57

378 23 20
                                    

Uyarı:Bu hikayedeki tüm karakterler hayal üründür.+18 niteliğinde olup büyük ölçüde şiddet içerir.Başlayacak olanlar lütfen bunu dikkate alıp öyle başlasınlar.Psikolojisi sağlam olanlara ithafen...

Bu bir delinin iyileşme hikayesi değil aklı olanların delirmesinin hikayesidir...

Bölüm 57:

"Kraliyetin meşalelerini yakın ve ülkemi kızıla boyayın."




🔱 KEYİFLİ OKUMALAR 🔱

Yazar'dan

Teresa koridorda yürürken Earl'a baktı ve adamın elini tutan elini daha sıkı tuttu.Earl ona güven veren ve rahatlatıcı bir ifadeyle baktı:

"Her şey güzel olacak." Dedi.Teresa  güvenle gülümsedi.Adam birkaç saniye sonra önüne döndü ve birlikte yürüyüşlerine devam ettiler.Vance'ın onları çağırdığı odanın önüne geldiler.Ellerini ayırdılar ve birbirlerine baktılar.Earl, Teresa'nın ruh halini kontrol edip kapıyı tıktıkladı ve 'gel' sesini duyduğunda kulpu tutup açtı.Çift beraber içeri girdiklerinde Vance'ın onları koltukta oturur vaziyette beklediğini gördü.Yavaşça içeri yürüdüler ve kapıyı kapatıp Vance'ın daveti ile koltuğa,adamın karşısına oturdular.

"Bizimle ne konuşmak istiyorsun ?" Dedi Earl sakin bir şekilde.Vance Earl'ü süzdü ve konuştu:

"Tahmin etmiş olman gerekir.Abin hakkında." Dedi.

"Abim..." Dedi Earl tiksinti ile.Aragorn'un canı cehennemeydi ! Teresa ona baktı.
Vance konuştu:

"Aragorn bana yardım ediyor. Uyumluları bulmamda... Süreci hızlandırıyor.Bu şekilde bir ittifak yaptık."

'Ne kadar da zekice' diye geçirdi içinden Teresa.'Ne kadar da Aragorn'luk ve dahice olmasının yanında çıkarcı bir politika...' diye geçirdi Earl.Vance devam etti.

"Ancak yapması gereken bir şey var ki bunu yapmıyor.Onunla görüşme ayarladım.Ciddi bir görüşme.Çünkü güvenimi zedeliyor zamanı uzatması." Dedi.Earl ona her şeyi söyleyen adama dikkatle baktı.Vance ona neden bunları söylüyordu ? Herhalde sıkılmış ve tutsaklarından birisiyle sohbet etmek istemiş olamazdı.

"Peki bunu neden bize anlatıyorsun ?" Dedi.Vance koltukta geriye doğru yaslandı ve konuştu.

"Basit." Dedi.

"Çünkü yanımdaysan bunları bilmen lazım.Sen de, Teresa." Dedi vurgulayarak.Kadın gözlerini hayretle Vance'a dikti ve konuştu:

"Yanındaysam mı ? Benim de senin yanında olduğuma seni hangi güç ikna etti merak ettim." Dedi katı bir sesle.
Earl ona baktı ve Teresa'nın Vance ile olan sert ilişkisini izlemeye koyuldu.

"Sevgi." Dedi Vance.Teresa kaşlarını çattı ve konuştu:

"Sevgi mi ? Komiksin..." Dedi.Herkesin aksine Vance'a karşı gelmek bu kadını o kadar da korkutmuyordu.En kötüsü ne olabilir ? Sorusunu uzun zaman önce kendi kendine yanıtlamış ve 'ölüm' olduğunu gördükten sonra bu sonu geciktirmenin bir faydası olmayacağını ya da ona zarar getirmeyeceğini biliyordu.

"Atalarımın size karşı olan bu öfke ve kinin, lanetinin üzerine gerçekten sana yardım edeceğimi mi sanıyorsun ?" Dedi sonra.Vance kadına dikkatle baktı.Eğer şu anda yapabilseydi gerçek bir öfke duyardı.Konuştu:

"Nefret, kin, öfke... Ama yine de bu duygulara onlar neden oldu.Bize bunu onlar yaptı." Dedi.

"Hak ediyordunuz ! Onlarca masumu kılıçtan geçirirken ve kadınlarına zorla sahip olurken buna göz mü yummalıydık !? Sizin gibi aşağılık varlıklara az bile yapmışlar !" Dediğinde Earl yanında oturan Teresa'nın elinin üzerine elini koydu ve kızın durması gerektiğini sözsüz bir şekilde anlatmaya çalıştı.Onların burdan tek çıkış yolu Vance'tı ve Teresa şimdi bunu mahvediyordu.

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin