Pandořina skříňka

205 8 0
                                    

Schovala jsem se za strom a pozorovala Reginu s Rampelníkem. Regina vzala do ruky obrovskou mušli a vylila z ní mořskou vodu. ,,Jestli myslíš, že si pomůžeš přivoláním olihně, tak to už jsem zkusil." Podotkl jedovatě Ramp. Regina se usmála a řekla. ,,Aspoň ses pobavil ne? Na kalamáry jsem opravdu chuť neměla." Dala si mušli k puse a něco do ní zašeptala. Za chvíli se na hladině objevila mořská panna se ohnivě rudými vlasy. ,,Nazdar Ariel. Máš se?" Zeptala se Regina úlisně. ,,Pravda, panny dokáží cestovat mezi světy, jen jim nelze věřit." Řekl Rampelník znepokojeně. ,,Téhle ano. Už se trochu známe." Řekla Regina a Rampelník jen odvětil. ,,Tak tím se ten zhnusený výraz vysvětluje." Regina se obrátila na Ariel a řekla. ,,A teď nám ke všemu ještě pomůže!" Ariel se nadechla, chtěla něco říct, ale neměla hlas. Regina se zarazila, ale pak rychle řekla. ,,O jasně, tvůj hlas." Mávla rukou a najednou se ozval líbezný hlásek. ,,Proč bych ti pomáhala?" Zeptala se Ariel, Regina se usmála a odpověděla. ,,Protože ti můžu dát co chceš." Mávla rukou a Ariel na dlani se objevil obrovský náramek. ,,Můžu ti dát nohy Ariel. A co víc i kontrolu nad nimi. Ale především ti můžu dát co chceš nejvíc." Ariel se zarazila a zeptala se. ,,Co?" Regina se usmála a řekla. ,,Tam kam tě posílám, žije mimo jiné i tvůj princ Erik." Ariel se zatřpytilo v očích a zeptala se. ,,Co je to za místo?" Regina se vítězoslavně usmála a řekla. ,,Storybrook!" Zamračila jsem se a řekla si v hlavě. ,,Asi pojedeme na výlet!" Zavřela jsem oči a když jsem je otevřela byla jsem u zátoky mořských panen. Vyšla jsem na pláž a položila ruce do vody. Od mých dlaní se rolétla po hladině vlna a za chvilku u mě byla mořská panna. ,,Co chceš Katrin?" Zeptala se mě chladně. ,,Při cestování světy, můžeš vzít sebou i někoho jiného?" Zeptala jsem se jí, panna kývla hlavou. ,,Fajn. Vezmeš mě do Storybrook a zpět. Splatíš tak dluh, že z tebe není kus dřeva. A jako bonus zbavím tě té dohody o ochraně ostrova. Bereš?" Panna se zamračila a zeptala se. ,,Takže, tě jenom vezmu do Storybrook a zpět?" Kývla jsem hlavou a panna dodala. ,,Tak fajn, kdy jdeme?" Ohlédla jsem se do lesa a řekla. ,,Radši hned, není moc času." Vlezla jsem do vody, kolem úst si kouzlem vytvořila vzduchovou kapsli a vyrazili jsme mořem daleko od ostrova. 

Dorazili jsme do Storybrook brzy ráno. Vynořili jsme se nad hladinu, ale já si musela zajistit cestu zpět na ostrov. Pustila jsem se panny a mávla nad ní rukou. Zmenšila jsem ji a zavřela ji do malé lahvičky. ,,Promiň zlato, musím mít jistotu." Řekla jsem a i se skleničkou jsem vyšla na pláž. Kouzlem jsem se osušila a vydala se k městu. Najednou se mi rozzářili oči a já uslyšela Pana. ,,Kat ty jsi se zbláznila! Co tam děláš?" Chytila jsem se za hlavu a řekla. ,,Inspiruji se tebou. Nikomu nevěřím! Vypadni z mé hlavy!" Pan ještě vyhrknul. ,,John a Michael Darlingovi!" Potom mi oči zhasnuli. ,,No fajn aspoň vím, koho mám hledat." Řekla jsem a kouzlem se zneviditelnila. Mohla jsem chodit po městě, aniž bych vzbudila nechtěnou pozornost. ,,Musím najít ty dva a postarat se o to, aby se nic nepokazilo." Šla jsem po hlavní cestě a akorát jsem je viděla jak zastavují s autem u Goldova krámu a jdou dovnitř. ,,Tak tady Ramp střeží všechna kouzla." Řekla jsem a přemístila se do jejich auta. Za pár minut ti dva vyšli z krámu a nasedli do auta. John držel Pandořinu skříňku. ,,Jedeme k dolům, tam ji rozbijeme!" Zavelel John a Michael se rozjel. Mířili jsme rovnou ke vstupu do podzemí. Táhla jsem se za nimi jako stín. Došli jsme na konec štoly, kde vyseli krumpáče, Michael svítil a John se akorát napřahoval. Když přišli Bell a Ariel. Michael vytáhl zbraň a mířil na ně. ,,Ne to nesmíte! Když tu krabičku zničíte, zahynou ti na kterých nám tak záleží." Vykřikla Bell, ale John ji jen suše odpověděl. ,,Tak to jsme na tom podobně, když ji nezničíme, zemřou zase naši blízcí." Bell se zaraženě zeptala. ,,O čem to tu mluvíte?" Rázným hlasem se ozval malý Michael. ,,To je náš problém! Běžte pryč, nechceme vám ublížit." John ho rychle doplnil. ,,Ale ublížíme, když odtud nevypadnete!" Nastali tři vteřiny ticha a pak Bell vykřikla. ,,Nikdy!" Sáhla na páku a pustila na bratry vozík. 

Ti idioti se nechali trefit. Bell sebrala skříňku a zbraň odkopla pryč. ,,Prosím děláte příšernou chybu. Už teď je toho v sázce moc." Řekl John, když se zvednul ze země. ,,Zničení kouzel?" Vyhrkla Bell. ,,O to nejde. My na kouzla kašleme." Odsekl John. ,,Tak o co vám teda šlo?" Štěkla Bell. ,,Chtěli jsme zachránit svou sestru, Pan ji vězní už hezkou řádku let." Odpověděl zklamaně John a Michael ho doplnil. ,,Více než sto let." Bell se zarazila a řekla. ,,To přece nejde, už by jste..." John ji skočil do řeči. ,,Nežili? To jistě. Pan nás drží naživu, kvůli svým úkolům. Dokud je plníme sestra žije." Ozval se Michael a doplnil ho. ,,Až splníme vše. Pustí ji i nás. Jenže teď..." Bell vytáhla skříňku zpoza zad a řekla. ,,Teď máte skvělou šanci. Můžeme Pana porazit a vaše sestra bude zase volná." John řekl zklamaně. ,,Ty nejseš první kdo má pocit, že ho může porazit." Bell se zarazila a zeptala se. ,,Proč? Zkusils to?" John kývl a řekl. ,,Jo, ale nešlo to a hlavně proto tam pořád vězní naši sestru." Michael ho doplnil. ,,Hráli jsme si na hrdiny, ale jen jsme to zhoršili." Bratři se na sebe podívali a John řekl. ,,A teď když zklameme, zabije ji." Bell se podívala na skříňku, na Ariel a pak řekla. ,,Pokud ji dostaneme do Neverlandu, tak myslím že bude mít Pan úplně jiné starosti." John se s nadějí podíval na Bell a zeptal se. ,,Vážně ho zastavíte?" Bell hrdě odpověděla. ,,Ano. Věřím že ano a pokud nelžete pak vaši sestru zachráníme." Ariel se zeptala. ,,Jak se jmenuje?" Mávla jsem rukou a všichni ztuhli. ,,Jmenuje se Wendy." Řekla jsem a přišla mezi ně. ,,Dovolíš Bell?" Sykla jsem a vzala si skříňku od Bell. Položila jsem si ji na dlaň, rozzářili se mi oči a na druhé dlani se mi objevila ta stejná. ,,Povedený podvrh." Řekla jsem s úsměvem a vrátila falešnou skříňku Bell do rukou. ,,Vy dva, ještě si to s vámi vyřídím. S vámi i s Wendy." Řekla jsem jedovatě a zmizela v modrém dýmu. Jak jsem zmizela všichni se probrali a neměli tušení co se stalo.

Kat se vydala do Storybrook, ale kvůli poutu co si vytvořila s Panem s ní Pan může mluvit. Kat z toho nadšená není, ale už to nejde přerušit. Úkol je jasný zajistit, aby ve výhodě zůstal Pan. 

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat