Jako neviditelný stín jsem šla společně s Panem za Henrym. Nechtěla jsem do toho nějak zasahovat, ať si to Pan může vychutnat stejně jako já Rampa. Přemístila jsem se do oka té lebky, od tam jsem měla na všechno dokonalý výhled. ,,Je čas Henry. Zachránit kouzla a Neverland." Pronesl Pan hrdě, Henry k němu přiskočil a zeptal se. ,,Jak to mám udělat?" Pan ho zaostřil pohledem a řekl. ,,Musíš mi dát svoje srdce, srdce toho kdo věří nejvíc." Založila jsem si ruce a dychtivě očekávala Henryho reakci. ,,Jakože musím věřit?" Zeptal se Henry nechápavě. Pan se usmál a uhnul pohledem na hodiny. ,,Ne Henry." Řekl Pan, když se otáčel znovu k Henrymu povzdechl si a pokračoval. ,,Že mi musíš dát svý srdce!" Řekl Pan a nepatrně byla cítit nervozita a nedočkavost. ,,Ale co, pak bude se mnou?" Zeptal se Henry, Pan se ušklíbl a řekl. ,,Budeš největší hrdina všech dob." Henry zvednul obočí a řekl jasným hlasem. ,,Klidně mi řekni pravdu. Já vím, že každý kouzlo má svou cenu a jejich záchrana jistě taky." Pan se díval do země, věděl že pravdu určitě říct nemůže. ,,Nikdy bych ti nelhal Henry a skutečně není to jen tak." Najednou se mi jeho hlas ozval v hlavě. ,,Co mu mám říct?" Protočila jsem oči a v hlavě řekla. ,,Musí tady zůstat!" Pan se zhluboka nadechl na prázdno polkl a řekl. ,,Musíš už na ostrově zůstat se mnou. Neverland teď bude i tvůj domov. Vím že je to velká oběť, ale stojí to za to." Henry kývl a řekl hrdě. ,,Hrdinové vždycky něco obětujou. To mě naučila rodina." Pan se na Henryho povýšenecky díval a řekl. ,,Tak to by z tebe měli velkou radost. Ty je totiž teď zachráníš. Seš připravenej?" Henry se podíval na Pana a řekl jistě. ,,Ano!" Pan chytil Henryho za ruku a sykl. ,,Já ti pomůžu." Dvakrát nad ní mávl a ta začala červeně světélkovat. Henry se podíval Panovi do oči a s hlubokým nádechem si sáhl do hrudníku. Vytáhnul srdce, které vrhalo zlatavé odlesky, akorát v momentě kdy do jeskyně vběhli Emma, Regina a Neal.
,,Henry počkej!" Vykřikl Neal, protočila jsem oči a znechuceně řekla. ,,Už teď mě mrzí, že jsem mu vrátila hlas." Henry se otočil a Pan jen překvapeně zíral, nebo tak aspoň vypadal. ,,Ať Pan říká co chce. Nic nedělej!" Pokračoval Neal. ,,Tati? Ty žiješ?" Zeptal se zaraženě Henry. ,,Jo synu, teď mě poslouchej. Pan ti pořád lže!" Podívala jsem se na Pana, oči mi probleskli a v hlavě jsem řekla. ,,Tak s tím něco dělej!" Pan se po očku podíval mým směrem a pak štěkl. ,,Taky tě rád vidím Belfaire a zrovna tak zachránkyni a zlou královnu!" Henry se jen zmateně díval na Pana a zase na svoje rodiče. ,,Henry hned od něj jdi pryč. Chce ti ublížit." Řekla Emma, Henry k ním pozvedl svoje srdce a řekl. ,,Ne, kouzla zachrání jen srdce, toho co věří nejvíc a taky vás všechny." Regina udělala krok k Henrymu a řekla. ,,Ne o to nejde, o kouzla tady nikdy nešlo Henry. Musíš nám věřit. Jediný koho chce Pan zachránit je on sám." Henry jasně křikl. ,,To není pravda!" Pan přešel mezi Henryho a jeho rodinu a řekl. ,,Jasně že ne!" Rozhodným hlasem se ozval Neal. ,,Ale je! Když neumřeš ty umře on. Když mu dáš svý srdce zabije tě to!" Zamračila jsem se a naštvaně zašeptala. ,,Wendy!" Pan se otočil na Henryho, chytil ho za rameno a řekl. ,,Chtějí jen oslabit tvou víru nedovol to. Každej hrdina prochází zkouškou." Henry váhal a Emma řekla. ,,Henry, vím jak hrdinství vypadá, tohle to není." Pan jen protočil oči, jeho situaci jsem mu nezáviděla, ale bylo mi jasný, že z toho nějak vybruslí. ,,Proč by lhali?" Zeptal se Henry a Pan mu hned odpověděl. ,,Protože jsou už dospělí, ty bys to měl vědět nejlíp." Nastalo další ticho, které protnula až Regina. ,,Henry musíš nám věřit!" Pan probodával Henryho pohledem a řekl. ,,Vašim o Neverland nejde. Vědí že když se kvůli němu vzdáš srdce, musíš zůstat! Jsou sobci, protože o tebe nechtějí přijít." Pan si stoupnul zase vedle Henryho a smrtícím pohledem teď probodával ty tři. ,,Henry musíš nám věřit." Řekla Emma a Pan po ní štěkl. ,,Věřit?" Otočil se zpět k Henrymu a řekl. ,,Upřímnej jsem k tobě byl jenom já Henry a jedinej kdo ti kdy věřil. Je to tvá volba, ne jejich! Rozhodni se ale hned, dochází nám čas!" Pan se nervózně podíval na hodiny a Henry taky.
,,My ti věříme Henry." Řekl Neal hrdě. ,,Máme tě rádi." Doplnila ho Emma. ,,Víc než cokoli na světě." Pokračovala Regina. ,,Já vás taky, ale zachráním kouzla. Promiňte." Řekl Henry, otočil se k Panovi a vrazil mu svoje srdce do hrudi. ,,NE!" křičeli všichni. V okamžiku se od Pana rozletěla mohutná rázová vlna se zelenou září. Herny se sesunul k zemi a vlna energie zatřásla celým ostrovem. Pan se podíval na mě, zviditelnila jsem se a spokojeně jsme se oba usmívali. Hodiny se zastavili, viděla jsem jak Panem pulzuje energie. Vznesl se do vzduchu a natáhnul ke mě ruku. Rozzářili se mi oči a přilétla jsem za Panem. Oba jsme se se zlým úsměvem dívali dolů na bezvládného Henryho a jeho zoufalé rodiče. ,,Po tomhle jsem toužil tak dlouho." Řekl Pan a přivinul mě k sobě. ,,Uznávám, tohle se ti povedlo." Řekla jsem a oba jsme se snesli na zem. ,,Cos mu to udělal?" Štěkla na Pana Emma. ,,Já neudělal nic Emmo. To on sám, svoje srdce mi dal z vlastní vůle!" Emma vytáhla meč a sykla. ,,Tak si ho vezmu zpět!" Seknula proti nám, ale já nás přemístila za její záda. ,,Na tohle asi nemáš, když neměl Rampelník, tak proč ty?" Zeptal se Pan a ladným krokem ji i ostatní obcházel. ,,Kde je?" Zeptala se Emma a Neal hned pokračoval. ,,Cos mu provedl?" Vytáhla jsem skříňku a řekla. ,,On nic, to já. Je v té skříňce živej, zdravej a hlavně neškodnej. A vy taky." Pan přistoupil vedle mě a Emma sykla. ,,Vážně?" Sekla mečem, ale mířila na mě. Pan přede mě dal ruku a vykryl tak útok. ,,Jaký to bylo?" Sykla Emma znovu. ,,Jako polechtání!" Odpověděl Pan, chytil mě za bok a znovu s ním projela energie. ,,Půjdeme lásko." Řekl a oba jsme odletěli ze skály. ,,Strom myšlenek, naše další zastávka." Řekl Pan a ještě pevněji mě sevřel.
Teď jsou obě části dohody splněny. Pan získal srdce a teď je mocný stejně jako Kat. Společně jsou prakticky nezastavitelní. Povede se Henryho zachránit?
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!