26. Plán A

2K 188 13
                                    

„Ale nikdy ma nežiadaj, aby som ťa nechal

aby som ťa prestal milovať a bol ďaleko od teba.

Nič také, aby som ťa viac nemiloval,

starať sa o teba a mať ťa, môcť milovať. 

Môžeš ma požiadať o to, čo bude 

ale aby som nebol bez teba!"

(Marconi feat. Eiza González – Me puedes perdir lo que sea)

30. november 1975

Vonku zúrila poriadna zima, ktorá tento rok prišla už na konci novembra. Okolie hradu pokrývala hrubá vrstva snehu a bolo niekoľko stupňov pod nulou. To však študentom nevadilo, aby nešli v sobotu na výlet do Rokvillu. Väčšina z nich začala s nákupmi vianočných darčekov.

Kaitleyn a Lily, obe zababušené do hrubých šálov, čapíc a rukavíc, vyšli z Medových labiek, kde si nakúpili obľúbené sladkosti. „Ideme k Zonkovi?" spýtala sa Kaitleyn svojej priateľky.

„Ak tam nič nepotrebuješ, radšej by som to vynechala. Nemám náladu si dnes kaziť deň Potterom. Určite tam bude. Veď oni nikam inam ani nechodia," zamračila sa Lily.

„Tak poďme na ďatelinové pivo do Troch metiel," navrhla Kaitleyn a tejto myšlienky sa Lily chytila a prikývla.

Lily sa mýlila. James, Sirius, Remus a Peter neboli v obchode u Zonka, ale sedeli pri jednom stole u Troch metiel. Hostinec bol vyzdobený vianočnou výzdobou a jemná hudba bola tiež vianočná. Všade vládla atmosféra Vianoc, ktoré sa už blížili.

Kaitleyn sa rozhliadla po hostinci, ktorý bol plný študentov a nebol voľný žiaden stôl. Márne hľadala Alice, ktorá mala dnes rande s Frankom Longbottomom. „Nič nie je voľné," obrátila sa k Lily, ktorá si to tiež práve uvedomila. „Jedine, že by sme si sadli k Jamesovi, Siriusovi a spol."

„Nie," zamietla to Lily, ktorá zase hľadala medzi študentmi Snapa, ale ani on tam nebol.

Sirius si všimol Kaitleyn s Lily a zakýval im. Hoci sa s Kaitleyn posledné dni sotva zhovárali, bola z toho prekvapená. Od udalosti na hodine Transfigurácie ju maximálne pozdravil, keď na seba narazili. A jej z toho bolo smutno. Preto ju teraz prekvapilo, že jej zakýval.

„Lily, poďme k ním. Dáme si jeden pohár ďatelinového piva a pôjdeme preč. Prosím, je mi hrozná zima a vieš, ako pivo zahreje," žiadala ju Kaitleyn.

Lily otrávene prikývla a potom sa obe dievčatá vybrali k zadnému stolu k štyrom priateľom. Lily si veľmi neochotne sadla vedľa Jamesa a Petra. A Kaitleyn si sadla na druhú stranu lavice, kde sedel Remus a Sirius.

„Čo pekné si mi kúpila, Evansová?" otočil sa k nej James.

„Hnojovú bombu, ktorú ti naservírujem 25tého rovno do postele," odvetila mu Lily a ani sa na neho nepozrela.

„Ako vianočné nákupy?" zastavil hádku Remus svojou otázkou.

„Chýbajú mi nejaké drobnosti, ktoré chcem vyriešiť cez soviu zásielkovú poštu. Jednu knihu pre mamu neviem zohnať," odvetila mu Kaitleyn, lebo Lily zatiaľ objednávala dve ďatelinové pivá.

„Tešíte sa už na vianočný ples, dámy?" spýtal sa James a Lily zase očervenela. „Už ťa pozval niekto, kto ťa je hodný, Evansová?" dodal.

„Ty neprestaneš rýpať nikdy, však Potter?" obrátila svoju tvár k nemu a zamračila sa. „A náhodou ma niekto pozval a ja som súhlasila."

Frozen Moments [HP Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora