63

314 20 6
                                    

Uyarı:Bu hikayedeki tüm karakterler hayal üründür.+18 niteliğinde olup büyük ölçüde şiddet içerir.Başlayacak olanlar lütfen bunu dikkate alıp öyle başlasınlar.Psikolojisi sağlam olanlara ithafen...

Bu bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı olanların delirmesinin hikayesidir...

🔱 KEYİFLİ OKUMALAR 🔱

Milena'dan

"Burdayım." Aragorn'un arkamdan gelen sesi ile Earl hareketsiz kaldı ve gözlerini ağır çekimle o tarafa yöneltti.İlk başta tepkisiz kalırken sonra hortlak görmüş gibi kalakaldı ve sonrasında, Aragorn beni yavaşça arkasına alıp onunla yüz yüze gelene dek yaptığı tek şey dudaklarının aralanışı oldu.Betibenzi atmıştı ve sanırım ciddi bir şok yaşamıştı.Fakat neden ? Aragorn'un ilk defa görmüyordu ki ?

"Bu kadar özlettim mi cidden Earl ?" Dedi Aragorn hem tehtid hem de alay içeren garip tonlama ile.Earl'ün gözleri kısıldı ve heyecandan dili tutulmuşa döndü.Yutkundu ve kafasını hafifçe yana eğerek fısıldadı:

"Seni aşağılık herif ! Sen nasıl-"

"Nasıl mı sana işkence edebilmek için hayatta kalmayı başardım ?" Aragorn'dan beklendik bir alaylı cümlenin karşısında, bu olayı ben her ne kadar anlamasam da, Earl kesik bir nefes verdi ve onun üzerine atıldı.Ben dahil saldırı hamlesi yaptığını sanarak tepki vermeye kalktığım anda Teresa denen kadın da ileri atılmış ve heyecanla Earl'e seslenmişti.Ancak sonra anladık ki bu bir saldırı değildi.Bu bir savaş da değildi.

Bu sadece sarılıştı.

Aragorn en az benim kadar şaşkın bir şekilde ona sarılan kardeşine tepki veremeden bekledi.Earl onun sırtına vururken Aragorn'un elleri havadan kalmış ve kardeşine sarılıp sarılmama konusunda tereddüt yaşamıştı.

"Pekâlâ..." Dedi Aragorn ve Earl'e garip bir bakış atarak kendisinden uzaklaştırdı.Teresa'ya baktı:

"Benim kardeşim Earl hangi cehennemde ?" Dedi.Gayet ciddi ve hatta tedirgin duruyordu.Teresa kafasını iki yana salladı:

"Karşında duruyor." Dedi.Aragorn Earl'a baktı yeniden.Hayatımda hiç görmediğim bir sahneye tanıklık ederek Earl'ün Aragorn'a ilk defa nefretle bakmadığını görüyordum.

"Canın cehenneme özenti varlık.Earl nerde ?" Dedi.Earl güldü ve kafasını iki yana salladı.

"Tam olarak burdayım." Dedi.Aragorn gözlerini kıstı ve önce Teresa'ya sonra yeniden Earl'a baktı.Bakışları beni bulduğunda nasıl tepki vermem gerekiyor bilmiyordum.Döndü ve onlara baktı:

"Tamam söyle o zaman, ilk kavgamızın nedeni neydi ?" Diye sordu Aragorn dan diye.Şaşkınlıkla onları izledim.Şimdi Earl'de şaşkın gözüküyordu.Bu gerçekten zor bir soruydu.Hadi Aragorn'un hafızası mükemmeldi ve kusursuz bir bellek gibiydi ancak ya Earl ? Bu haksızlık olabilirdi.

"Cidden mi ? Yapma Aragorn..." Dedi.
Aragorn'un kaşları havalandı ve kapıyı tutan elleri çeliği ittirirken konuştu:

"Evet ben de öyle düşünmüştüm, güle güle..." Fakat Earl'ün eli kapıyı tuttu ve bir anda konuştu:

"Tamam dur dur hatırlıyorum ! 8 yaşındaydık ve sen kötü bir kabus gördüğün için altına i-" kapı aniden açıldı ve Aragorn'un elleri kardeşinin ağzını kapatarak hiçte hoşuna gitmeyen bir şekilde güldü.Earl konuşmaya çalışırken konuştu:

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin