„Milovala som ťa viac,
ako si myslíš.
O tom vôbec nepochybuj.
Mrzelo ma to zakaždým,
kedy som si neurobila čas,
a stratila som sa,
stratila so teba.
Na druhej strane dažďa,
tam kde vychádza slnko,
odnášam si vždy tvoju spomienku
a s ňou polovicu nášho zbohom,
vytetovaného v mojom srdci."
(Dulce Maria – Al otro lado de la lluvia)
28. jún 1977
„A prišlo to," povzdychla si Lily. „Posledná party, posledné dni na Rokforte, zdá sa mi to neuveriteľné. Veď len nedávno sme boli prváčky."
„Nevinné prváčky," zasmiala sa Alice a napravila si fialové šaty.
„Teraz sme siedmačky, ktoré končia školu a pripravujú sa na život mimo Rokfortu," doplnila ich Kaitleyn, „a nie sme už ani trocha nevinné. Sme dospelé a za chvíľku zodpovedné za naše životy, od ktorých očakávame všetko to krásne, čo sme prežili tu. Lásku, šťastie, ale aj poriadnu drámu. Radosť, život, všetko..."
Lily potiahla nosom a vložila si zelenú spolu do ryšavých vlasov. „To bolo vážne pekné, Kaily."
„Ďakujem," prikývla a pozrela sa na seba do zrkadla. Ružové šaty na ramienka boli tie najvhodnejšie, ktoré našla na dnešnú poslednú party. Vlasy si nechala rozpustené a líca mala červené od nedočkavosti.
„Myslím, že je čas," povedala im Alice, keď už zdola bolo počuť hudbu a smiech. „Naša posledná party na Rokforte. Ale nie v živote," usmiala sa na priateľky. „Veď čoskoro si zatancujeme na mojej svadbe a potom na svadbe Kaily a možno Lily, konečne príde rada aj na teba," žmurkla.
„Áno, v skutočnosti sa to iba všetko začína," prikývla Lily. „Je normálne mať z toho strach, však?"
„Najnormálnejšie na svete," prikývla na to Kaitleyn. „Tiež mám strach, ale zároveň sa teším. Tak poďme, baby," usmiala sa. „Poďme si užiť poslednú party na Rokforte. S priateľmi, partnermi a spolu."
Alice vybehla z izby ako prvá a Kaitleyn s Lily ju nasledovali. Keď schádzali dole po schodoch, Alice takmer spadla, keď zbadala pri krbe postávať Franka. Okamžite sa za ním rozbehla a skočila mu do náručia. Kaitleyn s Lily zatiaľ zišli dole. Každá dala bozk svojmu vyvolenému.
„Ale, čo tu robíš?" Alice nemohla uveriť tomu, že je tu Frank.
„Je to tvoj posledný večierok, chcel som byť s tebou," usmial sa na ňu. „Napísali mi tvoji priatelia a ja som si vybavil voľno, aby som mohol byť s tebou, Alice."
„To je úžasné," pousmiala sa, venovala mu bozk a potom sa otočila na priateľov. „Ste úžasní, všetci. Ďakujem." A potom odtiahla Franka tancovať.
„Tiež sme s Kaily mali tento nápad, ale ste nás predbehli," zasmiala sa Lily. „Alice je tak šťastná."
„A ty nie si, Lily?" spýtal sa jej James.
„Jasne, že som, veľmi šťastná. Najšťastnejšia budem, keď ma vezmeš tancovať," dodala. Jamesovi nemusela dvakrát hovoriť, o pár sekúnd už tancovali na pomalú pieseň.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Frozen Moments [HP Fanfiction]
Fanfic*** Svet čakal na to, kedy sa do seba zamilujú, svet čakal na to, kedy sa znova stretnú, svet vždy čakal na to, keby budú môcť byť znova šťastní *** Poviedka "Frozen Moments" sa odohráva od tretej knihy - Harry Potter a väzeň z Azkabanu, ale prelína...