Noel Balosu

308 33 4
                                    

"Seni seviyorum Kızıl Güneşim!"

"Seni seviyorum Zümrüt Prens!"

Harry, Ginny'nin kendisine taktığı lakap ile gülümsedi ve "Zümrüt Prens mi?" dedi. "Sevdim bunu. Sağ Kalan Çocuk'tan çok daha iyi."

Ginny anın etkisi ile sadece gülümsedi. Yanakları al al olmuştu. Harry'nin kendi üzerindeki etkisi çok büyüktü. Kafasını kaldırıp ona baktığında onun da kendisinden farksız olduğunu gördü.

"Bu benimle baloya birlikte geleceğin anlamına geliyor sanırım." diye konuştu Harry. İçinde büyüyen mutluluğa karşı koymayı bıraktı. Ne zamandır bu kadar muazzam hissetmiyordu.

"Bilmem," dedi Ginny. "Bir teklif aldığımı sanmıyorum."

"İstediğin teklif olsun Çiçeğim!" Gülümseyerek cevap verdi Harry. "Ginny Weasley, sevgilim olmakla beraber baloya benimle gelip beni dünyanın en mutlu insanı yapar mısın?"

Ginny'nin gülümsemesi büyüdü. Anın mükemmelliği onu tam anlamıyla sarmıştı. Aşık olduğu çocuk, herkesin ortasında kendisine açılmış ve öpmüştü. Sahi ya, herkesin ortasında yapmıştı değil mi?

Ginny etrafına bakmaya başladı. Herkesin bakışlarını kendilerinin üzerinde olduğunu ve bir çoğunun alkışladığını görünce utanması iki kat arttı. Artık yanaklarının saçlarından bir farkı kalmamıştı.

Yine de bütün bunları kenara atmayı başarıp hâlâ cevap bekleyen çocuğa bütün cesareti ile "Evet!" dedi. "Merlin! Senden başkasını nasıl düşünebilirim?"

Harry de "Düşünme zaten!" dedi ve Ginny'yi kolları arasına alıp döndütmeye başladı. İkisi de kahkaha atıyorlardı.

***

Harry'nin Ginny ile olan bitlikteliği ikisinin de beklediği gibi bomba etkisi yaratmış hatta ertesi gün Gelecek Postası'na bile haber olmuştu. Şu an ikisi gölün orada beraber vakit geçiriyorlardı. Ginny ağaca sırtını dayarken dizlerine yatmış Harry'nin saçlarını okşuyordu.

"Özür dilerim!" dedi Harry bir anda kafasını Ginny'nin dizlerinden kaldırıp.

Ginny onun neden özür dilediğini anlamamıştı. Her şey yolundayken neden özür diliyordu ki şimdi?

"Neden özür diliyorsun?"

"Herkes bizi konuşuyor." diye cevapladı Harry. "Okuldakilerin birlikteliğimizi konuşması sürpriz değildi ama Gelecek Postası'nın bile bizden bahsetmesini beklemiyordum."

Ginny, Harry'nin ilgi odağı olmayı sevmediğini biliyordu elbette ama hâlâ neden özür dilediğini anlamamıştı. O bunu düşünürken Harry'nin konuşmaya devam etmesiyle bütün ilgisini yine ona verdi.

"Bir de Büyük Salon'un ortasında herkes izlerken yaptım teklifimi. Bunun senin hoşuna gidip gitmediğini düşünmeden yaptım. Babamın anneme sürekli bu şekilde çıkma teklifleri ettiğini öğrenince ben de yapmak istedim."

Ginny şimdi Harry'nin neden özür dilediğini anlamıştı. Harry kendisine bakarken gülümsedi ve eğilip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

"Özür dileme bunun için!" dedi. "Ben şu an resmen bir rüyayı yaşıyorum. Hem ne kadar ünlü olduğunu biliyorsun, Büyük Salon'un ortasında herkes bakarken yapmamış olsan bile öğrendiklerinde yine konuşacaklardı zaten. Ayrıca ben aldığım teklifi çok seviyorum. Bir daha böyle saçma sapan düşünceler içine girme!"

Harry, Ginny'nin sözleri ile rahatladığını hissetti. Yüzüne ne zaman Ginny'yi görse gelen gülümseme yayıldı ve tekrar Ginny'nin dizlerine yattı. Ginny de bunu bekliyormuş gibi direkt saçlarını okşamaya geri döndü.

Zümrüt PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin