Všichni se šli chystat na svatbu a Regina šla s námi k věži. ,,Jak chcete kletbu zlomit?" Na hrudi se mě a Panovi objevili symboly polovin runy. ,,Převrácením runy." Ve chvíli jak jsem to dořekla se nám symboly změnili. U mě teď převažovala temnota. ,,Chtěla moje zlo, tak teď ho bude mít!" Řekla jsem ostře a moje oči probleskli jasně rudou barvou. Regina se trošku zhrozila, ale už nebyl čas cokoli jiného vymýšlet. ,,Chce to nový oblečení." Řekla jsem a lusknula prsty. Já měla bílé kalhoty a černou košili a Pan černé kalhoty a bílou košili. Vyletěli jsme na okraj střechy kde už se chystal obřad. Kouzli jsme pomohli s výzdobou a když se blížila šestá hodina vše bylo hotovo. A připraveno jenom pro nevěstu a ženicha. Stopli jsme si na okraj střechy a po očku pozorovali hodiny. Všichni hosté se postavili a Emma vešla v krásných svatebních šatech v doprovodu svých rodičů. Přivedli ji k oltáři, tam jí David odhrnul závoj a políbil ji na tvář. I Sněhurka svoji dceru políbila, mezitím se Hook potřásl s Davidem rukou. Pak už si Hook Emmu převzal a rodiče si šli sednout k Henrymu a Regině. ,,Chcete složit slib?" Zeptal se Archie. Hook se podíval na Davida a řekl. ,,Emmo, když jsme se poznali tak mi šlo jen o jedno jediný. O mou pomstu a tys dokázala něco, co ještě nikdo. Teď už vím, že srdce plný lásky je ten nejvzácnější poklad a já o něj nikdy nechci přijít. Kapitánovo srdce prej patří jeho lodi." Hook si vzal prsten a pomalu ho nasadil Emmě na ruku. ,,S tímhle prstenem teď patří tobě." Dodal, Emma se nadechla a řekla. ,,Killiene, dost dlouhej čas jsem žila sama a pak mě našel Henry a vzal do Storybrook. Kde mi pomohl najít zbytek rodiny. Ale i když víš, žes vznikl z lásky, nemusíš ještě věřit, že ji najdeš. Já ji díky tobě našla." Pak Emma nasadila Hookovy prsten. ,,Bereš si Killiene Jonesi, tuto ženu za manželku a budeš ji milovat navždycky?" Pronesl zřetelně Archie. ,,Ano." Vydechl Hook. ,,A ty Emmo Swanová bereš si tohoto muže za manžela a budeš ho milovat navždycky?" Zeptal se Archie Emmy a ta jen odpověděla. ,,Ano." Oba se usmáli a Archie pokračoval. ,,Pak vás tedy mohu s velkou radostí prohlásit za manžele." Novomanželé si dali svatební polibek a hosté se bouřlivě roztleskali. Hook Emmu zaklonil a řekl. ,,Tak tě potkalo, šťastnej konec." Emma se narovnala a řekla. ,,To není konec. Něco jinýho." Hook se zarazil a zeptal se. ,,A co?" Emma se usmála a řekla. ,,Šťastnej začátek."
Pan do mě strčil a oba jsme se vznesli do vzduchu. Obkroužili jsme kolem střechy kruh a vytvořili bariéru. ,,Získá nám trochu času." Řekl Pan a bedlivě pozoroval hodinovou věž. Emma zatím začala zpívat, postupně se k ní přidali i ostatní. Všichni začali tančit a i já s Panem jsme společně tančili ve vzduchu. Najednou mi přeběhl mráz po zádech a odtrhla jsem se od Pana. ,,Co děláš?" Vyjekl. ,,Přetížení vede ke kolapsu." V ruce jsem svírala černý šíp a luk. Natáhla jsem tětivu a vystřelila šíp do hodin akorát když začali odbíjet šestou hodinu. Šíp proletěl skrz a kletba ho nasála. Hodiny se roztříštili a černý dým se valil na naši bariéru. Pan přiskočil k Henrymu a něco mu navléknul na krk. Pak se připojil ke mě a oba jsme bariéru drželi. ,,Kam nás může zanýst?" Zeptal se Hook, Emma se k němu přitiskla a řekla. ,,To je jedno, Panovi nikdy neprohrají." Pan ke mě přilétl a zeptal se. ,,Lásko připravená?" Naklonila jsem hlavu a řekla. ,,Ani ne." Pan se usmál a objal mě. Bariéra povolila a všechny nás zahalil černý dým. Omdlela jsem a cítila jsem jak mě Peter pouští a mizí. Otevřela jsem oči a ležela jsem na studené zemi v jeskyni. ,,Petere!" Vykřikla jsem a posadila se. Před očima jsem měla vodní oponu. ,,To snad ne? Moje jeskyně." Vydechla jsem a vyskočila na nohy. Všechno bylo rozházené jako, když mě odtud Hook unášel. Jen lahvičky s kouzli byli prázdné. ,,Tolikrát jsem se sem chtěla vrátit. Ale teď musím najít Petera a ostatní." Vyběhla jsem před vodní stěnu a odrazila se od země. Vyletěla jsem do vzduchu a letěla přímo k zámku Krasoňových. Přilétla jsem do zámku, ale nikoho jsem nenašla. ,,Kde jen můžou být?" Zakřičela jsem a praštila do zdi. ,,Počkat!" Vydechla jsem a mávla rukou. Objevil se přede mnou obraz hrdinů a Regina říkala. ,,Musíme na můj zámek!" Usmála jsem se a vyletěla ze zámku Krasoňových.
Přilétla jsem na obří balkón a uviděla dvě zlé královny a Zelenu. ,,Tohle je slušná kouzelnická sestava na záchranu světa." Řekla jsem a připojila se k nim. ,,Jo víš máme takový problémek s jednou vílou." Vykoktala Regina. Zlá královna se usmála a řekla dychtivě. ,,O povídej!" Hodně času jsme strávili vysvětlováním, co se stalo. ,,Počkat, vždyť Kat nás může do Storybrook dostat." Vyjekla najednou Zelena, všechny tři se na mě podívali a já řekla. ,,Je mi líto, ale napříč říšemi můžu tvořit portály jen s Peterem a ten je pryč. Kletba nás poslala na místa odkud jsme přišli do Henryho knihy. Já z jeskyně pod vodopádem a on z Neverlandu. Třeba je už taky zničený a Peter pryč!" Najednou se k nám vrátil Hook a předal Regině fazoli. ,,Získali jsme s Davidem fazoli předtím než se stonek zřítil. Sněhurka teď hledá Davida." Vyhrknul Hook zbrkle. ,,Ty jsi tam klidně Sněhurku nechal?" Vyštěkla Regina. ,,Mám tu fazoli a o to jde především. Musíme domů za Emmou a Henrym. Ta Davida najde jako vždy!" Odsekl Hook a podal Regině fazoli. ,,No máme tu problém." Vydechla Regina. ,,Co se s ní stalo?" Zeptal se zmateně Hook. ,,Emma ztratila víru a to odtud vysává veškerou magii." Hook se zamračil a sykl. ,,No tak ji oprav ať funguje." Regina uhnula pohledem a řekla. ,,To nejde já na to nemám dost sil." Najednou se mi podlomili kolena a já jsem padla na zem. Oči mi zezelenali a v hlavě jsem uslyšela Panův hlas. ,,Kat dostaň je domů, pomůžu ti. Běž!" Pak jsem omdlela, probudila jsem se až když mě Hook akorát nesl zámkem. Kletba ničila říše a teď nám byla v patách. ,,Můžu nás dostat do Storybrook!" Vyjekla jsem a vyskočila z jeho náruče. ,,Do středu nádvoří! Rychle nemáme čas!" Křikla jsem a vzlétla do vzduchu.
Kat s Panem jsou oddělení a jeden bez druhého nemůžou uniknout apokalypsám v říších. Pan snad ví o zadních vrátkách. Ale bude to mít krutou daň.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!