„Keď sa na mňa pozerá,
šaliem.
Ona je dôvod,
prečo som taký šťastný.
Dážď po mne lenivo steká,
čo viac chcieť,
keď jedine s tebou som šťastný,
a tak zamilovaný."
(Enrique Iglesias – Lluvia cae)
10. marca 1978
Večer sa všetci stretli v klubovni, aby mohli oslaviť Remusové narodeniny. Ten bol celkom šokovaný oslavou, o ktorej ani nevedel, ale Sirius a James mu pripravili menšiu party.
„Všetko najlepšie, Námesačník," poťapkal ho Sirius po pleci a podal mu darček. Potom mu zagratulovali aj James s Petrom.
Alice zašla do kuchyne pre tortu, ktorú nechali James a Sirius urobiť domácich škriatkov. Lily prútikom zapálila sviečky a všetci Remusovi zaspievali narodeninovú pieseň. Remus sa usmieval a bol naozaj veľmi šťastný.
„Všetko najlepšie," pobozkala ho Lily na líce.
„Všetko najlepšie, Remus," pobozkala a objala ho aj Kaitleyn. „Nech si šťastný, veľmi šťastný. Mám ťa veľmi rada."
„Ďakujem, Kaily," vďačne sa na ňu usmial a Lily zatiaľ nakrájala tortu a podala každému kúsok.
„Aké boli prednášky?" vyzvedal Peter a pochutnával si na torte.
„Boli skvelé," prehovorila Alice s plnými ústami. „Poučné a vyzerá to tak, že to bude dosť náročné, ale ideme určite do toho."
„Super," povzdychla si Lily, ale nikto si to veľmi nevšimol, okrem Kaitleyn, ktorá to cítila rovnako.
„A prišiel aj Fabián Prewett, dokonca aj jeho brat Gideon. Patria teraz medzi elitu. Divooký Moody nemohol prísť, ale tak nevadí, aj tak sme už zažili na vlastnej koži, vtedy keď bol ten útok v Rokville," vravel James. „Ale fakt to bude makačka, ale teším sa na to."
„A čo ty, zlatko?" otočila sa Kaitleyn na Siriusa v nádeji, že jeho prednášky až tak nezaujali a že by možno ešte prehodnotil svoje rozhodnutie.
„Je to presne to, čo chcem robiť," odvetil jej a ona vedela, že jediné, čo môže urobiť je podporiť ho v jeho rozhodnutí, lebo ho nijako nezmení. „Narodil som sa preto. Chcem byť auror celým svojím srdcom a dušou."
Kaitleyn sa na neho usmiala a pobozkala ho na líce. Bude sa s tým musieť nejako zmieriť. Síce ešte nevedela ako, ale bude to musieť nejako zvládnuť. Videla v Siriusovi to nadšenie pre toto povolanie a nemohla to zničiť svojím strachom. Taká jednoducho nikdy nebola. Sirius bol nadšený, zaujatý a považoval to za veľmi dôležité v svojom živote. Ona nechcela pošliapať jeho sny.
„A čo ty, Remus?" obrátila svoju tvár na Remusa.
„Bolo by to fajn, keby som mohol byť auror. Vždy ma bavili duely, a podobné veci. Lenže sa trocha obávam, že by ma nechceli vo svojich radoch preto, čím som," zdôveril sa im.
„Čože?" vykríkli Sirius a James naraz.
„Pozrite sa na to triezvo," povedal im ich najlepší priateľ. „Kto by chcel vo svojich radoch vlkolaka?" šepol, aby ich nepočul nikto na okolo. Väčšina študentov už bolo vo svojich izbách, lebo bolo neskoro. V klubovni bolo pár zábudlivcoch, ktorí nemali hotové domáce úlohy na nasledujúci deň.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Frozen Moments [HP Fanfiction]
Fanfic*** Svet čakal na to, kedy sa do seba zamilujú, svet čakal na to, kedy sa znova stretnú, svet vždy čakal na to, keby budú môcť byť znova šťastní *** Poviedka "Frozen Moments" sa odohráva od tretej knihy - Harry Potter a väzeň z Azkabanu, ale prelína...