„Život môj,
ty so mnou,
proti vetru, nebu i moru.
A keď mi bude chýbať vzduch,
budem môcť dýchať!
Nič nás nemôže zastaviť,
ochraňuje nás teplo,
neexistuje žiadna prekážka,
ktorá by mohla oslabiť našu lásku."
(Sofia Reyes – Conmigo)
2. január 1978
„Čo sa deje?" Kaitleyn si prisadla k Lily vo Veľkej sieni. Lily sa iba rýpala v jedle a vyzerala, akoby bola veľmi mimo.
„Už len posledných pár mesiacov na Rokforte. Vždy po Vianociach a po Novom roku sa koniec roka zdá tak blízko," riekla jej Lily celkom smutne. „Tieto mesiace sa tak šmyknú a my sa ani nenazdáme a bude koniec školského roka."
„A skutočný život pred nami," prikývla Kaitleyn a natierala si hrianku maslom. Lily mala pravdu. Koniec školského roka a koniec ich štúdia na Rokforte sa naozaj nezávratne blížil a ona nevedela, či je v skutočnosti smutná, alebo či sa na to teší. Konečne odíde z Rokfortu. Uvidí miesta, ktoré chce vidieť. A bude bývať so Siriusom v dome, ktorý si kúpil za dedičstvo, ktoré mu zanechal jeho strýko Alphard Black. „A kde sú všetci?"
„Predpokladám, že James so Siriusom ešte dospávajú. Predsa len ten Nový rok sme privítali celkom hlučne a šli sme spať až niekedy ráno," zazívala Lily.
„Ale to bolo včera," zasmiala sa Kaitleyn, ktorá sa cítila celkom vyspatá. Urobili si menší večierok na oslavu Nové roka. Menší mal byť, nakoniec sa bavila celá klubovňa a niekedy o piatej ráno sa objavila jej mama v kockovanom zelenom župane a kričala asi pol hodinu. Potom im všetkým venovala zhnusený pohľad a donútila ich ísť spať. V tvári bola celá červená a Sirius s Jamesom sa snažili žartovať, že sa môže k oslavám pridať. To už bolo moc. Dostali samozrejme trest a to hneď na druhý deň. Preto zrejme dnes dospávali, čo sa dalo.
„Alice šla vyprevadiť Franka a teraz spoločne s Remusom plánujú nejaké kúzla, ktoré chcú učiť decká na krúžku Obrany proti čiernej mágií, ktorý je dnes večer. Dozor bude Flitwick. Náš majster v dueloch," vravela jej Lily. „Čiže dnes by to malo byť zaujímavé. Pôjdeš?"
„Vieš, čo si o tom myslím?"
„Viem, ale mala by si ísť. Viem, že Obrana proti čiernej mágií nie je tvoja silná stránka a že si rada, že prežívaš na hodinách, ale krúžok ti môže iba pomôcť," vravela jej Lily starostlivo.
„Pomôcť v čom? Ešte viac sa strápniť. Lily, som mizerná v dueloch, absolútne mizerná. Ešte som nikoho neporazila," vravela Kaitleyn nešťastne. „Ani len Petra. A to som si myslela, že on je slabší ako ja."
„Ale je to chalan, Kaily, takže to môže byť aj tým. Pozri, ani ja nie som nejaká extra v dueloch," vravela jej Lily, aby ju trocha upokojila. „Môžeme sa však zlepšovať. A porazila si raz Siriusa, pred rokmi."
„Nechal ma vyhrať."
„To nemôžeš vedieť."
„Ale viem to! Nechal ma vyhrať a hotovo!"
„Poď," požiadala ju znova Lily. „Alice a Remus isto vymysleli niečo užitočné, veď ich poznáš."
„Tak dobre teda, ale prisahám, ak sa strápnim ešte viac, Evansová, tak si to vypiješ," zamračila sa na ňu. „A riadne."
STAI LEGGENDO
Frozen Moments [HP Fanfiction]
Fanfiction*** Svet čakal na to, kedy sa do seba zamilujú, svet čakal na to, kedy sa znova stretnú, svet vždy čakal na to, keby budú môcť byť znova šťastní *** Poviedka "Frozen Moments" sa odohráva od tretej knihy - Harry Potter a väzeň z Azkabanu, ale prelína...