„Žila som plávajúc v smútku,
a moja horkosť otočila kormidlo,
zrazu si sa objavil ako prekvapenie,
a v búrke si zmizol"
(Maite Perroni – Inexplicable)
31. október 1971
Kaitleyn nemohla uveriť tomu, že už dva mesiace študuje na Rokforte a tiež aj tomu, že konečne má priateľku – Lily Evansovú. Všetko zrazu robili spoločne. Chodili do Veľkej siene a na hodiny, robili si spolu úlohy, rozprávali sa niekedy dlho do noci o všetkom možnom.
Ráno na Halloween sa Kaitleyn zobudila skoro. Vonku zúrila búrka. Pozrela na Lily, ktorá ešte pokojne spala na posteli. Posadila sa na posteli a hľadela von oknom. Premietla si uplynulé mesiace.
V škole jej to nakoniec predsa len išlo. Hlavne Transfigurácia. Akoby sama mala pravdu, že zdedila nejaké gény po svojej mame, ktorá sa k nej na hodinách správala rovnako prísne ako k ostatným. Všetci ale vedeli, že je Kaitleyn jej dcéra. Niektorí si mysleli, že je tým vo výhode, ale keď videli vyučovaciu hodinu profesorky McGonagallovej, pochopili, že nie.
Ostatné predmety jej ako tak šli. Problémy mala ale pri Obrane proti čiernej mágií. Tá jej zo všetkých predmetov šla najmenej. Aj domáce úlohy z toho predmetu jej robili značné problémy. Občas jej pomohla Lily, ale ani ona nebola hviezdou tohto predmetu.
Lily vynikala v Elixíroch, veľmi ju bavili. Dokonca si o všetkých uvarených elixírov písala do zvláštneho denníka. Jediný kto bol na tejto hodine lepší, bol chlapec zo Slizolinu. Práve Elixíry a Obranu proti čiernej mágií mali tieto dve fakulty spoločné. Lily chlapca zo Slizolinu poznala. Býval na rovnakej ulici ako ona. Hoci jeho mama bola čarodejnica (to jej Lily prezradila), chlapec býval s rodinou na muklovskej ulici.
Kaitleyn toho chlapca nemala ani trocha rada. Prišiel jej divný, ale rešpektovala priateľstvo Lily s ním.
O chlapca sa zaujímala aj Siriusová partia. Teraz po dvoch mesiacoch Kaitleyn poznala nielen jeho meno, ale aj mená jeho troch najlepších priateľov – James Potter, Remus Lupin a Peter Pettigrew. James bol zo slávnej čarodejníckej rodiny a bol značne uznávaný. Mal čierne vlasy ako uhol, tmavé oči a okuliare. Remus vyzeral stále ako chorý. Vlasy mal hnedé, rovnako ako aj oči a pohľad mal často taký prázdny a smutný. Peter bol z priateľov najmenší, zavalitý a podľa Kaitleyn do ich partie vôbec nezapadal. Pretože všetci traja chlapci boli veľmi šikovní, ale Peter zaostával skoro na každom predmete. Mal vodnaté oči a vlasy myšacej farby.
Sirius Black sa jej z partie páčil najviac. A nebola jediná. Všimla si ako sa dievčatá, niekedy aj z ostatných fakúlt, na neho usmievajú. Rovnako si všimla, že on si to náramne užíva.
Bol nevídaný chlapec. Dozvedala sa o ňom to, že celá jeho rodina študovala v Slizoline a že to je veľkým prekvapením, že sa práve on dostal do Chrabromilu. Bol mierne hyperaktívny, záhadný a s partiou kamarátov neraz prišli o vzácne body, ktoré Chrabromil nazbieral a často sedeli aj po škole. A to všetko len za dva mesiace.
Išlo o pár žartíkov, alebo výtržností. Niekedy na hodinách, niekedy na chodbách a čoraz častejšie sa tieto udalosti začínali týkať aj kamaráta Lily zo Slizolinu – Severusa Snapa.
Medzi chlapcami to vrelo, nepadli si do noty a Kaitleyn vtedy ani netušila, čo všetko sa ešte udeje.
***
Halloweenská výzdoba vyzerala úžasné. Kaitleyn vedela, že sa o ňu postaral Hagrid, pretože to tak bolo vždy. Tento rok jej prišla ešte krajšia a jedlo bolo vynikajúce. Cítila sa veľmi dobre.
YOU ARE READING
Frozen Moments [HP Fanfiction]
Fanfiction*** Svet čakal na to, kedy sa do seba zamilujú, svet čakal na to, kedy sa znova stretnú, svet vždy čakal na to, keby budú môcť byť znova šťastní *** Poviedka "Frozen Moments" sa odohráva od tretej knihy - Harry Potter a väzeň z Azkabanu, ale prelína...