19 / 2. Part

628 31 1
                                    

Uyarı:Bu hikayedeki tüm karakterler hayal üründür.+18 niteliğinde olup büyük ölçüde şiddet içerir.Başlayacak olanlar lütfen bunu dikkate alıp öyle başlasınlar.Psikolojisi sağlam olanlara ithafen...

Bu bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı olanların delirmesinin hikayesidir...

Bölüm 19/ Part 2 :

"Sana acıdığım için seni korumayacağım.Seni önemsediğim için bunu yapacağım."

Kasıklarımdaki ani sancıyla nefesimi tutup bıraktım.Son birkaç saattir vurup vurup geçiyordu.Aragorn ile ilgili dosyaları tekrar gözden geçiriyordum.Fazla ilgilenmemiştim bu sırada kendimle ancak şuan aklıma bu acının nedeni geliyordu.
İçimi büyük bir korku kaplarken yataktan kalktım ve lavaboya yürüdüm.Kapıyı kapatıp kilitlerken klozetin yanına gidip iç çamaşırımı aşağı indirdiğimde gözlerim fal taşı gibi açıldı.Hassiktir ! Regl olmuştum.
Tamam bu gayet normal bir şeydi ama kanıma susamış canavarların dolu olduğu bir kraliyette olması korkunçtu.Şimdi ne halt yiyecektim ben ?!  Alt dudağımı ısırırken aniden kapı çarpılma sesi geldi kulağıma.
Bunu beklemediğim için yerimde sıçramıştım.Akata olmalıydı.Kapıyı çarpışından bile tahmim edebiliyordum artık.

"Milena neredesin ?" Diye sorduğunda düşüncemin doğruluğunu teğit etmiş oldum.Çıkıp ona söylemeliydim.Beni burada tutuyorsa bunu da düşünmüş olması gerekiyordu.Değil mi ?

Toparlanarak yavaş adımlarla banyodan çıktım.Elinde yatağın üzerine bıraktığım dosyalardan biri vardı.Bana arkası dönük bir şekilde duruyordu.Kapının sesini duymuş olmalı ki yavaşça bana döndü ve bunu yaparken dosyayı yatağa attı.Gözleri bedenimde hızlıca dolanırken yutkundum ve ne diyeceğimi düşündüm.Korkmuyor değildim.Öncekisi gibi bana saldırmıyordu ama ben bu durumdayken onun vahşi tarafında nasıl bir hissiyat bıraktığım hakkında fikrim yoktu.

"Bir şey mi oldu ?" Dedi gözlerini kısarak.Şüphe içerikli bakışlar atıyordu bana.Sanki anlamış gibiydi ama soruyordu.Kısa bir nefes alıp konuştum.

"Ben regl oldum." Dedim.Kaşları çatılırken kısa bir süre sustu.Neden böyle baktığını bilmiyordum.

"Regl ?" Dedi sorar şekilde.Kafamı salladım.

"Evet.Pede ihtiyacım var.Acilen." diyerekte kısa kestim.Tamam.Böyle doğal konularda utanmıyordum ama ondan çekinmiyorda değildim açıkçası.Bu konu hakkında konuşmasa ve hiçbir şey sormadan ihtiyacımı giderse şükredecektim.

"Söylediğin şey hakkında hiçbir şey bilmiyorum." Dedi.Şaka falan mı yapıyordu ? Bir erkek olabilirdi ama bunu bilmemesi çok saçmaydı.Nasıl açıklayacaktım ki ? Yapamazdım.

"Kadınsal bir konu." Dedim fısıltı şeklinde.Ne diyecektim ona ? Vajinamdan kan geliyor mu ? Bunu ona söylemek korkunç geliyordu.
O kadar da uzun boylu değildi.

"Eftalya anlar mı ?" Diye sordu ciddi bir şekilde.Evet anlayabilirdi.Kafamı sallayarak 'hıhı' gibisinden içten bir sesle onayladım onu.Düşünceli bir şekilde.

"Bekle beni burada.Onu çağırmaya gidiyorum." Diyerek yavaşça kapıya doğru adımlamaya başladı. Arkasından 'Zaten bir yere gittiğim yok, istesem de gidemem.' Diyemedim de sustum.Odadan temelli olarak çıktığında düşüncelerimle savaşa girdim.Ben buraya geleli 1 ayı geçmişti.Daha önce olmam gerekiyordu ancak şuan oluyordum.
Büyük ihtimalle strese ve kaygı bozukluğuna bağlı olarak gecikmişti.
Bir kadın stresli veya kaygılı, endişeli bir dönemden geçiyorsa regli olması gereken günden daha erken olabilir ya da daha geçte olabilirdi.Sıkıntıyla kollarımı birbirine doladım ve beklemeye devam ettim.Az sonra beklediğim üzere kapı açıldığında Eftalya içeri girdi.Akata'da girecekti ki Eftalya ona dönüp elini göğsüne koyup konuştu.

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin