Jak důležité je slovo

60 4 5
                                    

Felix se vrátil s obědem a hned ve dveřích se tázavě zeptal. ,,Už jsi na něco přišel?" Pan zakroutil hlavou. ,,Říkala, že tě naučila myšlenkovou magii. Tak proč se ji nepodíváš do hlavy?" Zeptal se Felix, když vytahoval jídlo na stůl. ,,To není tak jednoduchý. K myšlenkové magii potřebuješ aby měla otevřené oči a myslela. Je pod kletbou takže jsou myšlenky zablokované, je to jako zamčená kniha." Odpověděl Pan a promnul si oči, Felix se ušklíbl a řekl. ,,Tak vyřeš to slovo. Ale měl by ses najíst." Pan mlčky vstal a přišel za Felixem do kuchyně. ,,Jak jsi věděl, co chci?" Zeptal se Pan překvapeně, Felix se usmál a řekl. ,,Protože jsem ti jídlo nosil celou dobu, co jsi tady." Pan se usmál a s chutí se zakousl. Společně se najedli, ale i když se snažili nemyslet na ubohou Kat, byla cítit smutná atmosféra. Pan dojedl a podíval se směrem k pohovce. ,,Strávil jsem vedle ní tolik času, ale vlastně ji vůbec neznám. Felixi já ani nevím jestli jsem si tu záchranu zasloužil." Felix se napil a s plnou pusou řekl. ,,Protože jsi ji neposlouchal, nedal jsi ji prostor aby ti něco o sobě řekla. Já jsem ji, za ty čtyři měsíce, co jste se začali snášet, poznal. Ale i tak o ní nevím vše." Pan se otočil zpět k Felixovi a zeptal se. ,,Tak jak mám teda rozluštit myšlenku a slovo. Myslel jsem, že mi poradíš." Felix se usmál a řekl. ,,Tak s myšlenkou ti neporadím, ale na slovo přijdeš tak, že s ní budeš mluvit. Vyprávět o tom co jste zažili." Pan kývl a šel si sednout zpět ke Kat, jak se pomalými kroky blížil k pohovce zarazil se. ,,Co se děje Pane?" Zeptal se Felix a tázavě si Pana prohlížel. Pan se pousmál, otočil se zpět na Felixe a řekl. ,,Rampelník, uvažuje o mé nabídce." V Panově očích zase zableskli plamínky a jakoby se v Panovi rozproudila nová krev. ,,Peter Pan neprohrává!" Dodal Pan a posadil se vedle Kat. Felix si povzdychl a potichu odešel z chaty, Pan byl tak zaslepený, že si toho ani nevšimnul.

