Vrátili jsme se do tábora, kde kluci trénovali a soutěžili ve šplhu na laně. Markus byl nejrychlejší, takže si ode mě vysloužil jeden zmrzlinový pohár. ,,To není fér!" Štěkl Lukas, Pan se usmál a pohrdavě řekl. ,,Tvoje inteligence není fér!" Lukas se zarazil a já dodala. ,,Ještě pořád ti nedošlo, že můžeš mít cokoli, co chceš?" Lukas zůstal stát s otevřenou pusou a Pan se začal smát. ,,Letíme?" Zeptala jsem se a natáhla k Panovi ruku, Pan se na mě otočil a řekl. ,,Zahrajem si!" Najednou zmizel, ušklíbla jsem se a sykla. ,,Jak chceš!" Odrazila jsem se a vyletěla k nebi. ,,Tak soustřeď se." Řekla jsem a oči se mi rozzářili, napojila jsem se na Pana. Přesně jsem věděla kde je, natáhla jsem před sebe ruce a propnula prsty. ,,Hej! Co to je?" Uslyšela jsem Panův hlas, usmála jsem se a řekla. ,,Napojila jsem se na tebe, to pouto mi tě umožnilo najít a ovládání tvé krve už je brnkačka." Přímo přede mnou visel Pan ve vzduchu, nohama vzhůru. ,,Děláš si srandu?" Štěkl Pan a rozhodil rukama, obrátila jsem ho hlavou nahoru a přestala ovládat jeho krev. ,,Jestli máme chránit rovnováhu, musíme se doplňovat." Řekla jsem a natáhla k Panovi ruku, Pan ji chytil a přitáhl mě k sobě. Ve vzduchu mě zaklonil a políbil, najednou jsme oba stáli v podivném chrámu. Na konci haly seděl starý šedivý muž. ,,Nyní jste pochopili vaši synchronizaci. Jste odsouzeni k věčné válce, nebo lásce. Je jen na vás, co si vyberete." Řekl muž a mi se zase ocitli ve vzduchu nad Neverlandem. ,,Co to bylo?" Zeptala jsem se, Pan se usmál a řekl. ,,Já jsem si vybral." Zamilovaně jsem se na něj podívala a řekla. ,,Já taky." Pan mě objal, vjel mi rukou do vlasů a začal klesat zpět k zemi. ,,Zkusíme to znova?" Zeptala jsem se a podívala se Panovi do očí. ,,Společně." Řekl Pan a nepatrně se usmál.
Klesli jsme na zem a pomalím krokem jsme šli k místu, kde byli terče a střelnice pro chlapce. ,,Připravená?" Zeptal se Pan, podívala jsem se na něj a váhavě kývla. Odrazili jsme se a zase vyletěli mezi terče. Tentokrát bylo všechno jinak, zničili jsme každý terč. Naše pohyby byli naprosto stejné, pohybovali jsme se jako jeden. Srazili jsme poslední terč a konečně se zastavili. ,,Mi to zvládli!" Vydechl nadšeně Pan, otočila jsem se na něj a objala ho. ,,Jo zvládli." Vydechla jsem a klesla k zemi. Pan skočil za mnou a řekl. ,,Kat, to je úžasné, víš co můžeme dokázat?" Chytila jsem ho za ruku a zeptala se. ,,A co?" Pan se zarazil a objal mě. ,,Kat, můžeme dokázat cokoli, co budeme chtít." Odtáhla jsem se od něj a řekla. ,,Takže budeme žít normálně? Já nechci nic měnit." Pan se usmál a řekl. ,,Jak si přeješ. Kat já s tebou mám všechno co chci." Usmála jsem se a drcla do něj. ,,Máš ji!" Křikla jsem a odletěla pryč. ,,Stejně tě chytím!" Vykřikl Pan a vzletěl do vzduchu. Honili jsme se po celém ostrově, naše honičky už byli čím dál delší. Dny tak v Neverlandu plynuli rychle, trénovali jsme chlapce a pořád dokola poráželi Hooka. Jeden večer se mě Pan zeptal. ,,Kat, jak jsi získala tu živou vodu? Souvisí to nějak s tvýma očima?" Posadila jsem se vedle něj na postel, v naší chatě a řekla. ,,Ano, souvisí. Živou vodu jsem vytvořila ze dvou životů. Naklonila jsem se k temnotě a tak se mi oči zbarvili do ruda. Temnota neposkvrnila mé srdce, ale oči." Pan mi položil ruku na koleno a řekl. ,,Miluju tě." Položila jsem mu hlavu na rameno a řekla. ,,Zítra tě tam vezmu." Pan se položil na postel a stáhl mě sebou.
Ráno jsem se otočila a položila si hlavu na Panovu hruď. ,,Vstávej semínko holala." Řekl Pan a já pomalu otevřela oči. ,,Ještě chvilku zlato." Pan se jen pousmál, přejela jsem mu prsty přes břicho a Pan se začal smát. ,,Nech toho prosím, víš že jsem lechtivej!" Křičel Pan a po chvilce vyskočil z postele. ,,Ty jsi nějak vyběhl." Zasmála jsem se a znovu se zachumlala. Pan tázavě zvedl obočí a najednou se na mě vylila studená voda. ,,Zbláznil jsi se!" Vyjekla jsem a mokrá jako myš se podívala na Pana. ,,Zasloužila sis to." Sykl Pan, vylezla jsem z postele a kouzlem se usušila. ,,Tak se oblékni a půjdeme si popovídat s kámošem z druhé klece." Pan se zarazil a zeptal se. ,,Wendy? Ona žije?" Usmála jsem se a řekla. ,,Smrt by byla milosrdná, já jsem chtěla aby trpěla!" Pan lusknul prsty a najednou jsme na sobě měli oba dva nové oblečení. ,,Jdeme?" Zeptal se Pan a podal mi ruku. Chytla jsem ji a společně jsme vyšli na most a vzlétli k nebi. Letěli jsme přímou čarou do Londýna. ,,Jak ji najdeš?" Zeptal se Pan, v ruce se mi objevil Wendin kapesníček. ,,Hledací kouzlo." Řekla jsem a kapesníček nás vedl k věznici Wandsworth, kde byla Wendy za vraždu svých bratrů. Přiletěli jsme k zamřížovaným oknům a podívali se dovnitř. Wendy byla na cele zavřená sama. ,,Jdeme dovnitř?" Zeptal se Pan, kývla jsem a on nás oba přemístil dovnitř do cely. ,,Zdravím Wendy." Řekl Pan a vystoupil ze stínu, Wendy vyskočila na nohy a vydechla. ,,Peter Pan?" Pan se uklonil a řekl. ,,Chyběl jsem ti?" Vystoupila jsem ze stínu vedle Pana a řekla. ,,Pomohla jsi mi Wendy, přišla jsem ti poděkovat." Wendy se zamračila a řekla. ,,Neměla jsem na výběr." Pokrčila jsem ramena a Pan řekl. ,,S Panem se nevyplatí, si zahrávat." Pan mě chytil za ruku a dodal. ,,Zradili jste mě ty i tví bratři. Zavinili jste moji smrt, takže mi John s Michaelem život vrátili." Wendy si založila ruce a sykla. ,,Mí bratři byli nevinní!" Pan jen rychle zvedl obočí a já se zeptala. ,,Jak se máš ty Wendy?" Wendy najednou začala křičet. ,,Je mi skvěle! Mají mě za blázna! Prý jsem se zbláznila, mluvím o vyrvání srdce a o Neverlandu. Myslíš si, že mi to někdo věří!" Usmála jsem se a ukázala na dveře cely, za kterými stáli strážní. Wendy se podívala na dveře a zeptala se. ,,Oni vás nevidí?" Podívala jsem se na Pana a řekla. ,,Ne, tak se zatím měj Wendy." Mávla jsem rukou a zase jsme se přemístili ven. ,,Wendy ti řekla sama, jak jsem tě oživila a jak se mi změnili oči." Pan se usmál a řekl. ,,Líbíš se mi, čím dál tím víc." Pak mě chytil za bok a zase jsme se vrátili do Neverlandu.
Osud Wendy je za její "zradu" opravdu příšerný. Pan se ovšem tímto kouskem do Kat zamiloval ještě víc. Sám by to lépe nevymyslel. Co by jste provedli Wendy vy?
ČTEŠ
Slabina Petera Pana
FantasyKatrin je od malička určena k velkým věcem. Osud si s ní zahrává a pokud nenechá minulost být a neodpustí mu. Nepřežije! Doporučuju shlédnout seriál Once upon a time!