Rampelník prošel krámem, prošel kolem všeho, co pro něj bylo cenné. Rozbitý hrníček od Bell a slaměná panenka. Přešel krámem až za pult a rovnou k trezoru. ,,Ty něco hledáš?" Ozval se od dveří chladný hlas. Rampelník se otočil a vydechl. ,,Peter Pan? No rozhodně tady nehledám tebe!" Pan mířil pomalými kroky rovnou k pultu, když stál u něj řekl. ,,Ale prosím tě synáčku. Nejsi rád, že vidíš taťku?" Zeptal se Pan ironicky, v tu chvíli jsme na střeše skoro vyprskla smíchy. ,,Tak to že jsi mě zplodil z tebe ještě otce nedělá. Tak uhni!" Syčel Rampelník, Pan mu ustoupil a tak mu dal prostor, aby mohl prohledat všechny skrýše. ,,Hledej si tu, jak jen chceš. Ale tady je to můj krám, nic nenajdeš, když o to nebudu stát." Řekl Pan suše, Rampelník otevřel skříňku a řekl. ,,S těmi hrozbami pozor." Pan se usmál a odvětil. ,,Jinak? Zas mě zabiješ? Není na čase kašlat na minulost? Nehledáš tu třeba tohle?" Rampelník se zarazil a otočil se na Pana, který v ruce držel lahvičku s pivem Šoneit. Položil ji na sloupek se slaměnou panenkou. ,,Co? Jen ber." Řekl Pan a ustoupil o krok zpět. ,,Velmi milé. Kolikpak je v tom háčků?" Zeptal se podezíravě Ramp. ,,Žádnej, nechala mi to tady Katrin. Až ji uvidí pozná, že je ode mě." Řekl Pan a díval se Rampovi přímo do očí. ,,Myslíš, že ti pomůže?" Pan se pousmál a řekl. ,,To nevím, má víc důvodů mě nenávidět než milovat. Jediné co chci je být s ní." Rampelník se zarazil a sykl. ,,Promiň ale zpět nemůžeš!" Pan bleskurychle odpověděl. ,,Pokud se nevyměním s někým živím. Lidi s kterýma jsi přišel, tvý přátelé nejsou. Ale jsou živý- zatím. Třeba se někdo z nich zpátky nevrátí. Zato tvůj taťka jo!" Ramp se zamračil a řekl. ,,Nemám zájem!" Pan se zamračil a řekl. ,,Zatím. Tohle je dnes na účet podniku. Chci aby Katrin věděla, že ji miluju a chci její odpuštění." Ramp popadl lahvičku ze stolku a rychle odešel. Vrátila jsem se zpět do krámu a Pan se zeptal. ,,Tak jakej jsem byl?" Usmála jsem se a řekla. ,,Uvěřitelnej, skoro jsem se rozplakala." Pan se usmál zaklonil mě a políbil. Znova jsme se postavili, oči se mi rozzářili a kouzlem jsem osvobodila stín. Teď to byla zase samostatná bytost. ,,Petere, zkus najít Felixe, já se musím vrátit k ostatním." Pan kývl, všichni tři jsme vyšli ven. Stín s Panem se rozletěli jedním směrem a já zamířila druhým, rovnou k babičce.
Dorazila jsem těsně po Rampelníkovi. Vešla jsem dovnitř akorát ve chvíli, kdy Ramp ukazoval lahvičku ostatním. ,,Co to je?" Zeptal se David, přiskočila jsem vedle něj a řekla. ,,Pivo Šoneit z DunBrochu. Přinesla jsem ho sem a nechala ho u Pana." Rampelník se usmál a řekl. ,,Pan říkal, že si vzpomeneš." Oči mi krátce probleskli a já řekla. ,,Pamatuju si to víc než dobře." Regina se na mě podívala a zeptala se. ,,A k čemu to teda je?" Rampelník se na ni podíval a řekl. ,,Dá se s ním mluvit s mrtvými, tak najdeme tvého piráta. Stačí polít jeho hrob." David si s Emmou vyměnili pohled a David se zeptal. ,,Chceš říct, že Hook tu má hrob, v podsvětí?" Ramp se trochu zamračil a řekl. ,,V podsvětí má hrob každý, hřbitov je na obvyklém místě." Sněhurka se na mě podívala a řekla. ,,Když to vyjde zeptáme se Hooka, dřív než člun odpluje." Rampelník se pousmál a řekl. ,,Skvělý nápad, tak by jste měli vyrazit." Emma přistoupila k němu a řekla. ,,Zapomeň! Půjdeš s náma." Rampelník ji do dlaně položil lahvičku a řekl. ,,Tuhle část zvládnete sami, ten člun brzy odplouvá. Chceš najít Hooka fajn, zkoumat tento svět, ale nehodlám budu na člunu. Zbytek je pouze na vás." Rampelník odešel, Emma se otočila, aby mu něco řekla. Ale před ni skočila Sněhurka. ,,Emmo na hádky není čas. Jestli je tu šance, že to vyjde musíme to risknout." Regina se podívala na mě a zeptala se. ,,Co ty a tvoji kamarádíčci?" Zamračila jsem se a řekla. ,,S Hádem jsme se nemuseli, takže mi to neulehčil. Unesl Felixe, takže se nemám s kým spojit." Henry se na mě podíval a zeptal se. ,,A co Pan?" Uhla jsem pohledem a řekla. ,,Nemám zrovna akutní potřebu s ním mluvit." V hlavě se mi jen ozvalo. ,,Lhářko." Podívala jsem se na Emmu a řekla. ,,Běžte na hřbitov, já najdu Felixe." Emma mě chytila za ruku a řekla. ,,Kde ho chceš hledat?" Usmála jsem se a řekla. ,,Tam, kde si to Hádes střeží nejvíc." Mávla jsem rukou a zmizela v modrém dýmu.
Objevila jsem se před Panovým krámem. ,,No tak, kde tě mám?" Zeptala jsem se a pomalu se rozešla po ulici. ,,Kat, našel jsem ho." Ozval se nade mnou Panův hlas. Vzhlédla jsem a řekla. ,,Super, půjdeme si pro něj." Pan přistál vedle mě a řekl. ,,Nevím, jestli to je nejchytřejší. Hádes nás nemá moc rád." Usmála jsem se a řekla. ,,Napadá tě to stejný co mě?" Pan se usmál a řekl. ,,Naštvat ho ještě víc?" Dvakrát po sobě jsem rychle zvedla obočí a Pan se zlověstně ušklíbl. ,,Zatančíme si." Řekla jsem, oči se mi rozzářili a s Panem jsme proti sobě vyslali zářivé paprsky. ,,Na tři! Raz! Dva! Tři!" Odpočítal to Pan a na tři jsme obrovskou kouli vyslali k nebi. Záře se rozplynula po nebi a ozařovala celé město. ,,Bude to stačit?" Zeptal se Pan usmála jsem se a řekla. ,,V kombinaci s partičkou hrdinů, myslím že jo." Pan se usmál a pomalu jsme se vydali městem. ,,A kde vůbec Felix je?" Zeptala jsem se po chvíli. ,,Stín ho našel u pramenů pěti řek, visí v kleci přímo nad Hádovým trůnem." Zamračila jsem se a řekla. ,,No to bude oříšek, doufala jsem, že ho zavře v kobkách. Dostat ho okolo Kerbera by bylo jednodušší." Pan se usmál a řekl. ,,Kat spolu to zvládneme a navíc bude to větší zábava." Podíval jsem se na něj a řekla. ,,Po tom čím jsme si už prošli, to bude snad v pohodě." Pan se usmál a odpověděl. ,,Felixe jsem do toho namočil, tak ho z toho musím dostat." Kývla jsem a polohlasem řekla. ,,I když se mi nelíbí, že tvůj stín je zase volný. Bude se hodit." Stín se objevil vedle mě a Pan zasmál. ,,Nelíbí se mu, pořád chodit za mnou." Podívala jsem se na stín, ten jen přivřel zářící oči a odletěl.
Kat s Panem rozjíždí divadlo a účelem je, aby jim všichni věřili. Felix zmizel a získat ho od Háda zpět nebude jednoduché. Kat zaplatí vyšší cenu než vůbec tuší.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!