Felix se posadil na zápraží a povzdechl si. ,,Teď ji neprobudí, zase ho zaslepila pýcha. Kat proč to vím já, víš to ty jen on ne. Jestli tě má probudit potřebuje tě." Felix se po chvilce zvedl a šel se projít do lesa. V lese se setkal se zvířetem, které by v podsvětí nečekal. S vlkem. Vlk stál před ním a vrčel. ,,Klid, jen klid." Mluvil vlídně Felix s rukou napnutou proti vlkovi. Vlk naklonil hlavu a Felix si kleknul na jedno koleno. ,,Neublížím ti, jsem sám stejně jako ty." Vlk přestal vrčet a pomalím krokem šel k Felixovi. ,,Tam!" Ozvalo se najednou z lesa, Felix se prudce otočil a vlk se za něj schoval. Byla to Regina, Emma, Sněhurka a Hook. Emma s Reginou vystřelili svá kouzla a Sněhurka jeden šíp. Náhrdelník na Felixově krku se rozzářil a vytvořil kolem Felixe i vlka bariéru. Všichni přiběhli k Felixovi a zůstali v úžasu stát. ,,Kapitáne, rád tě vidím." Řekl Felix a Hook odsekl. ,,Kéž bych mohl říct to samí." Vlk si stoupl vedle Felixe a Sněhurka řekla. ,,Ne, je dobře že je tady. Ten sen mohla být vize, jen ne o mé záchraně." Bariéra se vytratila, Sněhurka se sehnula pro červený plášť a přehodila ho přes vlka. ,,Ale o tom, že najdeš ji." Dodala Sněhurka a vedle Felixe stála Karkulka, krásná slečna s tmavě hnědými vlasy a vlídnou tváří. ,,Sněhurko!" Řekla a obě se objali. ,,Díky chlapče, zachránil jsi mě." Řekla Karkulka a podívala se na Felixe. ,,Jak jsi to udělal? Ty kouzla nemáš?" Ptal se Hook, Felix vzal do ruky náhrdelník a řekl. ,,Díky Katrin, chrání všechny svoje chlapce." Regina se zarazila a řekla. ,,Takže je to pravda, je na naší straně." Felix se zamračil a řekl. ,,Katrin vždycky dodrží svoje sliby." Pak se Felix otočil, ale Hook ho zastavil. ,,Felixi? Je tady Rufio?" Felix se naštvaným pohledem podíval na Hooka a sykl. ,,Už odešel Kapitáne." Hook sklonil pohled a Felix dodal. ,,Odpustil ti Killiane." Hook se usmál a Emma se zeptala. ,,Co ti odpustil Hooku?" Hook se podíval na Emmu a odpověděl. ,,Rufio. Zabil jsem ho, v bitvě o Neverland." Emma zůstala v údivu stát a Regina se zeptala. ,,A kde je Katrin, už jsem ji dlouho neviděla?" Felixova tvář zesmutněla a Felix vydechl. ,,Hádes ji uvrhl pod nezlomitelnou spací kletbu." Sněhurka s Karkulkou se radovali, že se konečně vidí. Emma se Reginou se na sebe podívali a Felix bez povšimnutí zmizel. 

Emma se znova podívala na místo, kde ještě před pár minutami stál Felix. ,,Kam zmizel?" Zeptala se zaskočeně. ,,Zmizet v lese, to ho naučil Pan." Odpověděl Hook, Sněhurka se otočila na Reginu a řekla. ,,Půjdeme s ní do bezpečí." Regina kývla a celá skupinka se ztratila ve fialovém dýmu. Felix se vrátil k chatě, podíval se oknem dovnitř. Na pohovce seděl Pan, Kat ležela u něj a pořád spala. Felix si povzdechl a přišel ke dveřím, potichu je pootevřel a pozorně poslouchal. ,,Nejlepší na téhle historce je, že jsem Killiana varoval. Neposlechl mě a svojí chybou svého bratra poslal sem." Felix otevřel dveře a vešel dovnitř, přistoupil k pohovce a podíval se na Kat. ,,O čem ji vyprávíš?" Zeptal se Felix Pana, Pan se nadšeně otočil na Felixe a odpověděl. ,,Tu historku o bratrech Jonesových. Tu mám snad nejradši." Felix se zasmušile podíval na Pana a řekl. ,,Podívej se, co to s Kat dělá." Pan sklopil pohled a zarazil se. Kat stékala po tváři slza. ,,Kat no tak." Řekl Pan a otřel Kat slzu. ,,Proč to nepomáhá!?" Vykřikl a vyskočil na nohy. ,,Celý den tady sedím, mluvím sám se sebou a nic!" Rozčiloval se Pan a přecházel od stěny ke stěně. ,,Možná jsi ji nevyprávěl správně." Řekl Felix polohlasem, Pan se na něj rychle otočil a štěkl. ,,Tak mě pouč Felixi! Jak mám správně vyprávět?" Felix svraštil obočí a řekl. ,,Nejde o to jak vyprávíš, ale co vyprávíš. Mají to být důkazy pravé lásky, ne pýchy. Měl bys mluvit o svých citech k ní, jak jsi se cítil." Pan si sednul do křesla a schoval hlavu do dlaní. ,,O citech mluvím jen s ní. A jestli o nich mám mluvit tak... Tak ji potřebuju." Řekl Pan, nastalo ticho a do ticha se ozval tichý hlas Kat. ,,Jsem tady Petere." Pan i Felix se podívali na Kat a Felix řekl. ,,Dokázal jsi to." Pan se usmál a přiskočil ke Kat.

Panovi se podařilo díky Felixovi prolomit druhou pojistku kletby. Co si myslíte, že bude ta myšlenka?

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat