89. Tajnosti Albusa Dumbledora

1K 112 27
                                    


„Ty vieš, že si princezná z mojich bájnych snov,

toľkými vojnami som si musel prejsť, aby som ťa mal vedľa seba.

Nie som unavený z toho hľadania ťa, nevadí mi riskovať,

ak na konci toho dobrodružstva ťa získam."

(David Bisbal – Mi princessa)

2. január 1978

Kaitleyn i ostatní sa pobrali na hodinu krúžku Obrany proti čiernej mágií. Dnes na neho dohliadal profesor Flitwick, ako už zistili behom dňa. Remus a Alice, ktorí dnešnú hodinu viedli, ich rozdelili na páry, ktoré sa spolu stretnú v dueli. Kaitleyn skončila s Lily, čomu sa úprimne tešila.

„No vidíš, však to dnes ani nie je také strašné," zasmiala sa Lily, keď ju Kaitleyn odzbrojila a následne jej hodila jej prútik.

„Mala si pravdu, to chceš počuť?"

„Jasná vec," zasmiala sa Lily. Obe dievčatá na chvíľku sledovali Siriusa a Jamesa, ktorí bojovali spolu a vyzerali iba ako dve machule, akí boli obaja rýchli. Kúzla okolo seba metali rýchlosťou, akú im obe dievčatá mohli závidieť a počas celého duelu sa obaja celkom usmievali, na niečom sa zasmiali a stále nebolo jasné, kto z nich má navrch.

Nakoniec ostali poslednom bojujúcou dvojicou a keďže už bolo značne po večierke, profesor Flitwick musel ich súboj ukončiť nerozhodne.

„Výborne, chlapci, výborne," tlieskal im. „Raz dokážete veľké veci, ale to som tvrdil od začiatku."

„Ďakujeme, pán profesor," usmial sa na neho James, šarmantne si odložil prútik, uklonil sa Siriusovi a potom si upravil vlasy.

Sirius urobil to isté a potom vyhľadal Kaitleyn a pobozkal ju na pery. „Ako ti to šlo?"

„Fajn," usmiala sa Kailteyn. „Skoro si Jamesa dostal."

„Paroháč je silný súper," usmial sa na ňu Sirius. „Skvelá hodina, tieto súboje ma fakt veľmi bavia."

Kaitleyn prikývla, hoci s ním nesúhlasila. Pre ňu to všetko stále bolo ako jedna veľká nočná mora. Avšak Siriusová spokojnosť ju tešila. Spoločne sa vrátili do klubovne a usadili sa do kresiel, lebo síce už bolo po večierke, ale ešte bolo stále dosť skoro na to ísť spať.

„Myslím, že máme dosť veľké šance dostať sa k aurorom," vravela Alice spokojne a pozrela sa na Remusa, Jamesa a Siriusa. „Okrem toho Frank mi hovoril o výcviku. Je to všetko dosť náročné, ale vraj to stojí za to. Naučil sa toho toľko, toľko!"

„To je skvelé, Alice," prikývol Remus.

„Áno, čoskoro z neho bude školený auror."

„Určite sa na ten výcvik dostanete," vravela Lily a oprela sa o Jamesa. Silno zazívala. „Ste šikovní a múdri. Všetci."

„Skúsime to a urobíme preto všetko," usmial sa na ňu James a pobozkal ju do vlasov. „Hoci to bude náročné a zrejme aj nebezpečné."

„My na to máme," prikývol Sirius.

„Mali by sme ísť spať, aj zajtra je deň," prehovorila Lily a postavila sa z kresla. „Okrem toho dnešný mi dal vážne zabrať."

„Fuj zajtra ráno máme dvojhodinovku elixírov," poznamenal Peter smutne. „Čo si starý Slugy na náš zase vymyslí?"

„Niečo zábavné určite," zasmial sa James. Slughorn veľmi zmysel pre humor nemal. Jeho hodiny boli posledné mesiace absolútna nuda, lebo ich neučil takmer nič nové a dookola opakovali elixíry, ktoré by sa mohli objaviť na MLOKoch. Jediný, kto sa zastával, bola Lily, ktorá však teraz bola taká unavená, že ani nič nepovedala.

Frozen Moments [HP Fanfiction]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz