67

236 20 6
                                    

Kurban Bayramımız mübarek olsun canlarımmm... Yine yeni bölümle karşınızdayım.Satır aralarında buluşmak üzere! Keyifli Okumalar!






...Yeni Başlangıçlar...

Bu kitap aklı başında olup yeterince çıldırmış olanlara ithafen yazılmaya devam ediyor...

Bölüm 67:

"Güneş yeniden doğacak."

Milena'dan

Karnımda hissettiğim sızıyı umursamadan ayağa kalkmış yataktan uzaklaşmış ve kendime sıcak bir kahve yapmıştım.Başım ağrıyor ve tüm sinirlerimin alt üst oluşunu idare ettirmeye çalışıyordum.Bundan sadece birkaç saat önce ellerimde kelepçelerle uyanmak ve o koca ışığın altında çaresizce yatmak, çığlık atmak ama hiçbir sonuca ulaşamamak beni çıldırtmıştı.Hâlâ bunu sindirmek için kendimle mücadele ediyordum.

Oturduğum koltukta elimi alnıma götürüp ovuşturdum ve Aragorn'u düşündüm.Son olanlardan dolayı ona karşı inanılmaz bir öfke hissetmiştim ve ağzımdan ne çıktığını umursamadan belki de hiç düşünmeden onunla tartışmıştım.

Bozuk olan sinirlerimi yerle bir ettiği davranışlarından ötürü onunla nasıl bir iletişim kurmam gerektiğini kestiremiyordum.Daha dün gece koynunda yattığım adamın beni bu denli korkutucu bir şeye sürükleyebileceğini düşünmüyordum.

Her seferinde ona güvenip her seferinde hayal kırıklığı ve dehşete düşmekten nefret ediyor artık kendimi sorgulamaktan bile rahatsızlık duyuyordum.Aptal olan ben miydim yoksa sadece dilediklerini mi yapmakla mükelleftim ?

Derin bir nefes alıp karnıma baktım.
O şimdi 2 buçuk aylık kadardı ve bu hızlı büyüyüş benim için akıl almaz bir zorluğa neden olacaktı.

Elimi indirip oraya koymak istedim.
Fakat hâlâ hazır değil gibiydim.
Ürkmüş ve endişe duymuş bir hâl vardı üzerimde.Nasıl geçecekti bilmiyordum ama geçeceğini biliyordum...

🔱🔱🔱

4 gün sonra

Kapı açıldı ve içeri beklediğim üzere kadın doktor girdi.İstifimi bozmadan elimle onu karşıma oturmaya davet ettim.Buna usulca uydu ve oturdu.

"İsteğiniz neydi hanımefendi ?" Diye sordu kibar bir üslupla.

"Bebeğim hakkında bana bilgi vermeni istiyorum." Dedim.Kadın gözlerini zorlukla yüzüme çıkardı ve kendince cesarette bulunmuş oldu.Gerildi ve sessiz kalışı normal bir zaman diliminden daha uzun sürdü.

"Evet, seni bekliyorum." Dedim.Hafifçe tebessüm etti ve mırın kırın etmeye yüz tuttu ki anladığım kadarı ile Aragorn ona bu konuda benimle konuşmaması gerektiğini söylemişti.

"Lord Aragorn'un bundan haberi var." Dedim.

"Ama bana kesinlikle yasak demişti." Dedi.Zorlukla tebessüm ettim ve titreyen göz bebeklerinin içine baktım:

"Haberi var dedim ya... Karşı mı geleceksin ?" Kadın yutkundu.Bir süre düşündü ve sonunda karar vererek konuştu:

"Bilmek istediğiniz şey tam olarak nedir efendim ?" Dedi.Neyse ki Aragorn burda kaldığım süre boyunca herkesi bana itaat etmeleri için sert bir dille uyarmıştı.Yoksa onları ikna etmek çok zor olabilirdi.

"Büyüme hızı, gelişimi ve doğuma kadar ki sürecin nasıl geçeceği." Dedim. Kafasını salladı.Bir süre sessiz kaldı.
Bekledim.Bu esnada söylemesi gereken her şeyi düşünüyor olmalıydı.Konuştu:

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin