Pan v Henryho těle seděl u sebe v pokoji a četl si v knize pohádek. Regina vtrhla k němu do pokoje a řekla. ,,Pojď se mnou, něco se stalo." Pan se pomalu podíval do okna a uviděl proletět jeden z Katrininých šípu. ,,Jsem na tebe hrdý." Sykl a rychle se šel obléknout. Na schodech před klášterem byla už i Mary Margaret a Neal, Emma s Davidem akorát zakrývali její tělo, když dorazila Regina s Henrym. ,,Co se sakra děje?" Zeptala se Regina napruženě. David se postavil a řekl. ,,Zabil ji Panův stín. Katrin má nad ním moc, dostala ho z plachty a teď po celým městě lítají jedovatý šípy." Regina se rozhlédla a řekla. ,,Takže tenhle nepořádek udělala jedna puberťačka?" Emma se podívala na Reginu a řekla. ,,Jo, asi jsme ji podcenili." Neal řekl jasně. ,,Musíme dojít na loď pro tu svíčku a znovu stín chytit, když udeří znova." Neal, Hook a Zvoňka odešli směrem k přístavu. ,,Co po nás Katrin vlastně chce?" Zeptala se Regina, Emma se postavila a řekla. ,,Chce ať zavřeme Golda do skříňky místo Pana. Jakmile bude Pan volný, šípy zmizí." Henry přistoupil k Regině a zeptal se. ,,Takže mi pořád může ublížit?" K Henryho zádům letěl jeden z šípů, ale těsně za Henrym se zastavil otočil se a zase mířil pryč. ,,Co to bylo?" Zeptala se zaskočeně Regina. ,,To nevím, ale Katrin říkala, že šípy neublíží žádnému z jejich chlapců." Odpověděla zaskočeně Emma, Henry se otočil a řekl. ,,To dává smysl. Kat nikdy nedovolila, aby kdokoli ublížil chlapcům." Regina se podívala na Emmu a sykla. ,,Jí nejde o Henryho, jí jde o Golda." Emma kývla a řekla. ,,Všichni ve městě zemřou když Pana nepustíme. Henry musí být v bezpečí, až se to stane." Henry se podíval vystrašeně na Reginu a zeptal se. ,,Ochráníš mě že?" Regina ho k sobě přivinula a řekla. ,,Ale samozřejmě." Regina a Henry už se měli na odchodu, ale Emma ještě Reginu zastavila. ,,Dávej na něj pozor. Přijde mi nějakej divnej." Regina se zamračila a řekla. ,,Dám na něj pozor. Nezapomeň že deset let jsem bubáky pod jeho postelí zaháněla jenom já!" Regina znovu chytila Henryho za ruku a společně odešli ke kryptě. Regina odemknula dveře a oba vklouzli dovnitř. Regina odsunula kamenný pomník, pod ním bylo úzké schodiště. Vedlo k místu kde měla Regina schovaná všechna svá kouzla. Sešli dolů mezi hromadu poliček a Regina se zeptala. ,,Nebudeš na nic sahat?" Henry se usmál a řekl. ,,Neboj nebudu."
Emma, Mary Margaret a David mezi tím běželi za Goldem a Bell. Chytili je akorát, jak vycházeli z krámu. ,,Už máme zavřeno, je mi fuk co vás trápí, dnes už nepracuju." Řekl Gold a kolem hlavy mu proletěl jedem z šípů. Gold ucuknul a znepokojeně se zeptal. ,,Co to bylo?" Emma na něj vyštěkla. ,,Pandořina skříňka, dej mi ji!" Gold se zamračil a zeptal se. ,,Proč bych to dělal?" Emma rázně odsekla. ,,Musím ji otevřít!" Gold uhnul pohledem a znepokojeně řekl. ,,A pustit Pana, blázníte?" Mary Margaret se dívala na Golda a řekla. ,,Pan je možná uvnitř, ale Kat ne. Ona ovládá stín a i ty šípy jsou taky její práce." Rampelník se zarazil a řekl polohlasem. ,,Učeň překvapil mistra. Podle vás to zpraví, když Pana pustíte?" Emma udělala krok ke Goldovi a řekla. ,,Jo, když pustíme Pana. Ty šípy zmizí a můžeme ho konečně zastavit." Gold jen chladně odvětil. ,,Se vší úctou Emmo, měli jsme co dělat abychom ho vůbec polapili. A ještě v Neverlandu mi řekl. Že když ho zabijeme budeme mít daleko větší problémy!" Emma se podívala Rampovi přímo do očí a řekla. ,,Možná, ale co když si s tebou jenom hraje? Nebylo by lepší kdyby zmizel?" Gold se zarazil a zeptal se. ,,Co máš v plánu?" Emma se usmála a řekla. ,,Vezmeme skříňku a odjedeme na hranice města. Tam skříňku otevřeme a Pana vypustíme za hranici. Tam je bez kouzel a díky té bariéře se nedostane zpět." Rampelník jen s nerozhodně kývl, z krámu vzal Pandořinu skříňku nasedli do aut a vydali se k hranicím.
U jasně červené čáry se obě auta zastavila. Gold se skříňkou přišel k čáře a chtěl ji překročit. ,,Golde, venku kouzla nejsou, ten svět je má parketa!" Sykla Emma, Rampelník se zamračil a řekl. ,,Pokud je pravda, že je kolem města bariéra, nedostaneš se ven ani ty." Emma natáhla ruku k čáře a od její dlaně se rozlilo jasné modré světlo. ,,Ven může vystoupit jen Pan, když ho vypustím ze skříňky." Řekl Gold jasným hlasem. Emma kývla a Gold otevřel skříňku, červený dým se rozletěl směrem za hranici a najednou na zemi ležel Pan. Od červené čáry na silnici se zvedlo modré světlo a šípy poletující všude po městě zmizeli. ,,Funguje to." Vydechl David, ale Pan se náhle zvednul a zmateně se rozhlížel. Otočil se na Emmu a vydechl. ,,Mami?" Emma na něj mířila pistolí a překročila hranici. ,,Co?" Vydechla Emma a Gold sykl. ,,Tak střílej už!" Pan se vystrašeně podíval na Golda a řekl. ,,Ne prosím, jsem Henry. Pan si se mnou vyměnil tělo." Emma jen odsekla. ,,A tomu mám věřit?" Gold štěkl. ,,Neposlouchej ho, je to jen další lest!" Henry se otočil na Golda a vykřikl. ,,Ne není! Udělal to těsně před tím než mě Gold zavřel do skříňky." Henry udělal k Emmě rázný krok, ale Emma ho hned zastavila. ,,Co když má pravdu a proto se nemůžu zbavit pocitu, že je Henry divnej!" Rampelník se se zlostí koukal na Henryho a řekl. ,,A přesně o to mu jde, když se dostane za tu čáru, je po nás!" Emma se rozhodla a řekla. ,,Fajn, dokaž že opravdu seš on, řekni něco co ví jenom Henry." Henry se podíval do země a rychle řekl. ,,Byl jsem uvězněný v dole, chtěl jsem odstřelit studnu, mám rád kakao se skořicí." Gold mávl holí a řekl. ,,Tohle nic nedokazuje!" Mary Margaret dodala. ,,Má pravdu, to mu mohl Henry říct v Neverlandu." Emma se nadechla a chladně řekla. ,,Pan zná fakta, ale život není jen o faktech. Je o prožitcích a ty všechny znát nemůže. Jak vzniklo naše pouto? Vzpomínáš si? Ne setkání, pouto." Henry se usmál a odpověděl. ,,Jo." Emma sykla. ,,Kde to bylo?" Henry se podíval na Emmu a řekla. ,,Na mým zámku, po tom cos přijela do Starybrook." Emma se zamračila a zeptala se. ,,A co jsi mi řekl?" Henry se nadechl a odpověděl. ,,Že vím proč jsi mě dala pryč." Emma vydechla. ,,Proč?" Henry se usmál a řekl. ,,Protože jsi pro mě chtěla to nejlepší." Emma sklonila zbraň a řekla. ,,Je to Henry!"
Myslela jsem si že se mi to vejde do jedné, ale tak se mi to o jednu prodlouží. Další kapitola bude klíčová a vysvětlí, Panovo chování ke Kat.
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!