6

1K 54 8
                                    

Uyarı:Bu hikayedeki tüm karakterler hayal üründür.+18 niteliğinde olup büyük ölçüde şiddet içerir.Başlayacak olanlar lütfen bunu dikkate alıp öyle başlasınlar.Psikolojisi sağlam olanlara ithafen...

Bu bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı olanların delirmesinin hikayesidir...

Bölüm 6:

"Beni merak ettiğini umduğum birileri var."

Milena'dan

"Tanrım... buradaki 21. günüm ve her sabah onun gözlerini gördüğümde bu 3 hafta bana 3 asırlık ömrümün 7 ile çarpılmış hali gibi geliyor.Artık yapamayacağım diyorum.Lanet olasıca adamın yüzü geceleri rüyalarıma giriyor.Uyuyamıyorum.
Bu kadar dayanmamın bile bir mucize olduğunu söylüyorlar.Kendimi asacağımı ya da benden önceki doktorun yaptığı gibi kalbime bıçak saplayacağımı düşünüyorlar.Ama biliyordum.Onu iyileştirmek zorundayım.Çünkü ancak bu şekilde kurtulabilirdim." Dosyayı biraz daha kendime çektim ve sayfaları geçmeye başladım.Okuduğum şey Aragorn'un doktorlarından Mell Stripks'e aitti.
Yaklaşık 5 sayfa kadar geçtiğimde dosyanın geri kalanındaki sayfaların boş olduğunu gördüm.Bende son sayfadan bir önceki sayfayı açtım ve okumaya devam ettim.

"Söylenenler doğruydu.O, dayanılmaz biriydi.Onu iyileştiremeyecktim.Bu imkansızdı.Ama Lord Akata bana inanmıyordu.Karımla ve çocuklarımla tehtid ediliyordum.Kaçmaya çalışırsam beni bulurlardı ve ben dahil tüm ailem hiç varolmamışız gibi lord Akata tarafından yok edilirdi.Oysa Aragorn'un dediği kulağa daha iyi geliyordu.Kendimi öldürebilirdim.
Eğer böyle yaparsam ailem zarar görmezdi." Sayfa bittiğinde yutkunarak son sayfayı çevirdim.

"33. gün.Bir rekor.Ama buraya kadar.
Bugün hem kendimi hem de ailemi kurtaracağım.Aragorn deli falan değil.
Asıl deli olan buradakiler.Kimse bunu okumayacak olsa da yazıyorum.O deli değil.İntiharı bana öneren oydu.En mantıklısı buydu.O sadece fazla zeki.
Bunlar son satırlarım.Az sonra tıpkı söylentilerde olduğu gibi yerde kalbimden bıçaklanmış şekilde uzanıyor olacağım.Mell Stripks..."
Kanım donmuştu.Bu adam bunları yazdıktan sonra kendini öldürmüş müydü yani ? Ayrıca bunun en mantıklı yol olduğunu yazmıştı.
Aragorn... o ne yapıyordu ? O kurbanlarını nasıl delirtiyordu ?
Bu adama ne demiş olabilirdi ki Mell intihar etmişti ? Dosyayı kapatarak dün geceden okumuş olduğum dosya yığınının üzerine bıraktım.

Elim yeni dosyaya giderken bir anda karnımdaki guruldama ile duraksadım.Dün hiçbir şey yememiştim ! İşin korkunç olan yanı ise benim bunu yeni farkediyor oluşumdu.Yorganın içinden çıkıp lavaboya gittim.Burası Akata'nın odasıydı.Ama buraya gelmiyordu.
Yani, işi düşmediği sürece.Aslında gelmemesi çok iyiydi.Sonuçta o beni yemek olarak görüyordu ve ne kadar uzağında olursam o kadar iyiydi.
Musluğu açarak elimi suyun altına tuttum ki acı ile inleyerek geri çekilmem bir oldu.Lanet olasıca su acayip sıcaktı ! Daha önce de böyle olmuştu ancak aklımda kalmamıştı.
Şimdi ise bu durum tekrarlanıyordu.
Musluğu kapatarak dışarı çıktığımda Akata'yı arkası bana dönük ve yorganı burnuna götürmüş bir vaziyette görmem ile duraksadım.
Bu, bu resmen tacizdi !

"Ne yapıyorsun sen ?" Diye sordum yerimde dikilmeye devam ederken.
Bana döndü.Hareketlerinde hiçbir afallama ya da duygu belirten bir şey yoktu.

"Kokun oldukça yoğun." Dedi.Sürekli aynı muhabbetin dolaşmasından rahatsız oluyordum ve korkuyordum.
Sustum.

"Ayrıca sana yıkan dediğimi hatırlıyorum." Dediğinde kollarımı göğsümde bağladım ve konuştum.

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin