Hikaye Tanıtımı

3.8K 56 7
                                    

"Sensiz yaşamak istemiyorum !" Diye bağırdım.İfadesiz suratıyla aynı duygusuzluğa sahip olan gözleriyle gözlerime baktı.

"Başından beri isteklerine önem vermediğimi bilerek bunu söylemen ne ironik." Dedi.Sözleri o kadar soğuktu ki havada kristalleşip bir ok gibi bedenime saplanıyordu sanki.Acıtıyordu.Hep acıtmıştı.

"Beni bırakamazsın !" Dedim acıyla.Bana bunu yapamazdı. Hayatıma bu kadar dahil olmuşken, onca yaşanmışlıktan sonra bana bunu yapamazdı.

"Bu kadar bencil olamazsın." Diye ekledim.

"Şu işe de bak," dedi.Ardından kollarını iki yana açıp konuştu.

"Şuan tam da bunu yapıyorum." Dedi.
Beni bırakmaktan söz ediyordu.Onu birçok konuda bencillik yaparken görmüştüm ama hiçbirinde bu kadar acı verici değildi yaptıkları.Nasıl hissettiğimi bilmiyor muydu ? Kalbimdeki duygularımdan haberdar değil miydi ? Ya aramızadaki bağ ? Koparmış mıydı onu da ? Kopamazdı ki.Bitiremezdi bunu.Bu kadar kolay olamazdı.Onun gibi birisi için bile.

"Bundan sonraki hayatında bol şanslar Milena." Dedikten sonra bana birkaç saniye daha baktı ve arkasını döndü.O anki çaresizliğim ve içime oturan his ile ayaklarım kayalıkların sonuna doğru adımladı.

"Pars !" Diye bağırdım.Bu adı hak ediyordu.Durdu.Durdu ve arkasına döndü.
Hızlıca arkama bakıp aşağıda çağlayan şelaleyi gördükten sonra ona çevirdim kafamı.

"Yüzme bilmediğimi biliyorsun." Dedim.Ne demek istediğimi anlayacağını biliyordum.Sesszice baktı bana.Kafamı iki yana salladım şakalarıma yaşlar süzülürken.

"Gidersen yaşayamayacağımı biliyorsun." Dedim ardından.Birkaç saniye daha sessiz kaldı.Ardından gözlerini kısıp konuştu.

"Beni tehtid mi ediyorsun ?" Dedi meraklı bir ses tonu ile.

"Atla hadi Milena, çünkü umrumda olmayacak." Dedi.Son umudumda yüzüme başarısızlıkla çarpılırken tekrar arkama baktım.Çok yüksekti.Aşağıda delicesine çağlayan bir şelale vardı üstelik.Atlarsam öleceğimi biliyordum.
Eğer gerçekten umrunda değilsem öleceğimi biliyordum.Ama giderse de ölmez miydim zaten ? Ne fark ederdi ki ?Ona döndüm.Merakla bakıyordu.
Atlayacağımı düşünmüyor gibiydi.
Ciddi olduğumun farkında değil miydi ?

"Hoşçakal Pars." Diye fısıldadım rüzgar saçlarımı sola savurup yüzümü kapatırken.Burukça gülümsedim son kez.
Ayaklarım geriledi.Küçük taşlar aşağı düştü önce.Biliyordum.Yolun sonuydu burası.Az sonra bende o küçük taşlarla aynı kaderi paylaşcaktım.Geriledim, geriledim ve geriledim.Ayaklarımın topuklarının boşa çıktığını hissettiğimde bir hıçkırık koptu dudaklarım arasından.
Böyle bir uğurda öleceğimi hiç düşünmemiştim daha önce.Son kez baktım sevdiğim adamın yüzüne.Ardından derin bir nefes alıp bedenimi boşluğa bıraktım.Duyduğum son ses bana 'Arines' diye seslendiğiydi.

***

Not:Bu hikayede ottan boktan korkan, her şeye ağlayan ve güçsüz, yanında erkeği olmadan hiçbir şey yapamayan kadın karakter yoktur.

Hikayenin başında sert erkeği oynayıp kadına aşık olduktan sonra süt dökmüş kediye dönüşüp başımıza iyilik meleği kesilen bir adam da yoktur.

Hikaye tamamen toksik (zehirli) ilişkilerden oluşmakta olup 'ama nasıl olur ya ?' Dedirten cümleler kurdurtacak bir hikâyedir.

Son olarak vurgulamak istediğim en büyük şey ise şu; Hikayelerdeki karakterlerin düşünceleri, savundukları ifadeler, yaptıkları eylemler bana göre doğru ya da yanlış değildir.Bu bir hikaye ve her karekterin farklı bir düşünce sistemi var.Lütfen onların düşüncelerini benim düşüncelerim gibi algılamayın.Bu konuda da anlaştıysak alt tarafı da okuyup hikayeye geçebilirsiniz.
Unutmayın, her kitap okuyucu ve yazarın anlaşmasıdır.

Bu hikayedeki tüm karakterler kurgudur.

Bu hikaye +18 yaş üstüdür.Fazlaca şiddet ve psikoloji bozabilecek ögelere sahiptir.Küfür ve cinsellik içerir.
Bu konuda çok hassasım.Bunların olduğunu bilerek küfür ya da cinsel içerikli bir sahne okumaya başladığınız zaman 'bu nedir ya ?', 'Midem bulandı.', 'İğrenç' gibi cümleler yazmanızı istemem. Rahatsız oluyorsanız okumayabilirsiniz.Tercih elbetteki sizin.Kimseye zorla bir şey okutamam.Bunun dışında söylemek istediğim bir şey yok.

Akıl sağlığınızdan şüphe etmek istemiyorsanız ve bir kurgu karakterine aşık olup kendizine deli dedirtmek istemiyorsanız uzak durun ! ✋

Tüm uyarılara rağmen okumakta ısrarcıysanız delirmeye giden yolda ilk adımları beraber atmak için kendinize bilet alın.Başlıyoruz...

"Bu hikaye bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı başında olanların delirmesinin hikayesidir."

♠️♠️♠️


Yayınlama tarihi: 02/09/2022

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin