65

299 21 13
                                    

Merhabaaaaaaa!!!!

Ben geldim, hoş geldim !
Siz geldiniz, hoş geldiniz!
Sonunda, iki ay kadar zamanın sonunda şükür kavuşturana !
Biliyorum çok beklettim sizi ama artık bir neden kalmadı.YKS denen dert bitti ! Ve şimdiiii okuma vakti !
Kaldığımız yerden devam etme vakti.
Veeee bölümün sonunda size bir sürprizim olacak.O zaman yeniden hoş geldiniz diyorum.Keyifli okumalar canlarım!







...Yeni Başlangıçlar...

Bu kitap aklı başında olup yeterince çıldırmış olanlara ithafen yazılmaya devam ediyor...

...Hoşgeldiniz...

Bölüm 65:

"Nerede kalmıştık ?"

🔱 KEYİFLİ OKUMALAR 🔱

"Yapma !" Kahkaha atarak yorganın içinde kımıldandım ve çıplak kaburgalarımdaki elini itmek istedim.
Parmakları ustaca bana sürtündü.

"Huylanıyorum !" Diyerek ona sitem ettiğimde beni belimden tutarak kaldırıp göğsüne koydu.Onun bu ani ve beklenmedik hareketlerine alışmıştım.
Yine de kaşlarımı çatarak dudaklarımın aralanmasına engel olamadım.

"Bana huylanmak ne demek açıklıyorsun." Dedi.Kaşlarım havalandı ve ona dikkatle baktım.Ve sonra anladım ki dil farklılığı yüzünden bazen Türkçe kelimeleri anlatmak zor oluyordu.

"Gıdıklanmak gibi... " Dedim.Bir nevi öyleydi zaten.Bana güldü.Ona ciddiyetle baktım.Neden gülüyordu ?

"Ne ?" Dedim.Kafasını iki yana salladı.

"Hiç." Dedi.Sonra beni bir anda üzerinden yana attı ve -bunu kesinlikle bilinçsiz yaptı- ayağa kalktı.Ben arkasından pikeye sığınmaktan başka hiçbir çaresi kalmamış terk edilmiş evcil bir hayvan gibi kalırken o güçlü bedenini direkt banyoya yöneltmişti.
İşte bazen böyle gariplikleri de tutuyordu.Bir anda hiçbir şey söylemeden ve açıklama yapmadan gidiyor sonra geri geliyordu...

"Duşa mı !?" Diye bağırdım.Öyle olduğu aşikardı.Fakat bazen insanın öylesine sorası geliyordu.

"Evet!" Dedi ve kapıyı üzerime kapattı.
Bunun üzerine derin bir nefes aldım ve yataktan kalktım.

Dantelden ince geceliği üzerime geçirerek kocaman pencereye ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dantelden ince geceliği üzerime geçirerek kocaman pencereye ilerledim.Saçlarımı arkaya doğru ittim ve dışarıyı izledim.2 hafta... Tam iki haftadır burdaydık.Onun evinde, onun evreninde... Dünyaya çıkmayı teklif etsem de bana burda kalmamızı ve onu tanımam için sadece baş başa kalmamız gerektiğini söylemişti.Ve evet onu tanımaya başlamıştım.

KARANLIK LORDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin