Uyarı:Bu hikayedeki tüm karakterler hayal üründür.+18 niteliğinde olup büyük ölçüde şiddet içerir.Başlayacak olanlar lütfen bunu dikkate alıp öyle başlasınlar.Psikolojisi sağlam olanlara ithafen...
Bu bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı olanların delirmesinin hikayesidir...
Selam bebişler ! Bu bölüm küçücük minnacık bir istekle geldim.5 oy ve 10 yorum istiyorum bu bölüm için sizlerden.
Fazla olmadığını biliyorum.5 oy 10 yorum olduğunda hemen yeni bölümün geleceğini de söyleyeyim.Aksi takdirde uzun zaman gelmeyeceğini de belirteyim.Şimdilik bu kadar Keyifli okumalar!Bölüm 19 / 3. Part:
Bölüm şarkı adı:
Rauf & Faik konbı6enbhar
"Düşündüm de, seni öldüremezdim."
"Ama senin için
öldürebilirdim."Akata'dan
"Artık anlatacak mısın ?" Diye sordum.Odama çıkmış ve koltuklarda karşılıklı oturmuştuk. Söyleyeceklerinin orta yerde anlatılması uygun şeyler olmayacağını söylemişti.
"Abel'in halkın üzerindeki etkisi gün geçtikçe artıyor.Ayrıca bir söylentide var.Sana ettiği teklifin süresi doluyormuş." Dedi.Bu can sıkıcı şeylerden zaten haberim vardı.Bunu o da biliyordu.
"Yani ?" İleriye atılarak konuştu.
"Ne demek yani ? Ne yapacaksın abi ?
Onca şey olurken kıçının üzerine oturup bekleyecek misin ?" Dedi.Seri bir şekilde sinirleniyordu.Earl'ın zayıf yönü buydu.Hızlı öfkelenip etrafına sonunu düşünmediği ve pişman olacağı zararlar veriyordu.Bu onu zayıf kılıyordu."Ne yapmamı bekliyorsun Earl ?
Bir çare bulmaya çalışıyorum.Fakat hiç yardımcı olmuyorsun." Dedim."Çözüm çok basit.Onlar gece iblisleri, biz ise şafak iblisleriyiz.Savaşalım."
Dedi.Bunu yapmayı hiç düşünmediğimi mi sanıyordu ?"Aralarında halktan iblisler var Earl."
Dedim ciddi bir tavırla."Bunun ne önemi var ?" Diye sordu.
Kaşlarım çatıldı.Çocuk gibi konuşuyordu.Halka zarar vermememiz gerektiğini bilmesi gerekiyordu."Halka göz göre göre savaş açamayız Earl.Onları katledemeyiz.Bize kurulan kumpasın farkında değil misin ? Sence neden hepsine bunu yapmadılar ? Sence neden hepsinin beynini yıkamadılar ? Onlar her aileden birkaç kişiyi rehin alıp bunu yaptılar.Eğer onlara savaş açarsak bize inanıp arkamızda olan iblisler ne olacak ? Ailelerini öldürdüğümüz iblisler hâlâ arkamızda olur mu zannediyorsun ? İsyan çıkar.Sonra bir bakarsın, ne kraliyet kalmış ne de sevdiklerin.Herkes birbirini öldürür.
Geriye ne kalır biliyor musun ? Hiçbir şey.Ve kim kazanır söylememi ister misin ? Küçümsediğin gece iblisleri.""Bu olayı büyütüyorsun." Dedi.Beni öfkelendirmek mi istiyordu ? Amacı bu muydu ? Gerçekten anlamıyordum. Tamam Earl her zaman sinir bozucu ve oyunbozan bir kardeş olmuştu.Ama bu kadar kıt akıllı değildi.Bir şeyin olurunu olmazını bilirdi.Özellikle kraliyeti ilgilendiren konulara hiç girmezdi.
Şimdi neden durduk yere benimle bu konuyu konuşuyordu anlamış değildim.Üstelik yaptığı tek şey beni sinirlendirmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK LORD
Fantasyİmkansızlık nedir Lena ?" Dedi.Sonra yavaşça soludu.Konuştu: "Benim doğama göre en büyük hakaret... Ve ben bu hakareti yudum yudum içmekten zevk alıyorum." Kanımın donduğunu hissettim.Kolları arasında bulunduğum adam bir canavardı.Fakat söylediği s...