„Chcem byť ako ty,
chcem byť tá silná.
Chcem, aby mi láska konečne odpovedala,
prečo som vždy ja, tá so zlým osudom?"
(Jesse y Joy – La de la mala suerte)
6. september 1974
Kaitleyn nemohla uveriť tomu, že čas tak letí a ona už štvrtý rok študuje na Rokforte. Nový školský rok sa začal príjemne. Všetkých potešilo, že profesorka Trimmelová sa rozhodla pre odchod a ďalej ich neučila Obranu proti čiernej mágií. Dostali novú profesorku. Bola mladá a chlapcom sa pozdávala o dosť viac, ako dievčatám. Ale hodiny s ňou boli zaujímavé a Kaitleyn dúfala, že tento rok nebude mať z tohto predmetu taký veľký strach.
S Lily sa vybrali spoločne do skleníkov na hodinu Herbológie. Tieto hodiny nemala Lily veľmi rada, takmer vôbec jej nešli. Pripojila sa k ním aj Alice Stevensová. * Bola z rovnakého ročníka a tiež aj z Chrabromilu, bývala s nimi dvoma aj na izbe a za posledné mesiace tretieho ročníka sa s ňou celkom spriatelili.
Keď zastali pred skleníkom, neušlo im, že Siriusová partia si niečo šepká a plánuje. Len čo však spozorovali dievčatá, tvárili sa akoby nič.
„Hej, Evansová," zvolal na Lily James. Prehrabol si vlasy a uškrnul sa na ňu. „Ako ide život?"
„Hej, Potter," zamračila sa na neho Lily, „daj sa vypchať!"
„Príjemná ako vždy, Evansová," uškrnul sa na ňu znova James. Kaitleyn schytila Lily pod pazuchu a tiahla ju do skleníka. Nemala veľmi chuť na hádky medzi ňou a Jamesom. Po ceste zachytila Siriusov pohľad a ten sa na ňu usmial. Rýchlo mu opätovala úsmev.
***
Po vyučovaní bola Kaitleyn navštíviť Hagrida, zhovárali sa a on jej dal ochutnať svoj ručne robený fondán. Bol síce troška tvrdší, ale keď ho nechala chvíľku nad ohňom, rozpustil sa.
Keď sa vracal do školy, narazila na Siriusa s Remusom. Mali plné ruky rôznych dobrôt.
„Ako ste sa vy dvaja dostali do kuchyne?" spýtala sa ich a vážne na nich hľadela.
„Je to celkom jednoduché. Zistili sme to už v prvom ročníku. Nie si jediná, kto pozná tento hrad dobre, vieš, Kaily," žmurkol na ňu Sirius.
„Ale študenti majú zakázané chodiť do kuchyne! Nemáte tam, čo robiť a už vôbec nemáte z tade vynášať jedlo. Chudáci škriatkovia!" mračila sa Kaitleyn.
„Teraz mi hrozne pripomínaš tvoju mamu," zasmial sa Sirius, ale ona na neho hľadela veľmi prísne a tak sa prestal smiať. „Jednoducho domáci škriatkovia sú celí nadšení, keď tam prídeme a oni nás musia obskakovať, však Námesačník?" otočil sa na Remusa.
„Námesačník?" zachytila toto oslovenie Kaitleyn.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Frozen Moments [HP Fanfiction]
Fanfic*** Svet čakal na to, kedy sa do seba zamilujú, svet čakal na to, kedy sa znova stretnú, svet vždy čakal na to, keby budú môcť byť znova šťastní *** Poviedka "Frozen Moments" sa odohráva od tretej knihy - Harry Potter a väzeň z Azkabanu, ale prelína...