55. Kaitleyn sa znova hnevá

1.6K 155 21
                                    

„Je ťažké ignorovať ťa,

keď sa niekedy hádame,

pretože nikdy som sa nedokázal

vzdialiť od tvojej lásky

a už vôbec nie od tvojho srdca.

Daj mi kúsok z teba,

nechcem viac, len to, čo máš,

pretože len s tebou som celý a úplný,

som viac ako len zamilovaný muž."

(Eugenio Siller – Dame de ti)

11. jún 1977

Školský rok sa chýlil ku koncu a Kaitleyn sa znova zmocnila typická melancholická nálada, ako vždy, keď mali nastať prázdniny a ona na hrade osamela. O to viac to bolo teraz náročnejšie, keď mala priateľa. Nevedela si vôbec predstaviť, ako bude celé dva mesiace bez Siriusa. Veď odkedy sa dali dokopy, boli spolu každý jeden deň.

Bol večer pred skúškou z Obrany proti čiernej mágií a ona sedela na jeho kolenách a počiarkovala si niečo v poznámkach. Sirius sa neučil, povedal, že to nepotrebuje, ale aj tak sledoval ju, ako to robí.

„Spomenula som si, ako profesor Prewett povedal, že nás učí len tento rok," povedala Kaitleyn.

Na to spozorneli aj ostatní. Lily sedela na kresle vedľa nich a James s Remusom a Petrom sedeli dole na zemi, pred sebou mali otvorené zošity a knihy. Alice učenie vzdala asi pred hodinou a niekam sa vytratila s Frankom Longbottomom.

„Som zvedavý koho dostaneme budúci rok," povedal Peter.

„Je to škoda, profesor Prewett nás toho toľko naučil," zaúpela Lily a odhrnula si dlhé vlasy z tváre a zaklapla zošit. „Patronsa, splývacie zaklínadlo a niekoľko skvelých obranných. Bude mi vážne chýbať."

„Máš pravdu, Lily," prikývol Remus. „Objektívne povedané, čo sa týka Obrany proti čiernej mágií, tak nás toho naučil najviac."

„Je to auror, decká, je jasné, že má vyššie ciele a dôležitešie poslanie ako učiť nás Obranu proti čiernej mágií," povedal Sirius a ostatní mlčky prikývli, lebo vedeli, že má pravdu.

„Aj tak som sa tento rok naučila najviac," poznamenala Kaitleyn.

„Áno, tento rok si bola kráľovná v tomto predmete," pobozkal ju Sirius na líce. „Šikovná a moja. Na tvoje splývacie zaklínadlo vážne nikto nemá."

Kaitleyn trocha očervenela, ale potom sa na neho usmial a venovala mu letmý bozk na pery. Tešilo ju, že ju chváli a tešilo ju aj to, že prvýkrát nemala vážne obavy pred skúškou. Mala z toho vážne dobrý pocit a táto Siriusová podpora jej iba dodávala potrebné sebavedomie.

„Ahojte," vrátila sa do klubovne Alice aj s Frankom. „Napadlo ma, že by sme mali urobiť nejakú party na konci školského roka. Frank, môj drahý Frank, tento rok už končí," pobozkala ho na líce. „Čo poviete?"

„Tichošľap, myslím, že toto je naša parketa," žmurkol na neho James.

„Áno, oslavy sú super," prikývol Peter.

„Čo vy, baby?" pozrela sa Alice na svoje najlepšie priateľky.

„Hm, prečo nie?" žmurkla na ňu Kaitleyn. „Len sa treba postarať o to, aby sa to nedozvedela moja mama."

„To je tvoja parketa, Kaily," obrátil sa na ňu James.

„Pochopiteľne," zasmiala sa.

„Bude party, bude party!" výskala Alice a Lily si zacpala uši.

Frozen Moments [HP Fanfiction]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon