82. Obnovenie zväzku

1.2K 110 34
                                    

„Nehovorme viac o smútku a bolesti,

hovorme o tejto noci a čistej láske,

zmeňme cit vo vášeň,

prežime tento okamih iba ty a ja.

S tebou som doletela k hviezdam,

si moja skutočná láska.

Milujem ťa, milujem ťa, milujem ťa!"

(Thalia feat. De La Ghetto – Todavía te quiero)

27. september 1977

Keď sa všetci vrátili do školy, pri večeri ich čakal dôležitý oznam. Do odvolania sa všetky výlety do Rokvillu rušili. Väčšina študentov bola neuveriteľne sklamaná, ale niektorí ako Lily s tým súhlasili.

„Mohli nás tam zabiť. Ešte šťastie, že neboli žiadne obete na študentoch. Aj keď jedného piataka z Bifľomoru museli previesť k sv. Mungovi," vravela po večeri v klubovni, kde sa zase stretli na obvyklých miestach a preberali všetko, čo sa stalo.

„Naozaj nechápem, prečo udreli rovno Dumbledorovi pred očami," krútil hlavou James.

„Aby mu Veď-Viete-Kto ukázal, že sa ho nebojí? Že pre neho nie je hrozba?" pýtal sa Peter.

„To znie ako hlúposť. Povráva sa, že Veď-Viete-Kto sa Dumbledora vždy bál," odvetil mu Sirius. „Bola by to veľká škoda, keby to už nebola pravda."

„Lily má pravdu," pripojila sa k nej Kaitleyn, „mohlo to dopadnúť oveľa horšie. Ešte, že aurori prišli tak skoro. Len škoda, že jeho stúpencom sa podarilo ujsť."

„Rokville je úplne zničený," zhodnotil Remus. „Bude chvíľku trvať, kým ho dajú zase dokopy. Išlo podľa mňa o bežný útok, podobný ako sa píše v novinách. Len im hralo do karát, že tam boli aj študenti. Avšak šli viac po dedine a jej obyvateľoch ako po študentoch. Nikto nevie, čo sa zrodilo ich pánovi v hlave. Situácia však začína byť vážna."

„Možno nie sme na Rokforte až v takom bezpečí, ako sa hovorí," zašepkal Peter.

„Hlúposť!" odbil ho James. „Moja rodina bola vždy naplno oddaná Dumbledorovi. Rokfort vždy považovali za to najviac bezpečné miesto na svete. Ja s nimi súhlasím. Tu nám nič nehrozí!"

Kaitleyn bola za jeho slová rada.

***

28. september 1977

Ako sa ukázalo, nie všetci rodičia si mysleli to isté, ako Jamesovi. Hneď na druhý deň ráno si niektorí prišli po svoje deti a aj na ich protest si ho zobrali zo školy. Snažili sa ich prehovoriť aj profesori, dokonca zahliadli aj Dumbledora s niektorými, ale bolo to zbytočne. Márne si mysleli, že doma budú vo väčšom bezpečí, ako na Rokforte.

„Ako som zistil, tak straty nie sú celkom veľké. Chrabromilčanov odišlo celkovo pätnásť, Bystrohlavčanov šesť, Bifľomorčanov dvadsaťtri a Slizolinčania len dvaja. Aká škoda, že tí len dvaja," vravel James pri obede. „Tento stav sa ešte môže zmeniť, je len obed. A zajtra je tiež deň."

Sirius prikývol. Myslel si, že to je šialené brať deti preč z Rokfortu, rovnako ako jeho priatelia. Nuž niektorí rodičia sa tak rozhodli a nikto nemohol zmeniť ich rozhodnutie. „Čakal som niečo takéto."

„Po pravde aj ja. Len aby to nebola ich životná chyba," zhodnotil James.

O chvíľku dorazili aj dievčatá. Sadli si a nabrali si jedlo do tanierov. „Ešte že moji rodičia sú muklovia a toto sa k ním nemalo ako dostať," zhodnotila Lily.

Frozen Moments [HP Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora