Konec temnoty

61 3 0
                                    

Pan byl uvězněný v pranýři a nebylo cesty ven. Já ležela na stole na opačné straně místnosti, mezi kostrami Rampových nepřátel. Najednou se v rohu otevřel portál a jím propadli Henry a Regina. Ale Henry byl už dospělí. ,,Hooku? Golde?" Zavolal Henry jak se sbíral ze země. Obrátil se na Reginu a řekl. ,,Co se jim stalo?" Regina se rozhlížela a vydechla. ,,Nejsem si jistá. Ale teď máme větší starosti." Henry se také rozhlédl a zeptal se. ,,Kde to jsme?" Regina se na něj podívala a chladně řekla. ,,V Rampově zámku. Z říše přání. Vypadá ještě temněji než originál. A od posledně se tady skoro nic..." Nedořekla to, protože se podívala do zrcadla a v odrazu uviděla Pana na pranýři. Otočila se a vydechla. ,,Nezměnilo." Pan zvednul pohled a řekl. ,,Souhlasím." Henry se otočil a oba se rozešli k Panovi. ,,Peter Pan? Co se stalo? Co se stalo v téhle zemi?" Pan se ušklíbl a řekl. ,,Můj syn. Nikdy neodpouští a nikdy nezapomíná. Ani jeden z nás nedospěl."  Henry si stoupnul vedle pranýře a sykl. ,,Tvůj syn mi vzal rodinu. Musím zjistit kde jsou." Pan se na něj podíval a řekl. ,,Mě vzal Kat, je tak blízko a přitom tak daleko. Snažili jsme se ho porazit, ale využil naší slabiny a oddělil nás. Tak se mohl dostat pryč." Regina se otočila a vyjekla. ,,Katrin!" Přiběhla ke mě a zatřásla se mnou. ,,Je pod spací kletbou, snažil jsem se osvobodit, ale každý můj pokus o uvolnění jí ublíží." Henry vzal do ruky sekeru a řekl. ,,Jen to nesmíš dělat ty!" Napřáhnul se a urazil zámek. Pan se uvolnil a rozběhl se ke mě. Políbil mě něžně na rty a já otevřela oči. ,,Kat!" Vydechl a objal mě. ,,Dokázal jsi to." Řekla jsem nadšeně a Pan dodal. ,,Já ne, to Henry." Odtáhla jsem se od něj a vydechla. ,,Henry! Regino! Jsem ráda že vás vidím, ale co tady děláte?" Henry přišel k nám a řekl. ,,Ramp mi sebral rodinu. A vězní ji tady." Seskočila jsem ze stolu a řekla. ,,Už ho mám po krk. Zašlápnu ho, jak červa." Regina kývla a všichni čtyři jsme se vydali prohledávat zámek.

Vešli jsme do velkého sálu s klecí u okna. ,,Možná jsme na špatném místě. Kdyby tady Ramp držel Ellu a Lucy, proč tady nejsou stráže?" Mávla jsem rukou a s Panem jsme se zneviditelnili. Regina přišla ke kleci a řekla. ,,Zakřikl jsi to. Nevěděla jsem, že je Temný milovník zvířat." Za našimi zády se ozval ostrý a protivný hlas. ,,Nenech se zmýlit, kdo tady koho drží na vodítku. Ahoj zlato!" Regina i Henry se otočili a Regina vydechla. ,,Cruella De Vil. Myslela jsem si, že máš na víc, než být Rampův poskok." Cruella sebou otřela a řekla. ,,Nejsem ničí poskok. Jen mi slíbil pár nových kožichů za to, že zabiju kohokoli, kdo mu zaklepe na dveře." Podívala jsem se na Pana a ten nás zase zviditelnil a řekl. ,,Ještě že jsme neklepali!" Creulla se otočila a vytřeštěně koukla na Pana. Oba jsme k ní natáhli ruce a Cruellu zahalil černý dým. Když se rozplynul na zemi seděla černo bílá kočka. Pohladila jsem ji a oči se mi rozzářili. ,,Nemáme čas se zdržovat s ubožáky. Už vím kde je tvá rodina!" Řekla jsem a rozešla se k dalším dveřím. ,,Nemáš z ní strach?" Zeptal se Henry Pana, Pan se usmál a řekl. ,,Strach mají jen ti, kdo stojí proti ní." Sestoupili jsme do žaláře a tam na stole byl přes něco hozený kus hadru. Henry ho oddělal a tak v kouli byli Ella i Lucy. ,,Ano, chtěl jsi šťastný konec. Teď si ten svůj můžeš dát na poličku. Osvobodili jste moje zajatce? No nevadí. Abych vám ušetřil snahu. Ta koule je nerozbitná, dostanu je ven jen já a já nechci. Dones mi, to co jsem po tobě chtěl a budeš mít svoji rodinu zpět." Regina se sklonila ke stolu a řekla. ,,Přijdeme na jiný způsob!" Ramp se usmál a řekl. ,,Možná ano, možná ne. Otázkou je stihnete to včas?" Mávl nad koulí rukou a v kouli začalo sněžit. ,,Co jsi udělal?" Vyštěkl Henry, Ram se usmál a řekl. ,,Malá motivace. Do půlnoci se koule zaplní sněhem a tvá rodinka ztratí své životy." Potom Ramp zmizel v rudém dýmu. Regina se pokoušela kouli kouzlem zničit, ale nic se nedělo. 

Po nějaké době nás našli i pravý Ramp/Gold s Hookem. ,,Tak jednoduché to nebude." Pronesl Gold. S Panem jsme seděli a schodech a Pan přemýšlel asi nad tím, jak uniknout. Ti čtyři se hádali, nevnímala jsem co si říkají musela jsem vymyslet únikovou cestu. ,,Vím jak získat čas!" Řekl Pan a postavil se. Všichni se na něj otočili a Regina se zeptala, jak to chceš udělat?" Pan přistoupil ke stolu a natáhl nad kouli ruku. ,,Odhalím, ti jedno tajemství chlapče, které jsi zapomněl." Pan vytáhnul od pasu dýku a říznul se do dlaně. Krvavou dlaň položil na kouli a sněžení ustalo. ,,Co jsi provedl?" Zeptal se Gold, stejná krev umí kouzla rušit. Kdybych kouli rozbil Ramp by přišel na to, co jsem zač." Gold se na něj podíval a vydechl. ,,Otče?" Pan stál před ním a řekl. ,,Tak, tak chlapče." Regina skočila před Pana a řekla. ,,Ne že uděláš nějakou blbost!" Gold se pousmál a řekl. ,,Už nejsem zaslepen závistí a i můj otec má nárok na šťastný konec. Jdu za svým druhým já. Vy zůstaňte tady." Ramp odešel a Regina se vydala za ním. ,,Máme víc času, ale čím dřív je z té koule dostaneme tím líp. Podívejte se v knihovně po nějakém zaklínadlu. Já s Panem počkáme tady." Řekla jsem, Hook i Henry kývli a vyběhli ven. Mohla uběhnout hodina a koule ze stolu zmizela. ,,Co to sakra!" Vyjekla jsem, Pan se na mě otočil a řekl. ,,Ramp!" Oba jsme se rozběhli do knihovny, kde byli ostatní i mladší verze Henryho, z říše přání. ,,Co se tady děje?" Zeptala jsem se, Ramp stál za stolem a diktoval. ,,Moc Strážce už není." Mladší Henry to napsal a Ramp pronesl. ,,Skvěle napsáno. Cítím se opět nesmrtelný. A teď, užijte si zimu ve svém malém vězení!" Ramp mávl rukou a všichni kromě Reginy jsme se objevili v kouli. ,,Jste nejmocnější ve všech říších, proč jste něco neudělali?" Vyjekl na nás Gold, Pan se usmál a řekl. ,,Chytrý člověk ví kdy hrát blbého." 

Tak nastalo velké setkání hrdinů. Omlouvám se za osekané části dialogů, ale snad to příběh nijak nemění. Chybí nám poslední kapitola a ta vyjde do konce tohoto týdne. Potom bude další moje knížka kompletní.

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat