122. Absolútna láska

804 86 19
                                    



„Teraz, keď sa na teba pozerám, dievčatko,

už mi chýbaš,

nevieš si predstaviť moje rany,

ak budeš jedného dňa ďaleko.

A kiežby naše oči svietili zajtra,

a tvoj hlas ma stále žiada o výkriky lásky,

o výkriky nádeje."

(Alex Ubango – A gritos de esperanza)

1. júna 1980

Kaitleyn mala pár dní pred pôrodom, keď bola značne nervózna zo všetkého, čo sa okolo nej dialo a z čoho ju samozrejme vynechávali, aby sa nerozrušovala a neporodila svoje prvé dieťatko predčasne. A to isté sa týkalo aj Alice a Lily a pritom obe boli v ďaleko väčšom nebezpečenstve, ako ona.

Preto ich pozvala k sebe. Ale obe jej pozvanie odmietli s tým, že sa to teraz nehodí a to ju naozaj nahnevalo, lebo z toho vinila Jamesa a Franka. „Zabijem ich!" hromžila okolo seba.

„Môžeš sa upokojiť, láska?" navrhol jej Sirius.

„Nie, lebo ty s nimi ťaháš za jedno lano. Malo to byť iba priateľské stretnutie," riekla Kaitleyn nahnevane, „a oni dvaja ich nepustia ani na krok, len preto, lebo si myslia, že tá veštba mohla hovoriť o jednom z ich detí a pritom to vôbec nemusí byť pravda."

„Zrejme to bude pravda," povedal jej Sirius.

„Blbosť," hašterila sa s ním. „Vieš koľko detí sa narodí v na prelome júla s augustom?"

„Čarodejníckych tak veľmi ani nie," povedal jej úprimne. „Ľudia majú strach z vojny, majú strach z toho, aby si zakladali rodinu, takže v skutočnosti ich tak veľa nebude."

„Si proti mne!" hnevala sa.

„Nie som, Kaily," povedal a pristúpil k nej bližšie a to bol naozaj výkon, lebo sa jej trocha bál. „Len sa ti snažím vysvetliť, ako sa veci majú. A bezpečie tvojich priateliek a tvoje je u nás všetkých na prvom mieste. Lebo nechránime len vás tri, ale aj," priložil si ruku na jej bruško. „Pochop to, láska."

„Fajn," prikývla, ale zamračila sa. „Ostaneš dnes doma?" spýtala sa ho.

„Ak nedostanem nejakú nutnú správu od Rádu," odvetil jej.

„Sprostý Rád," hromžila, keď sa pobrala do kuchyne, lebo dostala chuť na nejakú zmrzlinu, ktorú mala chladničke. Sirius dúfal, že už čoskoro príde na svet ich dieťa, lebo jeho manželka bola posledné týždne skutočne neznesiteľná. Na všetko sa urážala, všetko jej prekážalo a on čakal, kedy jej začne prekážať aj on sám.

To sa ale nestalo. V noci sa k nemu túlila najviac ako sa jej len dalo a stále ho žiadala, aby bol s ňou a to celých dvadsaťštyri hodín. Nechcela si to priznať, ale mal strach. Bála sa toho, čo ich čaká.

Vojna sa už začala. Bola hrozná a Fénixov Rád stála už niekoľko členov ako napríklad Marlene McKinnovú, ktorú si obaja matne pamätali z Rokfortu, lebo bola o ročníky vyššie. Celú jej rodinu zavraždili na jeho príkaz. Kaitleyn mala Marlene rada, lebo jej prišla veľmi milá a sympatická.

A o niekoľko týždňov neskôr našli telo Benjyho Fenwicka, ďalšieho skvelého aurora, ktorého telo našli na márne kúsky. Sirius a James boli pritom a bol to naozaj nechutný pohľad. A veľmi smutné pre celý Rád, lebo Fenwick bol jedným z najschopnejších ľudí od nich, ak nerátali Fabiána a Gideona Prewettevcov a Divookého Moodyho, ktorí dokázali kúzliť a bojovať tak, ako sa často nevidelo.

Frozen Moments [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now