63. Zrazu si sa vrátila do našich životov, vitaj nádej

1.5K 142 33
                                    

„Prišla si ma zachrániť,

dnes je môj život naplnený láskou k tebe

môj život je milovať ťa.

Hviezdičky sú tvoje očká, holubičky sú tvoje rúčky,

nežné ako tvoje srdiečko.

Keď ťa zbadám, všetko sa mi zdá ako nové

a verím, že si to najlepšie zo mňa.

Požehnaný je tvoj pohľad, požehnaný je tvoj úsmev,

požehnaná si ty, môj dôvod.

Si môj vzduch, budeš môj svieži dych,

môj večný život,

požehnaná si, dievčatko."

(Thalia – Bendita)

10. jún 1980

„Nemôžeš teraz rodiť!"

„Prečo by som nemohla?" silno sa držala za bruško.

„Nie som na to pripravený!" V očiach sa mu zjavil strach, ale aj veľké nadšenie. „Nemám ešte hotovú tú postieľku, ani hojdacieho koníka. Nekúpil som ešte ani tú detskú metlu, čo som videl. A ani toho macka, čo som chcel. Ešte nemôže prísť na tento svet. Ja nie som pripravený. Ja nemôžem byť otec."

„Sklapni!" okríkla ho Kaitleyn a udrela ho do ramena. „A zober ma do nemocnice. Si pripravený!"

„Nie nie som!"

„Sirius, ak nechceš, aby som porodila tu, tak ma láskavo odvez do nemocnice!"

„Okey, idem si naštartovať motorku, teda," prikývol.

„Zbláznil si sa? Nepôjdem tvojou motorkou!"

„Ako inak rýchlo sa tam chceš dostať?" spýtal sa jej.

„Choď si požičať od Jamesa auto, alebo ho rovno popros, aby nás odviezol, lebo ty jazdiť nebudeš v tomto stave!" mračila sa na neho a ako prvá vyšla z dverí. Sirius sa rozbehol k Jamesovi a tak jej neostalo nič iné, ako zamknúť dom a krútiť hlavou nad svojím šialeným manželom.

Po chvíľke dobehol späť, keď si uvedomil, že ju tam nechal. „Prepáč, ja naozaj nie som pripravený."

„Už buď ticho!" napomenula ho znova.

James dorazil aj s autom pred ich dom a Sirius jej pomohol nastúpiť. Kaitleyn sa usadila a to už ju Lily pobozkala na líce. „Musím ísť s vami."

Sirius sa horko-ťažko dostal do auta. Stále nevedel otvoriť dvere, potom ich nevedel poriadne zavrieť. James sa na ňom výborne bavil.

„Uvidíme, ako sa o mesiac budeme baviť na tebe, Paroháč," uškrnul sa na neho Sirius.

„Zlatko, poďme už," súrila Lily Jamesa.

James šľapol na plyn a konečne vyrazili do nemocnice.

***

„Nenávidím ťa, Sirius Black, nenávidím ťa, lebo toto je tvoja vina! Len kvôli tebe takto trpím, takto šialene trpím! Už nikdy sa nenechám nahovoriť na to, aby sme mali dieťa. Podľa mňa aj Cruciatus bolí menej, ako toto!"

„Áno, láska, je mi to jasné." Sirius myslel, že mu už odpadne ruka od toho, ako silno ho za ňu zvierala. Stále mu nadávala, bola spotená a celá červená v tvári. Nemalo zmysel sa s ňou hádať. Na to ju už dobre poznal. A tak znášal všetky jej nadávky a urážky.

Frozen Moments [HP Fanfiction]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang