Felixův hlas

58 3 0
                                    

Probudila jsem se v posteli, Pan přese mě položenou ruku. Opatrně jsem ji odložila a protáhla se ven z postele. Vzala jsem si košili a když jsem se otočila Pan stál přede mnou. ,,Někam se chystáš?" Zeptal se a tázavě zvedl obočí. Zhluboka jsem se nadechla a řekla. ,,Jdu si pro Felixův hlas. A jdu si pro něj sama!" Pan se zarazil a zeptal se. ,,Proč? Hádes ti něco udělá!" Pousmála jsem se a řekla. ,,Budu v pořádku, navíc pro něj teď pracuje tvůj synek a ten nesmí vědět, že držíme spolu." Pan si založil ruce a řekl. ,,Takže já tady budu zase sedět jako trouba!" Usmála jsem se a řekla. ,,Budu zpátky dřív než se naděješ." Luskla jsem prsty a zbytek oblečení se objevil na mě. Dala jsem Panovi pusu na čelo a zmizela. ,,Snad si dá pozor." Vydechl Pan a rozešel se za Felixem do přízemí. Objevila jsem se u vchodu do podzemních chodeb. Za mými zády byl výtah, co vedl do knihovny, na povrchu. ,,Jdeme na to!" Řekla jsem a cukla rukou před sebe. Z dlaně mi vyletěla ohnivá koule a rozsvěcovala pochodně na stěnách. Šla jsem chodbou a za malou chvíli jsem dorazila k pramenům pěti řek. ,,Už jsem na tebe čekal!" Řekl chladně Hádes, který ke mě stál otočený zády. ,,Asi bych měla být překvapená, ale nejsem." Odsekla jsem, Hádes se otočil a pousmál se. Rozzářili se mi oči a vyskočila jsem do vzduchu. Přetočila se ve vzduchu po zádech dozadu. Natáhla jsem ruku za sebe a kouzlem popadla Rampa. Který na mě vyslal kouzlo, mířené do zad. Jak jsem se otáčela ve vzduchu hodila jsem Rampa před Háda. ,,Takhle do zad? Zase si mě nepřekvapil!" Zasmála jsem se a dosedla jsem na zem. Dívala jsem se na Rampa a zeptala se. ,,Nejtemnější z temných. Jakou má páku, že skáčeš jak píská?" Ramp se otočil a vypálil po mě další kouzlo. Vyskočila jsem a jeho pulzující kouli proměnila ve kvítky kopretin. Pískla jsem a ze stínu jeskyně, vyletěl Panův stín. Popadl Háda a držel. Usmála jsem se a natáhla ruce proti Rampovi, Ramp se zastavil a sykl. ,,Co to děláš?" Pomalými kroky jsem se blížila a říkala. ,,Zpomaluji tvoji krev, až bude oběh dost pomalý, tvůj mozek nebude mít dost kyslíku a ty omdlíš. Nejlepší je, že na to není proti-kouzlo." Přišla jsem úplně k němu a do ucha mu zašeptala. ,,Dobrou noc!" Potom se Ramp složil k zemi. Oprášila jsem si ruce a sykla. ,,Tak jeden by byl."

Přistoupila jsem k Hádovi a řekla. ,,Pusť ho, ať to má grády!" Stín odletěl a Hádovi se zapálili vlasy. Hořela mu hlava modrým plamenem. ,,Budeš litovat!" Sykl Hádes a hodil po mě nůž. Vzlétla jsem do vzduchu a vyhnula se noži.  ,,Už nemáš nikoho na špinavou práci? Sám bys to nezvládl, tak si sháníš lidi? No tak Háde, jsem jenom puberťačka!" Pošklebovala jsem se mu, mezitím co po mě vrhal ohnivé koule. Létala jsem jeskyní a Hádes se nemohl trefit. ,,Už mě to nebaví!" Sykla jsem a přistála jsem před Hádem. ,,Mě taky ne!" Štěkl Hádes a mávl rukou. Nade mnou se uvolnila páka a ze stropu se na mě valila voda z řeky Ztracených duší. Jen jsem vyjekla a stačila se skrčit. Hádes se usmál a plamen na hlavě mu zhasnul. Voda se rozlila a já se krčila na zemi. Zvedla jsem hlavu a oči mi zářili jasněji, než dřív. Hádes se zarazil a sykl. ,,Co to sakra?!" Zvedla jsem se na nohy a řekla. ,,Už jsem ztracená. Jsem Ztracená holka!" Nad dlaní se mi objevil obraz pěti pramenů. ,,To není možné! Nemůžeš mít moc pěti pramenů!" Usmála jsem se a řekla. ,,Jenže mám. Chyť ho!" Stín zase popadl Háda a ten se jen bezmocně cukal. ,,Neboj bude to bolet." Řekla jsem a sáhla Hádovi do hrudi, jen sykl bolestí. Ruku jsem vytáhla a v dlani svírala malou kuličku. ,,Díky!" Řekla jsem a vyletěla jsem vysoko ke stropu jeskyně. Stín Háda pustil a vyletěl vedle mě. Zamávala jsem Hádovi a společně se stínem jsem zmizela. ,,Já tě dostanu Katrin Pan!" Sykl Hádes a hrozil pěstí, ke stropu jeskyně. Já už jsem stála před chatou a klepala na dveře. Dveře otevřel Felix a s úlevou mě ve dveřích objal. Položila jsem mu ruku na záda, v ruce jsem schovávala jeho hlas. ,,Jsem tak rád, že jsi zpět." Řekl Felix, ale hned se zarazil. ,,Jsem zpět a mám i to, pro co jsem šla." Felix se usmál a objal mě ještě silněji. Vešla jsem dovnitř do chaty a Pan seděl na schodech. ,,Petere! Jsem tady!" Zavolala jsem na něj, Pan se na mě podíval a usmál se. Protočila jsem oči a zklamaně si šla sednout na pohovku. Najednou se Pan objevil přede mnou, pevně mě objal a začal mě líbat. ,,Hele zase dobrý nemusím vidět všechno." Řekl Felix se smíchem, všichni tři jsme se posadili na pohovku a začali jsme si vykládat. Klábosili jsme snad až do večera. 

Mezitím u Háda:

Hádes se mračil a naštvaně chodil po ostrůvku mezi prameny. Rampelník se probral, seděl na zemi a pozorně sledoval Háda. ,,Jsi nejtemnější z temných a porazí, tě tvůj vlastní učeň!" Štěkl po něm Hádes. ,,Možná bych o něčem věděl. Možná je způsob, jak se jí zbavit." Řekl Ramp a postavil se na nohy. ,,Tak sem s ním!" Vyštěkl naštvaně Hádes. ,,A co ta smlouva?" Zeptal se Ramp, Hádes se usmál a řekl. ,,Ani to nezkoušej, pracuješ pro mě dokud neřeknu! Takže co tě napadlo. A nenuť mě to z tebe páčit silou." Ramp se podíval do země a řekl. ,,Kdysi mi Katrin vytvořila Mrtvou vodu. Třemi bylinami se mi ji podařilo oslabit v prakticky nezlomitelnou spací kletbu. Má ji u sebe, kdyby ji vypila, zůstala by navěky mezi životem a smrtí. Její zlomení není možné, nestačí jen polibek z pravé lásky." Hádes se usmál a řekl. ,,To je skvělé, já tak potrestám i toho blonďáčka a Pana." Ramp se znovu posadil za svůj kolovrat a řekl. ,,Ale jako bůh bys měl mít, něco čím se dá zabít." Hádes se otočil a řekl. ,,Ovšem že mám, ale chci pro ni a její kamarádíčky horší osud než smrt. A není nic lepšího než beznaděj!" Ramp se už na nic neptal a jen předl, Hádes si sebral plášť a rychlým krokem odešel pryč. Mířil k výtahu na povrch, asi ho napadlo, jak Kat odstranit ze hry.

Kat získala co chtěla, ale má to nechtěný vedlejší efekt a to nenávist Háda. Otázkou je, co se s Kat stane?

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat