Plán B

151 10 0
                                    

Posadila jsem se a chytila se za hlavu. ,,Jsi v pořádku drahá?" Zeptal se Pan a držel mě za ramena. ,,Jo jsem v pohodě, jenom mě bolí hlava." Pan klečel vedle mě a já cítila, jak mu to v hlavě šrotuje, aby něco vymyslel. ,,Napadá tě něco?" Zeptala jsem se, Pan se na mě podíval a řekl. ,,Možná, ale sám na to stačit nebudu." Usmála jsem se a řekla. ,,Máš mě a Felixe." Spiklenecky jsem mrkla a postavila se. Pomohla jsem i Panovi a společně jsme se vydali lesem k pobřeží. Věděli jsme, že Emma bere všechny naše chlapce pryč, věděli jsme že mají stín a že se odsud dostanou. ,,Můžou pryč, takže mi musíme s nimi!" Sykl Pan, když jsme zastavili na pobřeží. ,,Všechno kouzlení nech na mě, ty se budeš šetřit!" Řekla jsem důrazně, Pan jen neochotně kývl. ,,Dostanu tě za Henrym, sama půjdu za Felixem." Dodala jsem, Pan mě chytil za rameno a řekl. ,,Takhle tě, ale poznají." Pousmála jsem se, luskla prsty a zahalil mě modrý dým. Když se dým rozplynul vypadala jsem jako, jen další z chlapců. ,,Co takhle?" Zeptala jsem se, Pan se usmál a řekl. ,,Tak jdeme!" Oči se mi rozzářili a když jsem mrkla byla jsem na přídi Jolly Rogeru. Dívala jsem se na ostrov a cloumal mnou obrovský vztek. Otočila jsem se k palubě a hned jsem uviděla Felixe a kousek od něj i Devina. Nejvíc mě zaujala Wendy, tu jsem byla schopna zabít. Ale musela jsem zůstat klidná, abych nezkazila Panův plán B. Pomalým krokem jsem se vydala za Felixem, podívala jsem se na záď, ke kormidlu. Neal otevřel skříňku a v červeném dýmu vypustil ven Rampa. ,,A jsme zase na startu." Povzdychla jsem si a přidala do kroku. Dívala jsem se jak se u kormidla všichni objímají a udělalo se mi zle. Najednou se Rampelník otočil a i se skříňkou běžel do podpalubí. ,,Jde po tobě!" Pomyslela jsem si akorát ve chvíli, když jsem stála u Felixe.

Klekla jsem si před něj a potichu se zeptala. ,,Felixi? Jsi v pohodě?" Felix se na mě ani nepodíval a jen odsekl. ,,Vypadni!" Protočila jsem oči a znovu řekla. ,,Felixi potřebujeme tě!" Felix mě odstrčil a štěkl. ,,Jsi zrádce!" Chytila jsem Felixe za ruku, pevně ji sevřela a sykla. ,,Podívej se na mě!" Felix se mi podíval do očí a ty se rozzářili. ,,Kat?" Vydechl Felix zaraženě. ,,Jsi? Jsi tady? Kde je Pan?" Ptal se Felix nadšeně. ,,Felixi, Pan je u Henryho. Ale nevím co se stane." Řekla jsem a podívala se na schody do podpalubí. ,,Každopádně musíme zůstat v klidu. Jasný?" Felix se usmál a řekl. ,,Takže zase jeden tým?" Usmála jsem se a řekla. ,,Pan neprohrává." Sedla jsem si vedle Felixe a opřela se o stěžeň. ,,Tady jsem tě viděl poprvé." Řekl Felix, usmála jsem se a odpověděla. ,,Pamatuju si to, jako by se to stalo včera." Najednou se to na palubě začalo hemžit. Neal s Davidem vystřelili stín z děla a Regina ho kouzlem donutila splynout s plachtou. Chlapci byli na okrajích lodi a dívali se na černo černou plachtu. ,,Tohle jí vrátím!" Sykla jsem a zlostně se dívala na Reginu. Oči mi krátce problikli a Felix hned řekl. ,,Kat zklidni to, problikáváš!" Znovu jsem se opřela o stěžeň a zhluboka se nadechla. ,,Fakt to poletí?" Ptala se Emma, Regina jen hrdě řekla. ,,Nemá na vybranou!" Emma se otočila na Hooka a řekla. ,,Tak ať jsme už odtud pryč." Hook se usmál a řekl. ,,Jak si žádáš paní. Lodníku zvedni kotvy!" Loď nabrala rychlost a vznesla se do vzduchu. ,,Doufám, že Pan má dobrej plán." Řekl Felix, zamyslela jsem se a řekla. ,,S náma to zvládne." Felix se usmál a podotkl. ,,Hodně mi připomínáš Rufia, je škoda že jsi ho nepoznala." Drcla jsem do jeho ramene a řekla. ,,Co ty víš, třeba se uvidíme v podsvětí." Felix i já jsme se zase začali smát. Soustředila jsem se jen na Felixe a to, že kolem mě chodila Wendy a Zvoňka mi nijak nevadilo. 

Najednou z podpalubí vylezl Henry. Zamračila jsem se a Felix mi musel sevřít ruku, abych neudělala nějakou blbost. ,,Kat, klid. Nouzovej plán." Ozval se mi vzadu v hlavě Panův hlas. Uvolnila jsem se a přišla k nám Sněhurka. ,,Nedáte si něco k snědku?" Felix ji probodl pohledem a sykl. ,,To se snad radši topit s mořskými pannami!" Sněhurka se zarazila a beze slova odešla. Dál jsme seděli s Felixem beze slova vedle sebe a jen se dívali na mraky, jak se mýhají kolem nás. Přišel k nám Henry s přichystaným jídlem a podával ho Felixovi. ,,Odejdi kluku! Nemám hlad!" Sykl naštvaně Felix. ,,Chtěl jsem ti poděkovat." Řekl Henry mile, Felix se na něj otočil a hrdě řekl. ,,Je mi ukradený, co ti ostatní zrádci. My držíme s Panem a Pan..." Nestačil to doříct, protože ho Henry přerušil. ,,Neprohrává!" Felix se zarazil a vydechl. ,,Cože?" Henry se podíval na mě a řekl. ,,Slyšeli jste, Peter Pan neprohrává. Jeho nezastavíš i když si myslí, že ho porazili, že už vyhráli. On si poradí." Felix si poposedl a zeptal se. ,,Myslíš si, že nejsi v bezpečí?" Henry se usmál a řekl. ,,Ale ne, v bezpečí jsem. Během souboje se můj osud zpečetil. Problémy má teď spíš Henry." Felix se podíval na mě, jen jsem pokrčila rameny a Felix znepokojeně řekl. ,,Vždyť ty seš Henry." Henry se ušklíbl a řekl. ,,To právě ne." Felix se ušklíbl a polohlasem se zeptal. ,,Ty ses vyměnil?" Pan v Henryho těle k němu znovu natáhnul talíř a zeptal se. ,,Opravdu nemáš hlad?" Felix si vzal talíř a řekl. ,,Díky Pane." Podívala jsem se na Pana v Henryho těle a řekla. ,,Zahrajem si!" Felix jedl a Pan řekl. ,,Nemůžu tady s vámi zůstat dlouho. Jen rychle, Henry je zavřený ve skříňce. Vím o kletbě Zlé královny a k té se musím dostat. Kat budeš moje spojka." Řekl rychle Pan a odešel. ,,Ty jsi věděla, že je to Pan?" Zeptal se mě Felix s plnou pusou. Usmála jsem se a řekla. ,,Jo věděla, hned když vylezl z podpalubí. Vypadáš hrozně roztomile, když si naštvanej." Felix se zamračil a podíval se na mě mrtvým pohledem. ,,Jo přesně takhle." Felix se beze slova otočil zpět k talíři a já uslyšela Rampa. ,,Pana máme ve skříňce, ale je tady ještě jeden problém. Kat." Jen jsem víc nastražila uši a uslyšela jsem Reginu. ,,Když jsem ji viděla naposledy, svírala jsem její srdce." Rampelník jen znepokojeně řekl. ,,Máme Pana, takže se snad není čeho bát. Ale ji je lepší nepodceňovat." Jen jsem se ušklíbla a pomyslela si. ,,To máš pravdu Rampe." Opřela jsem se o stěžeň a trochu si odpočinula. 

Pan, Kat a Felix začínají od nuly. S novým plánem, možná ještě horším než byl ten první. Tvoří tým v naprostém utajení, tentokrát jim hraje do karet pouto a tím si mohou sdělovat důležité zprávy. Všechno závisí na tom, aby je nikdo neodhalil. 

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat