Po tanci mi Pan řekl. ,,Co kdyby jsme teď nechali chlapce, ať se baví a šli by jsme se pobavit my?" Tázavě jsem se na Pana podívala a zeptala se. ,,Tak co navrhuješ?" Pan se usmál, chytil mě za ruku a přemístil nás na pláž. ,,Vzpomínám, jak jsme tady spolu byli celou noc." Řekl s povzdechem. ,,Sentiment? To mi k tobě nesedí." Podotkla jsem, Pan mě pořád držel za ruku a pomalými kroky mě vedl k vodě. ,,Tehdy jsi mě nenáviděla." Řekl Pan a díval se na obrovský měsíc. ,,Ty jsi mě taky neměl rád." Oponovala jsem mu, Pan se mnou prudce trhnul a přitiskl mě k sobě. ,,Ne, tu noc jsem si uvědomil, že bez tebe nemůžu být." Podívala jsem se Panovi do oči a on dodal. ,,Ten oheň, vášeň co v tobě sála. Mě prostě omámil." Potom spojil naše rty, vášnivě jsme se líbali a až po chvíli jsme se odtrhli. ,,Petere teď na tohle nemáme čas." Pan se zamračil a řekl. ,,Já vím, jen si to nemůžu odpustit." Společně jsme na pláži strávili zbytek noci. Ráno jsme se vrátili do tábora. Devin akorát šermoval s Henrym, měli sice jenom klacky, ale i těmi to dost bolelo. ,,Dobrý." Řekl Pan, opřený o strom a Devin s Henrym od sebe ustoupili. Devin si hodil klacek na ramena a ustoupil o dva kroky. Pan přišel k Henrymu a řekl. ,,S opravdovým mečem by to, ale bylo lepší." Henry se na Pana vystrašeně díval a vykoktal. ,,Ten jsem, ale nikdy nepoužil." Pan Henryho pomalými kroky obcházel a přitom říkal. ,,Jsi v Neverlandu a máš srdce toho kdo věří nejvíc, tady můžeš mít všechno co chceš. Stačí jenom věřit Henry." Pan chytil Henryho za ruku, ve které držel klacek a dodal. ,,Zavři oči a představ si, že máš skutečnej meč." Henry zavřel oči, Pan ustoupil a Henry v ruce držel meč. Davem chlapců se ozvalo hluboké vydechnutí. Devin rychle vzal klacek zase do ruky a Pan zvolal. ,,Tak na co čekáte, do toho!" Henry šel proti Devinovi jistě. Devin nestačil uskakovat. Henry párkrát sekl, za stálého povzbuzování chlapců i Pana uťal Devinovi klacek. Když máchl mečem po třetí sekl Devina do tváře.
Pan se spokojeně usmíval, ale Henry se zarazil a odhodil meč. ,,Nezlob se, byla to nehoda." Vykřikl hned, Devin ho probodával pohledem a jsem si jistá, že by mu to vrátil, kdyby mohl. ,,Henry víš proč je tak fajn být ztracenej chlapec. Nemusíš se omlouvat!" Řekl Pan, zvedl Henryho meč a podal ho Henrymu. Přišla jsem k Devinovi a řekla. ,,Ukaž podívám se na to." Devin sundal ruku z tváře a sykl bolestí. ,,Je to jen škrábnutí, pojď se mnou bude to rychlí." Chlapci začali oslavovat Henryho vítězství a já s Devinem jsme odešli. Posadila jsem Devina na kládu a znovu si ránu prohlédla. Na dlani se mi objevila modře stříbřitá mlha. ,,Zavři oči." Řekla jsem mu a položila mu dlaň nad tvář. ,,Co to děláš?" Ozval se za mnou Henry, ani jsme se neotočila, soustředila jsem se na Devinovu ránu. ,,Magie Neverlandu je slabá, takhle trochu ulevuju těm kouzlům. Starám se o celý ostrov a hlavně o své chlapce. Zbavuju Devina infekce, urychlí to léčení. Tak zítra tam budeš mít krásnou jizvu, stejnou jako má Felix." Řekla jsem a posadila se, Devin vstal a beze slova odešel. ,,On ti nepoděkuje?" Zarazil se Henry, pousmála jsem se a řekla. ,,On nemusí, dlužila jsem mu to." Henry se na mě nechápavě díval a já dodala. ,,Než mě Pan naučil ovládat svoji moc, ohrozila jsem ho." Henry se usmál a řekl. ,,Vůbec se k sobě s Panem nehodíte." Položila jsem Henrymu ruku na rameno a řekla. ,,Víš Henry, opačný věci k sobě prostě patří." Objevil se mi na dlani starý svitek a já dodala. ,,Tohle je nejmocnější pravěká runa." Řekla jsem a podala Henrymu smotaný svitek. ,,Kat!" Vykřikl Pan, hned jsem vstala a rychlím krokem šla za Panem. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se, Pan se usmál a řekl. ,,Hook ví o tom jedu, běž se na ně podívat. Teď jsou s Davidem sami." Kývla jsem a zmizela.
Objevila jsem se na balvanu nad nimi, akorát když chtěl David Hookovi vrazit. ,,Takhle ne!" Zašeptala jsem, oči se mi rozzářili, napnula jsem prsty proti Davidovi a on padnul na Hooka. ,,Nech toho kámo, invalidy nebiju." Sípal Hook a položil Davida na zem. Omdlel, zamračila jsem se a řekla. ,,Tolik jsem zase nechtěla." A přemístila jsem se jim za záda. Hook Davida probudil rumem a opřel ho o kámen. ,,Jsem dobrej!" Vykaškal David. ,,Nejseš dobrej, ještě máš mít pár dnů. Ukaž mi to!" Syčel Hook, David si neochotně vyhrnul tričko, v tu chvíli jsem se ozvala já. ,,Jo je to rychlejší než normálně." Hook se prudce otočil a zeptal se. ,,Co ty tady děláš?" Usmála jsem se a řekla. ,,Dívám se jak se Davidovi daří. Ale už mě paličatost hrdinů, začíná nudit." Hook se zmateně podíval na Davida a ten řekl. ,,Ovládá ten jed." Hook se otočil na mě a já jen s úsměvem řekla. ,,Překvapení Hooku!" Podívala jsem se na Davida a řekla. ,,Brouku, dám ti pár hodin. Můžeš se rozloučit s blízkejma a nebo přistoupit na moji nabídku. Byla by škoda toho tvýho krásnýho ksichtíku." Pak jsem zmizela. ,,Stejná jako Pan, nikdy jsem ji sem vozit neměl." Prohodil Hook a David se zeptal. ,,Ovládá ji?" Hook se zamračil a řekl. ,,Ne, oni spolu spolupracují. O to víc je to nebezpečný." David se znovu zeptal. ,,V čem je to nebezpečný?" Hook se usmál a řekl. ,,Všichni dělají pro Pana, ne s ním. Katrin může udělat cokoli, Pan ji nekontroluje." David se usmál a řekl. ,,Takže ho může i zradit." Vrátila jsem se do tábora. ,,Jak to vypadá?" Ptal se dychtivě Pan, usmála jsem se a řekla. ,,Má pár hodin, Hook ho asi dovede k prameni. Tam bys mohl zatlačit na Hooka ty." Pan se psychopaticky usmál a řekl. ,,To je dobrej plán." Prstem jsem pohladila po tváři a řekla. ,,Proto mě máš." Pan mě rychle políbil a někam se zase ztratil. Přišla jsem za Devinem. ,,Devi? Chceš bojovku?" Zeptala jsem se ho, Devin se na mě tázavě podíval a zeptal se. ,,Mám snad na výběr? Tak co chceš?" Natáhla jsem k němu dlaň a v ní jsem svírala zcela nový oštěp, krásný, ne jako ty co měli ostatní kluci. Vypadal spíš jako kopí královské stráže. ,,Ulovíš nám něco dobrýho k jídlu?" Devin nadšeně popadl oštěp a rozběhl se do lesa.
Pan neustále podporuje Henryho víru a nebojí se ublížit i ostatním chlapcům. Kat díky své magii umí léčit, ale i ovládat krev. To čím dál víc pociťuje David. Sorry nevím jak jinak to jméno skloňovat.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!