Druhá vlna

138 7 1
                                    

Stín mě nesl pár minut a potom klesl mezi koruny stromů. Klesli jsme k zemi a radši jsem dál šla pěšky, aby jsme nevzbudili nechtěnou pozornost. Na malé mýtině, mezi dvěma stromy byla malá studna s rozkošnou stříškou. Přistoupila jsem k ní a opřela se o ni. Oči se mi rozzářili a studnu zalilo zelený světlo. ,,Teď sem Pan trefí, studna si ho přitáhne." Řekla jsem tiše, stín mě znovu chytil a vynesl vysoko nad stromy. ,,Co je?" Vyjekla jsem, snít mi odpověděl temným hlasem. ,,Dochází nám čas, podívej." Podívala jsem se k obzoru a už byli vidět slabé sluneční paprsky. Stín jakoby mi četl myšlenky a zrychlil, letěli jsme teď s větrem o závod. Přiletěli jsme k hřbitovu a přistáli u krypty. Nejistými kroky jsem šla ke dveřím a opatrně k nim natáhla ruku. Najednou se od mých prstů rozplynula modrá bariéra, která obklopovala dveře. Cukla jsem s rukou zpátky, prsty mi brněli a pálili. ,,Tak se na to podíváme." Řekla jsem oči se mi rozzářili, na dlani se mi rozzářilo červené mlhavé světlo a natáhla jsem ruku zpět k bariéře. Jakmile se moje dlaň dotknula bariéry, začala pulzovat a během pár chvil mě odhodila o dva metry dozadu. Vyrazilo mi to dech, ale úplně přesně jsem věděla co to je za bariéru. Po chvilce, co jsem ležela na zemi a popadala dech, si mi podařilo konečně zhluboka nadechnout. Postavila jsem se na nohy chytila se za ruku. Bolelo to a když jsem si ruku pozorněji prohlédla byla popálená. ,,Zatraceně." Sykla jsem, luskla prsty a zmizela v modrém dýmu. Stála jsem u Henryho v pokoji, přiskočila jsem k Panovi a zatřásla s ním. ,,Petere vstávej!" Řekla jsem rychle, Pan se probudil a posadil se. ,,Kat co se ti stalo?" Zeptal se Pan a zaraženě se díval na moji ruku. ,,To nic není, je to od té bariéry, co chrání kryptu. Je to pokrevní zámek, Regina tě tam musí zavést. Co se týká toho zdroje, je to studna hlouběji v lese. Očarovala jsem ji, takže stačí jít rovně za nosem." Vyhrkla jsem rychle a posadila se na postel vedle Pana. Pan mě chytil za ruku a moje popáleniny zmizeli. ,,Měl by ses šetřit." Řekla jsem a chytla se za ruku. ,,Kat nerad vidím, že ti někdo ublížil. A co se týká krypty, budeš muset udělat divadýlko. Musíš je postrašit  a získat hůlku černé víly. Je potřeba, aby jsme se s Henrym prohodili zpět. Jakmile se dostanu do krypty, dostanu kletbu a všechno co je k ní potřeba." Vstala jsem z postele a zeptala se. ,,Kde je ta hůlka?" Pan se usmál a řekl u Modrý víly, neboli u matky přestavené." Kývla jsem a v modrém dýmu zmizela. 

Se stínem jsem byla schovaná nad knihovnou u hodin. Čekali jsme až se město probudí. ,,Kat je čas, běžte!" Sykl Pan v mojí hlavě. Luskla jsem prsty a zmizela v modrém dýmu. Když se dým rozplynul stála jsem v klášteře. Přišla ke mě jedna mile vypadající dáma. ,,Co si přeješ? Ve městě jsem tě ještě neviděla." Zeptala se mě, pousmála jsem se a řekla. ,,Ty jsi Modrá že? Chci hůlku Černé víly!" Dáma se zarazila a zeptala se. ,,Kdo jsi?" Zvedla jsem obočí a řekla. ,,Katrin, ale postačí Kat." Modrá vykulila oči a řekla. ,,Pamatuju si tě jako děťátko." Protočila jsem oči a štěkla. ,,To je sice hezký, ale já chci tu hůlku!" Modrá založila ruce a řekla. ,,Nedám ti ji!" Znovu jsem se usmála a řekla. ,,Škoda." Za mými zády vylétl stín a rozletěl se proti Modré. Začala křičet a rozběhla se pryč. Na schodech před klášterem ji stín doletěl a ukradl ji její stín. Modrá se bezvládně sesunula k zemi. V tutéž chvíli přiběhli Emma, Hook, David a Zvoňka. David se vrhnul k Modré, ale bylo pozdě. ,,Je mrtvá." Vydechl David a obrátil se na ostatní. ,,Proč by ji stín zabíjel?" Vyhrkla Zvoňka. ,,Netuším lásko, vím ale že svůj stín ovládá jen jeden člověk." Odpověděl Hook a Emma vydechla. ,,Pan." Objevila jsem se nahoře nad schody, vedle mě poletoval stín i se stínem Modré. ,,To není tak docela pravda." Řekla jsem posměšně. ,,Kat? Jak jsi se sem dostala na lodi jsi nebyla?" Ptal se Hook zmateně, ušklíbla jsem se a řekla. ,,Ale byla, celou dobu jsem byla přímo před vámi." Luskla jsem prsty a změnila svoji podobu na ztraceného chlapce. ,,Seděla vedle Felixe." Sykla Emma a vyslala proti mě kouzlo. Napřáhla jsem ruku a kouzlo se mi zastavilo před dlaní. ,,Opatrně zachránkyně, aby ses neunavila!" Sevřela jsem ruku v pěst a bílá záře zmizela. ,,Ale neboj ublížit tobě nebo tvé rodině není můj cíl." Hook se zamračil a zeptal se. ,,Tak co teda chceš?" Usmála jsem se a řekla. ,,To co jste mi vzali!" Emma zvedla obočí a zeptala se. ,,Pana?" Mávla jsem rukou a řekla. ,,Ne, chci Rampelníka zavřenýho v Pandořině skříňce."

Hook udělal rázný krok a sykl. ,,A to máme propustit Pana?" Podívala jsem se na stín a ten odletěl pryč. ,,Kolem města je bariéra, jste tady v pasti, zase. Buď zavřete Rampa do skříňky, jinak to odnese celý město." Emma po mě vyštěkla. ,,Jak bys to chtěla udělat?" Usmála jsem se a řekla. ,,Doufala jsem, že se zeptáš. Šípy se Snovým přízrakem, mým chlapcům neublíží ale zbytek města?" Rozzářili se mi oči, pozvedla jsem ruce a za mnou se objevily asi dvě stovky šípů. Šípy se rozletěli po městě. ,,Jakmile pustíte Pana ze skříňky, šípy zmizí a s nimi i následky zranění. Katrin nikdy nemine!" Řekla jsem a s lusknutím prstu zmizela. ,,Tohle je hodně špatný. Musíme schovat Henryho, zavolám Regině. Potom zajdeme za Goldem." Řekla Emma naštvaně. Objevila jsem se u hodin a řekla. ,,Petere je tvůj čas!" Opřela jsem se o zeď a hlas v hlavě řekl. ,,Kat odpočiň si, teď to nech na mě. Nespala si už dva dny." Mávla jsem rukou a pode mnou se objevila matrace s dekou. Položila jsem se a pomalinku se mi zavírali oči. Po chvilce se mi zavřeli oči úplně. V mém snu jsem viděla velký strom, z jeho kmenu vycházel hluboký mužský hlas. ,,Katrin, neobracej se k temnotě. Katrin temnota ničí lidi a tvoří chaos." Říkal hlas z nitra stromu. ,,Kdo to je?" Zeptala jsem se zmateně a dotkla se stromu. Najednou přede mnou stál muž v hábitu. Dotýkali jsme se dlaněmi a muž se mi díval do očí s ohromnou laskavostí. ,,Jsi krásnější než jsem si myslel." Řekl muž a vlídně se usmál, moje srdce zalil divný, hřejivý pocit. 

Kat společně s Panovým stínem našla studnu i kryptu Zlé královny. Teď je na řadě divadlo, aby se Pan dostal do krypty. Kat nabídla Emmě určitou dohodu. Teď si může konečně odpočinout a ve snu uvidí tajemnou postavu. Kdo to je? 

V další kapitolách nebude Kat, kapitola bude hlavně kvůli kontextu, aby vše dávalo smysl. Kdyby jste měli nějaké otázky pište, ráda odpovím.

Slabina Petera PanaKde žijí příběhy. Začni objevovat