Portál domů

66 4 1
                                    

Dveře se začali třást a já znovu položila dlaň na okno. ,,Nestačíme na to." Křikla Regina, ustoupila jsem od okna a podívala se na Pana. ,,Můžeš?" Pan se usmál a řekl. ,,Rád to nedělám." Stoupli jsme si proti sobě. Oba jsme cukly rukou ke dveřím, z Panovi dlaně vycházela zelená záře a z mé temně rudá. Dveře se třásli a po chvíli se otevřeli. ,,Tak honem musíme k portálu!" Křikl David, Pan si založil ruce a řekl. ,,Ten už nestihnete." Všichni vyběhli z knihovny a Regina křikla. ,,Schovej se Henry!" Regině se na dlani objevila ohnivá koule, Pan se podíval na mě a zvednul obočí. Usmála jsem se a pod Panem se otevřel portál. Druhý portál byl vedle mě, ve vzduchu a Pan pomalu dosedl na zem. ,,Co to děláš?" Štěkla Emma, pousmála jsem se a řekla. ,,Jestli se chcete dostat domů, tak ho musíte nechat žít." Pan se ke mě naklonil a řekl. ,,Kat vždyť jsem nesmrtelný." Regina se na mě otočila a řekla. ,,Vždyť je mrtvý!" Usmála jsem se a řekla. ,,Ne docela." Emma se zamračila a řekla. ,,Takže pořád mu jde o Henryho srdce." Pan se usmál a řekl. ,,Ne Henryho srdce už nepotřebuju." Henry se na mě podíval a já řekla. ,,Pan už vás nechá na pokoji a jedině s ním se odtud můžeme dostat." David se zamračil a zeptal se. ,,A jak to chceš udělat?" Naklonila jsme se dopředu a řekla. ,,O runě rovnováhy už víte, a s její mocí můžeme cestovat časem, říšemi i světy." Regina tázavě zvedla obočí a zeptala se. ,,Pan je druhá polovina runy?" Jen jsem kývla a pokrčila rameny. ,,Tak nás dostaňte domů!" Řekl Henry, ale Emma hned řekla. ,,Bez Hooka ne." Pan zvednul obočí a řekl. ,,Kapitána odsud nemůžeš dostat a necháš Háda pobíhat po Storybrook?" Emma se na nej podívala a on pokračoval. ,,Smrťák běhá po Storybrook, kde ty máš matku a bratra, Davide ty tam máš ženu a syna, Regino ty sestru a Robin dceru." David chytil Emmu za ruku a řekl. ,,Nerad to říkám, ale on má pravdu." Pan se jen spokojeně culil. ,,Fajn dostaňte nás domů." Řekla Emma.

Pan se přemístil na proti mě, oba jsme zvedli ruce k nebi a obkroužili kruh. Na nebi se otevřel portál a já se podívala na Pana. ,,Můžem!" Řekl a cuknutím ruky jsme portál přitáhli k zemi. Objevili jsme se před dveřmi do bytu Krasoňových. ,,Tak běžte, čekají na vás." Řekla jsem, Regina se na mě podívala a zeptala se. ,,Nepomůžete nám?" Podívala jsem se do země a řekla. ,,Regino, já nemůžu. Mám s Hádem smlouvu." Pan mě chytil za ruku a Regina se zeptala. ,,Co jakou smlouvu?" Pan se na ni podíval a odpověděl. ,,Aby mě mohla osvobodit musela slíbit, že neprozradí Hádovu slabinu." Regina se usmála a Robin řekl. ,,To je jedno, pomozte mi najít moji dcerku." Podívala jsem se na Reginu. ,,Tak dobře, nejdeme ji." Robin se usmál a společně jsme se rozběhli do města hledat Zelenu a její dceru. Došli jsme k rybníku v parku. ,,Tak fajn. Najdeme je. Katrin a Pan vy najdete Háda, Já s Robinem najdeme Zelenu." Řekla Regina, Pan se na mě podíval a řekl. ,,Nějaký nápady?" Usmála jsem se a vznesla se do vzduchu. ,,Jak znám Háda, chce mít vše pod kontrolou a to jde jen z jediného místa." Najednou Regina na zemi vydechla. ,,Moje radnice!" Pan se usmál a oba jsme se rozletěli k úřadu. Přistáli jsme u stěny úřadu a Pan se mě zeptal. ,,Lásko, co je ta věc, kterou jde zabít bůh." Usmála jsem se a řekla. ,,Drahý moc dobře víš, co to je. Ale já znám jednoho který to bude chtít za každou cenu." Najednou přišli i ostatní. ,,Je na něm ochranné kouzlo, co použila sestra." Řekla Regina, Pan se na ni podíval a řekl. ,,Vždycky existuje klička. Tvá sestra je prohnaná, buď horší." Usmála jsem se a dodala. ,,Pan tu zůstane a pohlídá, že nikdo nebude dělat blbosti. Já jsi jdu promluvit se skřetem." Vzlétla jsem do vzduchu a letěla ke Goldovu krámu. 

Objevila jsem se uvnitř, ale Ramp byl pryč. Sedla jsem si na pultík a čekala, až se vrátí. Po chvíli se otevřeli dveře a v nich stál Ramp. ,,Do tohohle krámu si chodí každý jak chce." Usmála jsem se a Ramp se zeptal. ,,Co chceš Katrin?" Postavila jsem se a pomalým krokem šla k Rampovi. ,,Já nic, to ty chceš. Já tě jdu jen popostrčit, jedno mocné kouzlo, co sem pronesl Hádes. S tou mocí by si mohl probudit Bell i bez polibku. Vím, že tě její otec odmítl a ani se nedivím." Obešla jsem Rampa a do ucha mu zašeptala. ,,Jediná šance, probudit Bell i své dítě. Zvaž to Temný." Potom jsem zmizela. Objevila jsem se před radnicí akorát, když přišla Emma. ,,Ustupte oba dva!" Křikla na nás, přišla jsem k Emmě a řekla. ,,Emmo nedělej to, Regina, Robin a mála jsou pořád uvnitř." Emma se na mě podívala a řekla. ,,Už vím, jak ho zabít, Killian mi poslal vzkaz. Olympský křišťál!" Vykulila jsem oči a řekla. ,,Tak ukaž, co umíš zachránce." Pan ustoupil a Emma vyslala kouzlo proti bariéře. ,,Seš si jistá?" Zeptal se Pan, podívala jsem se na něj a řekla. ,,Naprosto, nechám to na nich, hrdinové jsou předurčení k tomuhle. I když to přinese oběti. Jestli je něco, co nechce zažít, tak to aby někdo z nás stál proti tomu křišťálu." Najednou se před námi objevila Zelena. ,,Hodně štěstí!" Sykla a Emma se na ni otočila. ,,Zeleno tobě ublížit nechci." Řekla Emma, co nejvíc klidně. Zelena jen odsekla. ,,Ne. Chceš ublížit Hádovi a to je totéž. Jenomže boha porazit nemůžeš." Pan se ušklíbl a řekl. ,,To není tak úplně pravda i smrťák má slabinu." Zelena se na nás otočila a Emma dodala. ,,Vím že má u sebe ten křišťál i co s ním může provést!" Zelena cukla rukou a odhodila Emmu na zem. Rychlím krokem k ní přišla a vzala si ty stránky. ,,Je to tak, chcete zabít mého milého. Řekni mi ještě jedno. Moje sestra s tím souhlasí?" Ozvala jsem se já od cedule a řekla. ,,Regina o křišťálu neví, jde jí jen o bezpečí tvoje a Robinové dcerky." Zelena se na mě otočila a rozběhla se dovnitř.

Přijmout Pana zpět mezi živé není pro hrdiny snadné, ani se nedivím. Ale naštěstí mají daleko větší problém a tak je Panovo vzkříšení odsunuto na druhou kolej, aspoň prozatím. 

Ještě jednou se omlouvám, že kapitoly teď nebudou vycházet tak často, ale nemám tolik času ani energie. v kombinaci s předěláváním vražedného dua toho mám fakt hodně. Děkuju za trpělivost a ještě se můžete těšit na zajímanou zápletku z šesté série. Víc vám, ale nepovím.

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat