Dojemný rodinný setkání

232 11 0
                                    

Vrátila jsem se do tábora za Panem. Henry seděl na kmeni daleko od ohně, podívala jsem se na něj a ušklíbla se. Kluci tancovali kolem ohně, jako divoká zvěř. ,,Tak jak to šlo?" Zeptal se Pan dychtivě. ,,Jed mám pod kontrolou, zrychlila jsem jeho postup k srdci, to snad Davida trochu zpomalí. Felix tu ještě není?" Řekla jsem a rozhlédla se kolem. ,,Ne, ví že sem nemůže Baelfire přivést." Řekl Pan, podívala jsem se na Henryho a zeptala se. ,,Už si se někam posunul?" Pan jen zakroutil hlavou, protočila jsem oči a řekla. ,,Sleduj." Otočila jsem se a pomalím krokem jsem šla za Henrym. ,,Ahoj Henry, ještě jsem se ti nepředstavila. Jsem Katrin." Henry se na mě podíval a zeptal se. ,,Proč pracuješ pro Pana?" Sedla jsem si vedle Henryho a řekla. ,,Henry dlouho jsem byla sama. Pan mi dal rodinu, kterou jsem nikdy neměla." Henry naklonil hlavu a zeptal se. ,,Ty jsi sirotek?" Natáhla jsem ruku před Henryho a řekla. ,,Jo, nikdy jsem rodiče neviděla, jediné co vím je, že otec se jmenuje Merlin." Henry se zamračil a znovu se zeptal. ,,Jak ti mám věřit?" Nad dlaní se mi rozzářilo bílé světlo a řekla. ,,Podívej se sám." Henry se naklonil do světla a najednou jsme oba byli v tmavé místnosti. Byla to rybárna v ten den, kdy pro mě přišel Rampelník. Ukázala jsem Henrymu všechny vzpomínky na Rampa. Světlo zhaslo a oba jsme zase seděli u ohně v Neverlandu. ,,Vidíš Henry, nikdy jsem neměla nikoho, kdo by mě měl rád." Řekla jsem a položila Henrymu ruku na rameno. ,,Jak ti mám věřit?" Zeptal se Henry, Usmála jsem se a klidně řekla. ,,Nemusíš mi věřit, je to na tobě. Jenom jsem chtěla, abys věděl co mě sem přivedlo. Nejsi jediný kdo nemá rodiče." Už jsem se zvedala a Henry sykl. ,,Ale já mám rodiče!" Otočila jsem se a řekla. ,,Ty to nevíš? Tvůj otec je mrtvý." Henry se zarazil a po chvilce vykoktal. ,,Co se mu stalo?" Povzdychla jsem si a řekla. ,,Tamara ho postřelila, obětoval se pro tvoji matku. Poslední co řekl, bylo to že ji i tebe miluje." Henry se nepatrně usmál a řekl. ,,Děkuju Kat."

,,Jsi docela fajn."  Řekl Henry po chvíli. Usmála jsem se, polohlasem jsem řekla. ,,Taky nejsi špatnej." Přišel k nám Pan a zeptal se. ,,Proč neoslavuješ s ostatníma?" Henry se na mě podíval, pokrčila jsem rameny a Herny odsekl. ,,Není co slavit." Pan si kleknul vedle Henryho a řekl. ,,Jak to, že ne. Henry, tohle je přece tvoje oslava." Henry se zarazil a zeptal se. ,,Moje, proč?" Pan se culil a řekl. ,,Vždyť si tu, aby si zachránil kouzla. A mě nenapadá nic, co by jsme měli oslavit víc než to. Vidíš je?" Henry se otočil na kluky a řekl. ,,Nejsem, jako oni nebo ty." Pan se ušklíbl a řekl. ,,Ale seš, seš pořád kluk. Třeba tě rozveselí hudba." Pan začal foukat na flétnu, ale já jsem hned poznala na Henrym, že nic neslyší. Do tábora se vrátil Felix, měl obrovskou modřinu kolem oka. ,,Omluvte mě drahoušci." Řekla jsem a běžela k Felixovi. ,,Nic neříkej a nehýbej se!" Sykla jsem na něj, oči se mi rozzářili na dlani se mi rozzářilo bílé světlo a já položila dlaň na Felixovu tvář. ,,Co to dělá?" Zeptal se Henry, když se na mě díval. Pan se usmál a řekl. ,,Léčí, Kat nečerpá svoji moc z ostrova. Naupak sílu mu dodává, abych tě stihl najít a kouzla zachránit. Ale promiň tu flétnu ti vysvětlím pak." Pan vstal od Henryho a rychlím krokem přišel k nám. ,,Co je? Ten výraz znám, co se stalo?" Štěkl na Felixe Pan. Felix si povzdechl a řekl. ,,Baelfire, bohužel nám utekl." Pan naštvaně vydechl a zasyčel. ,,A proč si ho nezkusil chytit?" Felix důsledně řekl. ,,Chtěl jsem. Sledoval jsem ho a cestou jsem našel uspané naše stráže. Pomocí spacího kouzla." Pan se zamračil a řekl. ,,To byl Temnej. - Tak otec a syn jsou zase spolu." Felix kývl a dodal. ,,A přijdou si pro kluka, měli bychom ho schovat." Pan mě chytil kolem pasu, otočil se na Henryho a řekl. ,,Ale, ale Felixi. Vždyť máš dobrodružství rád. Přece neutnu večírek, když se teprve rozjíždí." 

Pan mě přivinul k sobě a zašeptal mi. ,,Použije spací kouzlo na mé chlapce. Ty a Felix budete pryč. Felixe potřebuju kvůli Henrymu a ty půjdeš za Temným." Potom se ode mně Pan odtáhl a mrknul na Felixe. Vzala jsem Felixe za ruku a zmizeli jsme v lese. Schovali jsme se dost daleko, aby na nás kouzlo nepůsobilo, měli jsme na tábor dobrý výhled, ale co Pan říkal jsme neslyšeli. Náhle se mi rozzářili oči a já slyšela každé Panovo slovo. ,,Radši by jste už měli zmizet. S Katrin se určitě potkat nechceš, že ne Rampe?" Kývla jsem na Felixe a pomalými kroky se vydali k táboru. ,,Co to sakra je? Baelfire musíme hned pryč!" Sykl Rampelník a i s Henrym oba utekli pryč. Vrátili jsme se do tábora a Pan stál u ohniště obalený modro-fialovým světlem. ,,Drahá, potřebuju pomoct." Řekl Pan úlisně. ,,Jedna otázka, jak je možný, že jsem slyšela, co říkáš?" Zeptala jsem se a přišla těsně k Panovi. Pan se pousmál a řekl. ,,Protože jsme propojení, když se ti to dovolím můžeš mě slyšet." Zarazila jsem se a řekla. ,,Tak si jdeme pro Henryho!" Vylétla jsem do vzduchu, nad dlaněmi se mi objevil rudý prach. Prudce jsem dopadla na zem a s rázovou vlnou se probrali i všichni chlapci. Jen Pan zůstal stát, přišla jsem k němu a položila mu dlaň na hrudník. Světlo kolem jeho těla zmizelo a Pan mi vjel rukou do vlasů. ,,Můj ďábel." Zašeptal a vášnivě mě políbil. ,,Tak jdeme chlapci. Drahá, běž si popovídat s Rampem." Kývla jsem, lusknutím prstu jsem zmizela. Objevila jsem se za Rampelníkem, byl taky obalený světlem a nemohl se hýbat. ,,Od kdy, Temnej chce obětovat život pro rodinu? Chceš, aby ti syn odpustil. Snažíš se, ale všechna tvá snaha přišla v niveč." Řekla jsem arogantním tónem a pomalu Rampa obešla. ,,Co tady děláš Katrin?" Zeptal se Ramp stroze, usmála jsem se a řekla. ,,Chci se znovu podívat na toho bezmocnýho kouzelníka." Zasmála jsem se a pak chladně pokračovala. ,,Vrať se za Bell. Dokud můžeš, stejně už nemáš důvod tady zůstávat. Syn tě opustil." Rampelník jen sykl. ,,Chybí mi ta dívka, kterou jsi byla." Usmála jsem se a řekla. ,,Bude ti chybět ještě víc, bylo jednodušší ji zabít!" Přímo před Rampem jsem zmizela.

Kat je Panova tajná zbraň. Jenom nesmí ukázat svoji úplnou moc, kterou Pan probudil. Aspoň ne v téhle hře. Pan začne novou a ta bude o dost jiná. 


Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat