Moc pěti pramenů

68 4 2
                                    

Hook se rozhlédl a v jeskyni uviděl dvě zářivé tečky, usmál se a posunul se k hodinám. Opřel se o ně, zaklonil hlavu a uviděl Felixe vysoko nad ním v kleci. ,,Felix?" Vydechl Hook, Felix se vyklonil z klece a zamával mu. ,,Zajatkyně, které jsi pomohl s útěkem utekla z této říše. Blonďáčka nahoře si nevšímej." Syčel Hádes, když se vrátil. Hook se pousmál a řekl. ,,Výborně." Hádes se sáhl pod plášť a něco vytáhl, na dálku to vypadalo jako meč. ,,No tak do toho." Sykl Hook, Hádes se zarazil a řekl. ,,Tohle? Ne to ne, tohle není pro tebe. Pro tvé blízké." Přišel k Hookovi a do ruky mu dal dláto. ,,Co s tím mám asi tak dělat?" Zeptal se Hook, Hádes se usmál a řekl. ,,To je snadné vážně, nejdřív jsem chtěl ať odejdou. Všechno tady šlapalo jako hodinky, dokud nepřišla Katrin s tou jsem se dohodl a ona zmizela. Jenže teď jsou tady tvoji blízcí a Katrin s nimi. Ale nyní už mi tady napáchali tolik škod, že mé mstivé já. Víš vůbec, jak jsem mstiví? Je musí potrestat! Ten blonďáček je trest pro Katrin, bohužel ona je rovnocenný soupeř a tak mu nesmím ublížit." Hádes vstal od Hooka a odstoupil do středu kruhu. ,,Takže od teď, za každou duši, které pomohou tu bude muset jeden z nich zůstat!" Řekl Hádes a před ním se objevili tři náhrobní kameny. ,,Ty kapitáne, ty rozhodneš o tom kdo." Hook vykulil oči a já s Panem jsme se taky zarazili. Všechno jsme to slyšeli, Pan se na mě otočil. ,,No vidíš si rovnocenný protivník." Řekl Pan, usmála jsem se a na dlani se mi objevil kopretinový kvítek. ,,Co chceš dělat?" Sykl Pan, mrkla jsem a odfoukla květ. Květ plápolal vzduchem a letěl k Felixovi, Felix vystrčil ruku z klece a chytil kvítek do dlaně. Felix schoval ruku a kvítek se změnil ve vzkaz. -Felixi nemusíš se bát, jdeme si pro tebe.- 

