Byli jsme s Panem v začarovaném lese a pomáhali chudině, kterou neodnesla kletba. Když najednou mi začalo brnět v prstech. ,,Cítíš to lásko?" Zeptal se mě Pan, podívala jsem se na něj a řekla. ,,Máme doma návštěvu." Pan se usmál a řekl. ,,Půjdeme se podívat kdo to je, než ho chlapci dostanou." Kývla jsem a oba jsme vyletěli k nebi. ,,Myslíš, že to Lilie zvládne?" Zeptal se Pan, pokrčila jsem rameny a řekla. ,,Měli by jsme přidat!" Přiletěli jsme do Neverladnu právě včas. Chlapci připravili pro Hooka hranici. Přistáli jsme na zemi a od nás se rozšířila obrovská energetická vlna. ,,Tak dost!" Zakřičel Pan a všichni chlapci utekli na seřadili se do řady. Chlapci pustili Tygří Lilii a já řekla. ,,Všichni do tábora hned!" Chlapci sklopili hlavy a rozběhli se pryč. ,,Promiň Lilie, jsi v pořádku?" Zeptala jsem se a rozvázala jí pouta. ,,Killiane, myslel jsem že už tě tady neuvidím?" Řekl Pan a hranice kolem Hooka zmizela. ,,Nebyl to dobrovolný výlet. Temná magie mi brání se vrátit za Emmou." Řekl Hook a mnul si zápěstí. ,,Černá víla, je ve Storybrook. A dobro a zlo se střetnou v konečné bitvě." Řekla Tygří Lilie, Pan se na mě podíval a řekl. ,,To zní jako, že tam nesmíme chybět." Lilie kývla a řekla. ,,Běžte, já si poradím." Usmála jsem se a s Panem jsme otevřeli portál do Storybrook. Prošli jsme jím, přímo do obýváku Krasoňových. ,,Ahoj Emmo." Řekl Pan, když prošel portálem. ,,Co tu děláš?" Zeptala se Regina znepokojeně. ,,Jenom nám něco přistálo v Neverlandu a tak to jdeme vrátit." Řekl Pan a poodstoupil, zpoza jeho zad vyběhl Hook. ,,Killiane!" Vyjekla Emma a objala ho. Potom podala Hookovi hák a ten řekl. ,,Promiň Emmo. Měl jsem ti říct, co jsem kdysi proved tvýmu dědovi. A především jsem nikdy neměl myslet na útěk." Emma se podívala na Hooka a řekla. ,,Nech to být, já ti to taky zrovna moc neulehčila. Tak pojď umyješ se." Hook se zastavil a řekl. ,,Ne ještě než skončím v dalším portálu udělám jedno." Hook se začal hrabat v bundě a portál se za mnou a Panem zavřel. Regina na nás kývla, aby jsme šli s ní.
Přistoupili jsme k posteli, na které leželi Sněhurka a David. ,,Co se stalo?" Zeptala jsem se, Henry se na mě podíval a řekl. ,,Zlá královna seslala kletbu na jejich srdce." Pan se založil ruce a řekl. ,,Spací kletbu, jak tak koukám používají všichni." Regina se nadechla a řekla. ,,Dokážete ji zlomit?" Usmála jsem se a řekla. ,,To by neměl být problém." S Panem jsme nad Sněhurku a Davida natáhli ruce a z jejich hrudníku vyletěla černá mlha. Oba se probudili a políbili se. Pan jen zkřivil rty a uhnul pohledem. ,,Mami! Tati!" Vykřikla Emma a táhla Hooka za sebou. ,,Jste vzhůru." Řekla a objala Sněhurku. ,,Jak jsi to udělala?" Zeptal se Reginy David, Regina se usmála a řekla. ,,To ne já, ale oni." David se podíval na mě a Pana. ,,Jako vážně?" Zeptal se, kývla jsem a řekla. ,,Jo vážně. Rozhodli jsme se tady zůstat a pomoct vám s černou vílou." David se usmál, ale Emma řekla. ,,Ne to nejde, je to konečná bitva zachránce." Pan zvednul obočí a řekl. ,,To je sice pravda, ale když se podíváš pod povrch, je toho mnohem víc. Je to bitva, kde se proti sobě postaví dobro a zlo." Sněhurka se zarazila a řekla. ,,To jste, ale vy dva?" Kývla jsem a řekla. ,,Černá víla si myslí, že Emma je klíč, ale ne. Víme že to my rozhodneme konečnou bitvu. Jen nevíme jak." Regina se postavila a řekla. ,,Takže na vás leží celý náš osud? Na dvou dětech!" Pan se zamračil a řekl. ,,Dvě děti, co málem zabili tvého syna. A pak vás dostali z podsvětí, jen tak. Nezahrávej si a získej nám čas!" Pak jsme oba zmizeli. ,,Regino, vážně nám chtějí pomoct." Řekla Sněhurka, Regina se zarazila a řekla. ,,Mají neuvěřitelnou moc, dokáží ohýbat pravidla kouzel a tak se bojím, aby jsme se my nestali jejich obětí." Hook se usmál a řekl. ,,Pan mě moc nemusí, ale dneska mě zachránil před svými vlastními chlapci. Možná se i on může změnit." Emma se usmála a řekla. ,,Kvůli lásce?"
Přemístili jsme se na střechu a dívali se na hodinovou věž. Seděli jsme na střeše a já se zeptala. ,,O co černé víle jde? Co chce?" Pan mě chytil za ruku a řekl. ,,To co každá matka, chce svoji rodinu a svého syna." Zarazila jsem se a v hlavě mi to šrotovalo. ,,Je to tady hezké že?" Ozval se za námi ženský hlas. Otočili jsme se a za námi stála černá víla. ,,Ráda vás konečně vidím, vaše pověst vás předchází." Pan se najednou zarazil a vydechl. ,,Fiono?" Zvedla jsem obočí a zeptala se. ,,Cože?" Pan pustil moji ruku a postavil se. ,,Takhle mi říkalo jen jeden muž. Malcolme?" Řekla černá víla. Postavila jsem se a Pan řekl. ,,Katrin, tohle byla moje žena, Rampova matka." Otevřela jsem pusu a Fiona řekla. ,,Vážně jsi to ty, vypadáš líp než jsi pamatuju." Pan se na ni díval a já slyšela to hučení v jeho hlavě. ,,Tak Malcolme, kdysi jsme chtěli rodinu. Teď ji můžeme mít. Ty, já a náš syn. Pojď se mnou." Řekla Fiona a natáhla k němu ruku. ,,Petere? Prosím, neopouštěj mě." Pan se ke mě otočil a řekl. ,,Odejdi!" Ustoupila jsem o krok dozadu a slzy mi zalili oči. ,,Prosím Petere." Řekla jsem a seskočila ze střechy. Zastavila jsem se na ulici a podívala se na střechu. Viděla jsem jak Pan mizí s Fionou v černém dýmu. Sevřela jsem pěsti a sykla. ,,Neměl jsi ze mně dělat svého nepřítele!" Z hrudi mi vyletěl rudý paprsek a celým městem se prohnala vlna energie. Spadnula jsem na kolena a začala brečet. Za chvíli za mnou přiběhla Regina s Henrym. ,,Co se stalo?" Ptal se Henry, otřela jsem si slzy a řekla. ,,Pan se přidal k černé." Regina se zarazila a řekla. ,,Proč?" Podívala jsem se na ni a řekla. ,,Fiona je Rampova matka a Panova žena." Regina mě chytila za rameno a řekla. ,,Tak se asi nezměnil." Kývla jsem a řekla. ,,Mám o důvod víc, vám pomoct!" Zvedla jsem se na nohy a Regina řekla. ,,Můžeš zůstat u mě, jestli chceš." Usmála jsem se a řekla. ,,Budu ráda, děkuju." Regina se usmála a spolu jsme odešli k Regině domů.
Máme tady velký zvrat. Pan se setká se svoji životní láskou a jakoby zapomněl na to, čí srdce nosí v hrudi a kdo ho už dvakrát zachránil. Myslíte si, že se Pan vrátí ke Kat a jestli ano odpustí mu to?
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!