58

299 23 28
                                    


Ben geldiiiiimmm !!! Herkese merhabalar günaydınlar ya da iyi geceler diyerek başlayayım.Bu gün bölüm yayınlama günümüz.Ne var ne yok nasıl gidiyor demeye geldim.Umarım hayatınızda her şey yolundadır (bu neredeyse mümkün değil ama) ya da yoluna girecek şekilde seyrediyordur.Umarım hedef ve hayallerinizin peşinden korkak adımlarla değil sağlam adımlarla ilerliyorsunuzdur... Umarım burda olmaktan mutluluk duyuyorsunuzdur...

Biraz dertleşmekti amacım galiba :)

Size bir de güzel bir haberle geldim.
Bu bölüme sınır koymaya karar verdim.
10 oy ve 20 yoruma ulaştığı anda 59. bölüm yolda olacak !

Sevgili okuyucularım dünyama attığınız adımlarınızın izleri yerli yerinde duruyor ve ben onlara baktıkça tebessüm ettiriyor.
Öyle olmaya devam etsin ve biz satır aralarında görüşelim.Yalnız değiliz, yalnız olmadık ve olmayacağız inşAllah birlikte oldukça...

Her neyse çok uzattım.Ben kaçar! Size keyifli okumalar dilerim...






Uyarı:Bu hikayedeki tüm karakterler hayal üründür.+18 niteliğinde olup büyük ölçüde şiddet içerir.Başlayacak olanlar lütfen bunu dikkate alıp öyle başlasınlar.Psikolojisi sağlam olanlara ithafen...

Bu bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı olanların delirmesinin hikayesidir...

Bölüm 58:

"Senden abini öldürmeni istiyorum."



🔱 KEYİFLİ OKUMALAR 🔱

Bir gün önce Teksas
Yazar'dan

Vance Earl'ün yeni görünümüne baktı.
Kahverengi saçlar, siyah gözler ve buğday bir ten... Eskisinden daha yumuşak bir ses tonu.Earl aynada kendisine baktı.Sonra Teresa'ya baktı.

"Kendimi tercih ederim.Daha çekici" dedi adam.Teresa göz devirdi ve kollarını göğsünde bağladı.'Tek düşündüğün bu mu ?' bakışı attı.
Vance konuştu:

"Az sonra geleceğini düşünüyorum.
Ağzınızdan en ufacık saçma bir şey çıkmasın.Earl... Aragorn eğer anlarsa kötü şeyler olur.Bunu açıklamam gerekmiyor değil mi ?" Dedi.Earl adama tehidkarca baktı ve konuştu:

"Bir iblisi tehtid etmek bir ölümsüz için bile iyi bir fikir değil Vance.Söz verdim.
Söz verdiysem ona göre davranırım da zaten." Dedi.Vance kafasını salladı ve konuştu:

"Teresa, aynı şeyi senden de duymalıyım.Earl için bunu yapabilir misin ?" Dedi.Kız öfkesini bastırarak konuştu:

"Cadıların sözleri kutsal olmasa da arzuları doğrultusunda yapamayacakları yoktur." Diye açıklama yaptı.Vance kafasını sallayarak önüne baktı ve konuştu:

"Onu içeride bekleyelim o halde." Dedi ve kapıyı açıp odadan çıktı.Teresa hemen arkasından çıkmak için adımını attı ki bir an bilincini kaybeder gibi olup bunu fark eden ve yardımına koşan Earl'a yaslandı.Adam telaşa kapıldı ve yutkundu.

"Ne oldu ? Teresa ! İyi misin ?" Dedi.
Kadın kaşlarını çatarak kafasını salladı ve konuştu:

"İyiyim.Sadece uzun zaman sonra büyü yaptım ve bu benden, Vance'ın şimdilik açığa çıkarmama izin verdiği tüm enerjimi çaldı." Diye açıkladı.Adam içten içe sinirlendi.Vance Teresa'nın tehtid oluşturabileceği ihtimalini göz ardı etmek ve istenmeyen bir büyü yapmasını engellemek için böyle bir çözüm bulmuştu ki iblisin bile aklına gelmezdi.

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin