Lepší padouch

55 4 1
                                    

Regina mě ubytovala ve volném pokoji a řekla. ,,Neboj se Kat, mi už přijdeme na to jak je porazit." V očích se mi zablesklo a já řekla. ,,Už vím jak ji dostat." Regina se zarazila a zeptala se. ,,A jak?" Usmála jsem se a řekla. ,,Budu lepší padouch. Připravím ji o všechno, na čem jí kdy záleželo!" Regina zůstala stát v údivu a já dodala. ,,Vám nehrozí nic." Regina beze slova odešla a já se podívala z okna. ,,Uvidíme, jak se popereš s tímhle!" Řekla jsem a vyrvala si srdce. Druhou ruku jsem otočila dlaní ke stropu a v červeném dýmu se na ní objevila lahvička. ,,Jediná kapka a usneš na věky!" Řekla jsem polohlasem, po tváři se mi kutálela slza. Kapka spací kletby přistála na mém srdci a v něm se rozrostl modrý obláček. Lahvička mi z ruky zmizela a já si srdce vrátila zpět. Položila jsem se na postel a kolem sebe vytvořila ochranou bariéru. Ráno jsem se probudila a u postele stál Pan. ,,Co jsi to provedla?" Syčel na mě, lhostejně jsem se usmála a řekla. ,,Jen to co jsem musela, láska nebo válka vzpomínáš?" Pan se zamračil a bouchnul do bariery. ,,Zapomněl jsi čí srdce nosíš v hrudi!" Řekla jsem naštvaně a oči mi rudě vzplanuli. Pan se zamračil a zmizel. Na dlani se mi rozhořel plamínek a v něm se objevila Regina. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se, Regina mi rychle odvětila. ,,Musíš za námi hned přijít, jsme u šerifa." Kývla jsem a dlaň sevřela v pěst. Objevila jsem se v cele a řekla. ,,Fajn o co kráčí?" Všichni se lekli a uskočili, zasmála jsem se a prošla mřížemi mezi ně. ,,Černá víla chce spustit konečnou bitvu, potřebuje s ní pomoct." Řekla Sněhurka, zarazila jsem se a řekla. ,,To nebude tak docela pravda, je s ní Pan." Všichni se na mě zaraženě koukali a já jen pokrčila rameny. ,,Nemáme moc času, černá víla jde po temné magii a té má Pan na rozdávání." Řekla Emma a já se usmála. ,,Má jí dost, pokud ji bude schopen použít."

David se na mě podíval a zeptal se. ,,Jak to myslíš?" Usmála jsem se a řekla. ,,S Panem sdílím srdce, stejně jako ty se Sněhurkou. Uvalila jsem na něj spací kletbu, kterou dokážu spustit kdykoli. Kletba zasáhne Pana a nám získá čas a výhodu." Hook si sáhl do kapsy a řekl. ,,Zřejmě v tom hraje roli tahle hůlka. Podle Tygří Lilie s ní černou vílu kdysi vyhnali. S druhou částí by jsme ji mohli vyhnat zas." Sněhurka se zamračila a zeptala se. ,,A kde ji hledat?" Zelena se podívala na Hooka a řekla. ,,Nechci čekat na nějaký kus hůlky. Nezamordovala jsem tu černou potvoru hned, jen kvůli mé malé Robin. Takže když mi ji někdo na chvilku pohlídáte, můžu to dotáhnout a celé to vyřídit." Regina se nadechla a zpustila. ,,Tak moment, nemůžeš za ní nakráčet a sama se jí postavit." Zelena se usmála a řekla. ,,Proč ne, myslíš že na ni nemám? Jsem mocnější než ty!" Regina zvedla obočí a vydechla. ,,Vážně? Musela jsem si vyrvat srdce, abych tě zachránila před královnou." Zelena se zamračila a sykla. ,,Já bych si poradila i bez tebe!" Regina se nenechala vykolejit a řekla. ,,Mysli si co chceš, za ní nepůjdeš!" Najednou do toho vstoupila Emma a já si všimla, jak nás pozoruje Pan. Byl za rohem přilepený ke stropu, když si všimnul, že ho sleduji zmizel. ,,Omluvte mě, musím si něco zařídit." Řekla jsem a zmizela. Objevila jsem se na střeše a přede mnou stál Pan. ,,Tak o co jde?" Zeptala jsem se, Pan se pousmál a mě odhodilo kouzlo. Dopadla jsem na silnici a podívala se na střechu. ,,Au!" Řekla jsem a postavila se. ,,Na střeše stál Pan a vedle něj Gideon. ,,Dojemný rodinný setkání!" Sykla jsem a spojila dlaně. Pootočila jsem s nimi a čas se zastavil. ,,Já to žeru." Řekla jsem a přede mnou se natáhla časová osa. Vrátila jsem ji do včerejší noci a poslechla si konverzaci Pana a Fiony. ,,Potřebuju její zlo, je mocné a musím ho mít. Když mi ho získáš, už nikdy mě neuvidíte a můžete žít spokojeně dál." Řekla Fiona, Pan zaváhal, ale nakonec kývl a podal jí ruku. ,,Jo tak o tohle jde." Řekla jsem polohlasem a znovu spustila čas.

Pan slétl za mnou na silnici a syknul. ,,Nějak si zeslábla." Usmála jsem se a řekla. ,,Asi zeslábla má dobrá stránka." Pan se usmál a já dodala. ,,To jsi chtěl slyšet viď? Mám v sobě trochu zla, o to jediné tady jde. Proto jsi tady?" Pan se zarazil a já Gideona přemístila zpět do podzemí. Stáli jsme s Panem naproti sobě a hleděli si do očí. ,,Nech mě být. Udělal jsi to už tolikrát, že to asi považuješ za zábavu. Mě ničit!" Sykla jsem a chtěla odejít. Pan mě chytil za ruku a řekl. ,,Karmínové srdce, ze země Oz." Zarazila jsem se a on zmizel, mávla jsem nad tím rukou a šla pryč. Šla jsem městem a v poli za ním, směrem k farmě mě zastavila Zelena s dcerkou. ,,Katrin, musíš mi pomoct." Řekla otočila jsem se a zeptala se. ,,O co jde?" Zelena se podívala na Robin a řekla. ,,Musím získat jeden předmět z Oz." Oči mi probleskli a já řekla. ,,Karmínové srdce." Zelena se zarazila a řekla. ,,Ano, černé se podařilo mojí mocí přeměnit vílí prach na temný." Usmála jsem se a řekla. ,,Je dobrá, ale sama se do Oz nedostanu." Oči mi zezelenali a Panův hlas řekl. ,,Dostanu tě tam." Zatřepala jsem hlavou a řekla. ,,Ani náhodou, mám lepší nápad." Mávla jsem rukou a v dlani jsem svírala temný krystal. ,,Vykouzli si jedno tornádo Prohnaná." Zelena se usmála a polohlasem řekla. ,,Děkuju." Usmála jsem se a řekla. ,,Zeleno, být sám je to nejhorší co, tě může potkat. Pamatuj si to." Potom jsem zmizela v červeném dýmu. Objevila jsem se před Rampovým krámkem, promnula jsem si ruce a řekla. ,,Zahájíme druhý bod." Vešla jsem dovnitř a ze zadní místnosti se ozval Ramp. ,,Co tady chceš?" Usmála jsem se a řekla. ,,Tím, že pomůžu tobě, pomůžu sobě." Ramp rozhrnul závěs a zeptal se. ,,Jak to chceš udělat?" Mávla jsem rukou a Ramp svíral v ruce kožený náramek. ,,Zbav syna kouzel a získej zpět jeho srdce." Ramp se usmál a já zase odešla. 

Kat se rozhodla černé víle překazit její plány. Připravit ji o rodinu na které jí záleží nejvíc. Jak to mezi Kat a Panem dopadne?

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat