Další den jsme vše jen zpovzdálí pozorovali a čekali na správný moment. Ten nastal když Sněhurka donesla svoje svatební šaty z čistírny, aby se Emma měla v čem vdávat. U Emmy doma byli i Regina se Zelenou. Emma si přiložila šaty k tělu a vydechla. ,,Jsou nádherný." Najednou se ze středu šatů začala roztahovat černá skvrna. A kousek od Emmy se v dýmu objevila Fiona se slovy. ,,Svatby v bílém já moc nemusím." Pan se objevil před Emmou a hbitě se zeptal. ,,Vážně? Sama jsi si mě brala v bílém?" Fiona se zarazila a řekla. ,,Neodešel jsi!" Objevila jsem se vedle Pana a položila na šaty dlaň. Černota zmizela a já v dlani svírala černý květ růže. ,,Co tady děláš?" Zeptala se Emma. ,,Vážně jsi věřila, že mého syna poštveš proti mě?" Sněhurka naštvane štěkla. ,,Proč tu otravuješ zrovna v její svatební den?" Fiona se podívala na Sněhurku a řekla. ,,Je nám souzeno se spolu utkat. Musíme zúčtovat světlo a temnotu! Mylně jsem se domnívala, že v konečné bitvě jde jen o tvoji dceru. Jde i o Katrin a Pana! Oni v rukou třímají váš osud." Fiona se podívala na mě a řekla. ,,Ale jsou to děti, sirotci a ty sbírám celá staletí." Pan mě chytil za ruku a sykl. ,,Nedovolím ti jí ublížit!" Fiona se usmála a řekla. ,,Myslíš si, že jsi silný Petere. Ale pořád jsi ten muž, kterého jsem nemilovala!" Peter se zarazil a pevně mi sevřel ruku. Od našich dlaní se rozletěla červená vlna energie a Fionu odhodila na druhý konec místnosti. Fiona přistála na nohou a jen se lehce zapotácela. ,,Roztomilé. Jestli chcete vědět co vás čeká běžte k věži s hodinami. Konečná bitva nastane ať to chcete nebo ne!" Pan se na mě podíval a v očích mu jiskřilo. ,,Půjdeme si s tou čarodějnicí zatančit!" Sykl, kývla jsem a v doprovodu Emmy, Sněhurky, Reginy a Zeleny jsme se vydali k hodinám. ,,Co čekáte, že tam bude?" Zeptala se Sněhurka, Pan se otočil a řekl. ,,Něco horšího, než jsem plánoval já." Sněhurka se zarazila a zeptala se. ,,A co jsi vůbec plánoval ty?" Pan se usmál a řekl. ,,Udělat ze Storybrook nový Neverland, všichni jste měli zapomenout na svoje životy." Sněhurka se už na nic neptala. Vyjeli jsme výtahem na vrcholek věže.
U hodin byla obrovská koule s černým prachem. ,,Prach černé víly. Ten by Storybrook zaklel hned několikrát." Řekla Regina znepokojeně. ,,Jak teda chce Černá konečnou bitvu vyhrát? Tak že nás rozdělí kletbou?" Zeptala se Sněhurka. Pan natáhl ke kouli dlaň, rozzářila se mu zeleným světlem a po chvilce řekl. ,,Souvisí to z hodinami. Jakmile odbijí šestou bude seslána!" Emma se na mě podívala a řekla. ,,V tu chvíli se s Hookem berem." Zelena protočila oči a řekla. ,,Smysl pro teatrálnost teda má." Emma vzdychla a řekla. ,,Tak dost musíte se černé zbavit!" Zvedla jsem obočí a řekla. ,,Tak jednoduchý to fakt nebude. Ona ví co dělá!" Regina se podívala na mě a řekla. ,,Co vím, tak ona zde volební právo nemá. Se Zelenou zjistím jak zneškodnit tuhle věc. Zkazila jsem vdavky vašim, teď zařídím že ty si ty svoje užiješ." Vyšli jsme ven před věž a Regina řekla. ,,Jdeme se Zelenou do mé krypty a pokusíme se najít způsob jak ji zničit. Sněhurka s Emmou se jdou připravovat na svatbu a vy dva se pokuste nás nezabít." Oba jsme kývli a vrátili jsme se do věže. Vystoupali jsme po schodech až k černé kouli s prachem. Pan na ni položil ruku, ale hned ji odtrhnul. ,,Sakra, spálila mě!" Sykl, zamyslela jsem se, v ruce jsem pořád svírala ten černý květ. Natáhla jsem ruku a černý květ vletěl do koule. ,,Co se to právě stalo?" Zeptal se Pan zmateně, usmála jsem se a řekla. ,,Fiona řekla, že jsme slabý. Naše moc je třeba slabá, ale oba máme mnohem mocnější kouzlo." Pan se na mě podíval a dodal. ,,Tu kapku zla a dobra?" Usmála jsem se a řekla. ,,Ano přesně to je konečná bitva. Obrátit poloviny runy." Pan zvedl obočí a řekl. ,,Ale co ta kletba? Ta je součástí konečné bitvy." Opřela jsem se o zeď a řekla. ,,Ta konečnou bitvu odstartuje." Pan se usmál a řekl. ,,Takže kletba musí být seslána." Kývla jsem a Pan řekl. ,,Musíme zdržet partičku hrdinů, nesmí ji zničit." Mávla jsem rukou a uviděla Emmu na radnici a s ní její zmrazenou rodinu. ,,Myslím, že čas je na naší straně."
Obraz zmizel a Pan řekl. ,,Emma se bude chtít obětovat. Zachránci to mají v povaze." Zarazila jsem se a řekla. ,,Ne, není to jen náš boj. Nesmíme ji v tom nechat." Pan kývl a řekl. ,,O něčem bych asi věděl." Pan mávl rukou a oba jsme se objevili u šerifa, kde na židli seděl Henry. ,,Takhle to přece skončit nemůže." Vzdychl Henry nad prázdnou stranou knihy. ,,A taky neskončí. Vím o něčem, co Emmě pomůže. Ale ty musíš pomoct nám." Řekl Pan rychle. ,,Pane! A co mám dělat?" Pan se usmál a řekl. ,,Bude to hodně těžký, ale musíš mě i Kat věřit. Kletba musí být seslána. Jinak ji zlomit nejde." Henry kývnul a Pan k němu natáhnul dlaň. Nad ní se mu objevila stránka z Henryho knihy s obrazem Sněhurky, Krasoňe a Modré víly. Modrá mířila hůlkou na Sněhurku a z hůlky vycházelo modré světlo. ,,Co to má být?" Zeptal se. ,,Jedno mocné přání tvé babičky. Píseň jež hraje Emmě v srdci a i na téhle kazetě." Řekla jsem a podávala Henrymu kazeťák. ,,V Neverlandu jsem se mýlil. Nebyla sama, ani teď není." Dodal Pan, Henry se usmál a Pan sykl. ,,Běž!" Henry popadl kazeťák a stránku a vyběhnul ze dveří. Ještě v nich se otočil a řekl. ,,Věřím že tu kletbu zlomíte." Pan se usmál a jeho srdce poposkočilo. ,,Není fajn, být hodnej?" Zeptala jsem se, Panovi hned zkameněl výraz a řekl. ,,Dělám to jenom kvůli tobě." Usmála jsem se a společně jsme se vydali za Henrym do radnice. Když jsme přišli všichni byli v pořádku a objímali se. ,,Kat, Pane přišli jste na něco?" Zeptala se Zelena, usmála jsem se a řekla. ,,Ano řešení máme. Ale kletba musí být seslána." Zelena se zarazila a zeptala se. ,,Nejde se tomu vyhnout?" Pan zavrtěl hlavou a řekl. ,,Kletbu lze zlomit až po seslání." Mávla jsem rukou a všem na hrudi zablikalo jasné světlo. ,,Naše píseň!" Vydechla Sněhurka.
Konečná bitva se blíží a Kat s Panem mají snad plán jak ji vyhrát. Přes všechno, co Pan udělal mu Henry důvěřuje nebo spíš věří Kat, že ho pohlídá.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasíaKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!