Hádes vydechl a řekl. ,,Ale no tak, stačí když z tvých přátel vybereš tři, kteří zůstanou a vyryješ jim jména. V čem je problém? Špatné dlátko? Nebo to jedno ruč nejde? Tvůrčí krize?" Pan se potutelně usmíval a šeptem řekl. ,,Upřímně se mi docela líbí sledovat jeho utrpení." Tázavě jsem se na něj podívala a řekla. ,,Zaslouží si to, zabil mi otce. Ale Felix je prvořadý." Pan mě chytil za ruku a řekl. ,,Máš pravdu, jdeme pro Felixe. Hook nám to může usnadnit." Kývla jsem a dál jsme bedlivě sledovali dění na ostrůvku. Hook se podíval na Háda a odhodil dláto. ,,Neudělám to!" Hádes se usmál a řekl. ,,Řeknu ti, nemám zlost. Jsem zklamaný." Přišel k Hookovi a do ucha mu řekl. ,,Ale možná, že mám i zlost. Asi tě odvedu na samotku!" Pak vzal Hádes, Hooka za vlasy a postavil ho. Hook křikl bolestí, Hádes ho vzal kolem ramen a odvedl ho k jednomu z pramenů. ,,A teď poslyš, tohle je řeka Ztracených duší. Stačí jen dotek a budeš ztracen, staneš se bezduchou ztrápenou schránkou, proto prosím. Všechny paže a ruce, nech ve člunu!" Potom Hádes i Hookem nasedli do člunu a odpluli. ,,Jdeme pro něj!" Řekla jsem a vyletěli jsme z úkrytu. Letěli jsme přímo ke kleci. Felix se chytil mříží a usmál se, chtěl něco říct, ale Hádes měl pořád jeho hlas. ,,Dostanem ho odsud a já si potom zajdu za Hádem!" Řekla jsem, Pan mě chytil za ruku a zeptal se. ,,Kat jak to chceš udělat? Tu klec stvořil Hádes bůh to je něco, čemu nemůžeme čelit!" Usmála jsem se a stáhla Pana do středu ostrůvku, dosedli jsme na zem a já řekla. ,,Když ji stvořila božská síla, může ji i božská síla zničit." Pan odstoupil a já se usmála. Oči se mi rozzářili a z pěti pramenů začala voda stoupat. Prameny se spojili v jeden a ten jsem pokynutím ruky poslala přímo na zámek. Zámek se rozžhavil a pochvíli roztekl, žhavá ocel se rozstříkla na zemi přede mě. Sjednocený pramen se kolem mě obtočil a vletěl mi do hrudi. ,,Katrin!" Vykřikl Pan, zastavila jsem ho a řekla. ,,Jsem v pohodě, musíme odtud dostat Felixe." Pan vyletěl ke kleci, ale nemohl dovnitř strčit ruku. ,,Je tam neproniknutelné kouzlo." Sykla jsem a prohlížela si hřbet rukou. Vypadalo jakoby mi žílami něco protékalo, něco jako světlo. Divně mi mravenčilo v prstech, ale neměla jsem pocit, že do mě právě vnikla voda z pěti řek, včetně řeky Zapomnění a řeky Ztracených duší. Felix se na mě znepokojeně podíval a Pan řekl. ,,Už to mám, já nemůžu tam, ale ty ven ano." Felix zavrtěl hlavou a pantomimou naznačil, že ho Hádes ovládl a nesmí odejít, Pan se usmál a řekl. ,,To není problém, nesmíš odejít. Ale unést tě můžu." Do klece vlétl stín popadl Felixe a vyletěl s ním ven. ,,Kat padáme, jestli se Hádes vrátí bude zuřit jdeme!" Křikl Pan, chytil mě za ruku a táhl mě pryč.

Vyletěli jsme jeskyní ven. ,,Letíme do krámu?" Zeptala jsem se, Pan se na mě podíval a řekl. ,,Tam ne, nechal jsem ho Rampovi. Poletíme do Rufiova domu." Vykulila jsem oči a štěkla. ,,Jak jsi mohl nechat krám Rampovi?" Pan se usmál a řekl. ,,Musí mi věřit a teď nejsem v pozici, kdy si diktuju podmínky." Protočila jsem oči a Panův stín nás zavedl do jedné chaty u lesa. ,,Tady Rufio bydlel?" Zeptala jsem se a Pan mi odpověděl. ,,Jo, dokud jsem nepřišel." Felixovi se do očí vlily slzy, zamračila jsem se a řekla. ,,Pomůžu ti." Položila jsem si ruku na krk a druhou na Filixův krk. Musela jsem se natáhnout, abych na Felixe vůbec dosáhla. Oči se mi rozzářili a pod mojí rukou na Felixově krku vysvitlo světlo. Potom jsem odpadla a Felix vydechl. ,,Můj Rufio." Hned se zarazil, protože promluvil. Zaskočeně se podíval na mě a já se jen pousmála. Pan se na mě díval a jen vydechl. ,,Jak jsi to?" Hned jsem mu položila prst na rty a pousmála jsem se. ,,O tom mi Rufio říkal. Že si vysnil domek na okraji lesa, kde bude žít, mít tam rodinu. Vysnil si to ještě předtím, než odešel do Neverlandu." Pan přistoupil k Felixovi a řekl. ,,Tak se mu to z části splnilo." Felix se pousmál a všichni jsme vešli dovnitř. Byl to krásný srub, podívala jsem se na Pana a pomyslela si. ,,Jak jsi vyřešil svýho povedenýho synka?" Pan se usmál a řekl. ,,Nechal jsem mu vzkaz, společně s mojí flétnou. Mám ti ho ocitovat?" Začala jsem se smát a Felix se na nás zmateně díval. ,,I když Kat nemá hlas, pořád můžu slyšet její myšlenky. Když mi to dovolí. Můžeme tak komunikovat." Felix se usmál a otřel si slzu. 

Naší dvojce se podařilo osvobodit Felixe, ale ne zcela kompletního. Ke Kat se přisála nová moc, myslíte si, že to zvládne?

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat