En Güzel Doğum Günü Hediyesi

433 25 1
                                    

Bu bölümde +18 bir kısım olacaktır. Rahatsız olacaklar için gelmeden önce haber vereceğim. İyi okumalar!

***

Harry, ailesiyle ne kadar daha çok vakit geçirmek istese de onu bekleyenleri meraklandırmamak adına James ve Lily'yi başka bir eve yerleştirmek zorunda kaldı. Yerleştirdiği evi de Fidelius ile tılsımladıktan sonra kendisini Sır Tutucu yaparak okula geri döndü.

Kendisine sorulan, "Hogwarts sınırları içerisinde nasıl cisimlenebiliyorsun?" sorularını ustaca geçiştirdi.

Bir de geldikten sonra, yüzündeki mutluluğu görenler şaşırmış ve nedenini sormuşlar, Harry bunu da geçiştirerek Dumbledore'a verdiği sözü tutmuştu.

Dumbledore'un öldüğü gün mutlu olmak bencilce gelebilirdi belki ama Harry buna engel olamıyordu. Hangi çocuk, yıllardır özlem duyduğu ailesine kavuştuktan sonra bu kadar mutlu olmazdı ki. Yine de daha sonrasında ifadesini düzeltip ciddiyeti sağlamıştı.

Ertesi gün, Dumbledore'un cenazesi düzenlenmişti. Harry cenazeye katılanları görünce sinir krizi geçirmemek için, Dumbledore'un anısına saygısızlık etmemek için sessiz kalmıştı. Aksi taktirde oracıkta Dolores Umbridge'ın canını alabilirdi sonuçta.

Dumbledore'un cenazesinden sonra Harry, herkese ne yapması gerektiğini söylemiş, hiç vakit geçirmeden planlarını devreye sokmaya başlamış. Hatta Severus ile de konuşmuş Voldemort'un ne planladığını öğrenmişti.

Severus'un dediğine göre Voldemort ona reşit olmadan önce saldırmayı planlıyordu. Ne var ki Harry, Severus ile Voldemort'a Draco'nun asasındaki İzlenme Büyüsü'nü kaldırdığını ve onunla güvenli evlerden birine cisimleneceğinin haberini göndermişti. Bu sayede hem Severus götürdüğü bilgi sayesinde Voldemort'un daha fazla güvenini kazanacaktı, hem de kendisinin güvenliği için hiç kimse yara almayacak, hiç kimse ölmeyecekti.

Bu süreç içerisinde en büyük şoku Privet Drive 4 numarada yaşamıştı Harry. Ne kadar hiç haz etmese de güvenlikleri için evlerinden taşınmaya ikna etmeye gitmişti. Petunia ve Vernon huysuzluklarını konuştursa da Dudley'in Harry'ye olan yaklaşımı Harry'yi şok etmişti. Yıllar boyunca kendisini aşağılayan, kendisine zorbalık yapan Dudley; önceki yaptıkları için özür dilemiş ve elini sıkmıştı gitmeden önce. İşte bu, Harry için hiç beklenmedik olmuştu.

Harry ile Cygnus, Hermione'nin "Ben de sizinle geleceğim." demesiyle birlikte cenezaden sonra her şeyi anlatmışlardı. Harry'nin doğum gününden sonraki gün Bill ve Fleur'un düğün olacaktı ve Harry, Hermione ve Cygnus düğünden sonra yola çıkmayı kararlaştırmışlardı.

Şimdi ise neredeyse bütün yoldaşlık üyeleri Kovuk'ta toplanmış ihtimalleri tartıyorlardı.

"Yoldaşlık'ın Karargahına girebilen var mı?" diye sordu Sirius. "Dün akşam Deli-Göz ile gidip Sümsüküs'ün gelme ihtimaline karşı önlem alacaktık ama hiçbir şekilde giremedik. Sanki bir anda unutmuşuz gibiydi."

Harry ile Cygnus bakıştılar ve bir anda kahkaha atmaya başladılar. Herkes onlara soran gözlerle bakarken onlar kahkaha atmaya devam ediyorlardı. En sonunda kendilerine gelmeyi başardılar.

"Siz neye gülüyorsunuz?" diye sordu Deli-Göz.

"Size," dedi Harry, gözlerini silerken. Gülmekten gözünden yaş gelmişti. Cygnus'un da ondan farkı yoktu.

"Neden?" Bu sefer soran Sirius'tu.

"Çünkü Grimmauld Meydanı'na ben istemedikçe kimse giremez." dedi Harry. "Oranın Sır Tutucu'su artık benim. Dumbledore öleceği için değiştirme kararı almıştık. Size söylemeyi unuttuğum için kusura bakmayın. Yani merak etmeyin Snape oraya asla giremez. Size adresi veririm."

Zümrüt PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin