...Yeni Başlangıçlar...
Bu kitap aklı başında olup yeterince çıldırmış olanlara ithafen yazılmaya devam ediyor...
Bölüm 76:
"Eğer bir şeyleri seziyorsanız gelmesi an meselesidir."
15 gün sonra
Tenimi ısıtan sıcak parmağını saçlarımdan çekip yanağımın üzerine değdirdi.Temasını hissetmek gözlerimi güvenle kapatmama ve bedenimi ona daha çok bastırmama güvenle kafamı göğsünde rahat bir pozisyona getirmeme neden oluyordu.Bedeninden yayılan sıcaklık çıplak vücutlarımızı ısıtırken o pikeyi daha yukarı çekip beni sıkıca kapattı.Kaşlarımı çattım ve pikeyi ittim.
"Çok sıcak zaten..." Diye söylendim.
"Balkonun kapısı açık, hasta olabilirsiniz." Dedi.Söylediğine kocaman gülümseyemeden edemedim.
Hasta olabilirsiniz...
Yüzümdeki elini tuttum ve dudaklarıma götürüp öptüm.Elleri bana çok şey vaad ediyordu.Ellerini seviyordum.Onların bana dokunduğu her an daha da çok seviyordum.Beni özel kılıyordu sanki.
Temas ettiği her şeyi özel kılıyordu."Ona bir isim düşündün mü ?" Dedi birden.Ve sonra elimin içindeki büyük eli duraksamamı fırsat bilip parmaklarımı okşamaya başladı bu sefer.Çok ilginç gelebilirdi ama hayır, düşünmemiştim.Açıkçası bunun bir nedeni bile yoktu.Omuz silktim.
"Hayır..." Diye mırıldandım.Sonra ağzımdan bilinçsizce döküldü:
"Akata'ya ne dersin ?" Elimi okşayan parmakları duraksadı.Ve onun bu eylemi ile kendimi sorguladım.Çocuğumuzun adını bu zamana kadar ne koyacağımı hiç düşünmemiştim ve şimdi ağzımdan birden Akata adı çıkmıştı.
"Neden ?" Diye sordu.Yeniden omuz silktim ve pervasızlığıma kılıf bulmak için kıvrandım.Ama aslında cevap basitti:
"Güzel bir isim." Dedim.
"Sadece bu mu ?" Dedi.
"Anlamadım?"
"Akata... Onun adını oğlumuza vermek istiyorsun.Yani bence açıklaman daha geniş olmalı." Dedi sakin bir sesle.Bana yanlış bir şey yapmışım gibi uyarıcı konuşmadı ama hoşnut da olmuş sayılmazdı.Ondan hafifçe uzaklaştım ve yüz yüze geldiğimizde konuştum:
"O iyi birisi." Dedim.Sonra düşündüm ve ekledim.
"Geçmişinizin mükemmel olmadığının farkındayım ama senin için de önemli birisi olduğunu biliyorum.Bana da iyi davranmıştı.(Mektuplarını ve ayrıldığımız zamandaki tavırlarını hatırladım.Yüzüm buruştu ve modum düştü.Fakat geçmişte kalmıştı.En son onunla iyi vedalaşmıştık.) Bence o adının yaşatılmasını hak edecek birisi."
"Mümkün değil." Dedi, sustu ve kısa bir an dediklerimi düşündü.
"Benim için önemli olduğu yalanıyla da kendini kandırma.Üstelik sana umursadığım tek şeyin sen olduğunu söyledikten sonra..." Hareketlendi ve derin bir nefes alarak yataktan çıktı.
Bu ani tepkisi ortamın büyüsünü bozmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LORD
Fantasyİmkansızlık nedir Lena ?" Dedi.Sonra yavaşça soludu.Konuştu: "Benim doğama göre en büyük hakaret... Ve ben bu hakareti yudum yudum içmekten zevk alıyorum." Kanımın donduğunu hissettim.Kolları arasında bulunduğum adam bir canavardı.Fakat söylediği s...