonec Mariana vypadala jakoby jenom spala a nad ní poletovala sněhová vločka. Mávla jsem rukou a vločku začarovala do sněžítka. ,,K čemu ti to bude?" Zeptal se Henry, podívala jsem se na něj a řekla. ,,Třeba aby se nedostala ke Goldovi, u mě je v bezpečí." Henry se usmál, ale Regina štěkla. ,,Nechceš ho už pustit?" Podívala jsem se na ně a s úsměvem řekla. ,,Ne, baví mě to." Regina vykouzlila ohnivou kouli a já dodala. ,,Klid nerozpaluj se." Mávla jsem rukou a Robin vypadl na zem. ,,Srdce ji vraťte až bude zmrzlinářka pryč. Nevím jestli to kouzlo přeci jen nezasáhlo srdce." Řekla jsem a otočila se k odchodu. ,,Počkej! Co to máš s rukama?" Zeptala se mě Regina, otočila jsem se a vyhrnula si rukávy. ,,To je moc té runy. Na jednoho málo." Henry do mě drcnul a zeptal se. ,,Co s tím budeš dělat?" Usmála jsem se a řekla. ,,Půjdu navštívit Bell a tvýho dědečka. Proto mi ta cesta sem, až tak nevadí." Zase na mě z druhé strany začala mluvit Regina. ,,Co od nich chceš?" Otočila jsem se a sarkasticky řekla. ,,Recept na lásku. Samozřejmě že od Bell potřebuju knihy a od Rampa si vezmu zpět to, co je moje." Regina se zamračila a vypálila proti mě ohnivou kouli. Natáhla jsem proti ní ruku, oči se mi rozzářili a oheň uhasl. ,,Co mi to jen připomíná? No ovšem, Zelena." Regina na mě vypálila zas a zeptala se. ,,Jak o ní víš." Protočila jsem oči a řekla. ,,Já vím všechno!" Podívala jsem se na Henryho a řekla. ,,Promiň Henry musím jít. Tvoje maminka se zlobí, ale neboj Bell ani Goldovi se nic nestane." Henry kývnul a já zmizela. ,,Musíme za ní!" Vykřikla Regina, Henry ji ale zastavil. ,,Ne. Kat jim nic neudělá. Slíbila mi to a ona vždycky plní své sliby." Regina si povzdechla a řekla. ,,Snad máš pravdu." 

Kat slíbila Henrymu pomoc, pořád je jedním z jejich chlapců. To že je ve Storybrook je pro ni výhodné, může získat informace, které tak dlouho potřebovala. Vydá se za Goldem a jejich setkání si užije především ona. 

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat