Harry, Scrimgeour ile yaptığı konuşmadan sonra eve büyük bir sinirle dönmüştü. Molly'nin mutluluğu bozulmasın diye de Percy ile alakalı hiçbir şey söylememişti. Ne var ki Percy, gözlüğünde havuç püresiyle evden hınçla çıkınca yine üzülmüştü. Yine de bir şey söylememişti ons Harry. Öte yandan diğerleri Percy'nin neden geldiğini anladıkları için hiçbir şekilde yakınlık kurmamışlardı. Özellikle Ginny, Harry'nin yanına geçip kötü kötü bakmıştı ona.
Okula dönüş zamanı Bakanlık, Uçuç Şebekesi'yle bir kerelik bağlantı ayarladığı için tren yolculuğu yapmak zorunda kalmamışlardı. Her biri Profesör McGonagall'ın odasından çıkmıştı.
Okula gelir gelmez Hermione'ye, Draco'ya ve Pansy'ye Scrimgeour ile olan konuşmalarını anlatmıştı. Hermione de ona Dumbledore ile olan bir sondaki toplantının saatini ve tarihini bildiren notu getirmişti. Dumbledore ile de konuşmayı düşünüyordu bu konuyu ama onun çoktan haberi olduğuna dair içinde çok hüyük bir his vardı.
Sonrasında ise Draco'ya görevde ne durumda olduğunu sordu. Draco da ona Kaybolan Dolap'ı tamir etmeye çalıştığını, onun bir ikizinin Borgin & Burkes'te olduğunu, aralarında bir geçiş olduğunu, tamir edebilirse Ölüm Yiyenler'i bu şekilde içeri alabileceğini anlattı. Harry de yardıma ihtiyacı olup olmayacağını sordu. Sonuçta Kaybolan Dolap'ı tamir edecek büyünün ne olduğunu biliyordu. Draco ise kendisinin yapabileceğini söylerek reddetti.
Ertesi sabah yeni sömestr altıncı sınıflara hoş bir sürprizle başladı: geceleyin, ortak salon ilan tahtalarına büyük bir duyuru iğnelenmişti.
CİSİMLENME DERSLERİ
Eğer on yedi yaşındaysanız, ya da 31 Ağustos'ta veya daha önce on yedi yaşını dolduracaksınız, bir Sihir Bakanlığı Cisimlenme Eğitmeninin vereceği on iki haftalık Cisimlenme Kursuna katılma hakkına sahipsiniz.
Katılmak istiyorsanız lütfen aşağıyı imzalayın
Ücret: 12 Galleon."Demek cisimlenme," dedi Cygnus memnun bir şekilde. "Nasıl bir his olduğunu merak ediyorum açıkçası."
"Öyle çok da güzel bir his değil," dedi Harry. Draco ve Pansy de ona sorgulayan gözlerle bakıyordu. "En azından ilk kez cisimlendiğinde miden çok kötü oluyor. En kötüsü de yanı sıra cisimlenme."
"Sen cisimlenebiliyor musun?" diye sordu hayretle Pansy.
"Yok artık! Geçen sene Bakanlık'a Hızır Otobüsü ile gitmedim ya. Tabii ki cisimlenebiliyorum."
Draco da Pansy gibi şaşkın görünüyordu. Öte yandan Cygnus ise ger şeyi bildiğinden tepki göstermemişti. Ve tabii ki Draco da Pansy de bunu fark etmişlerdi.
"Sen biliyor muydun?" diye sordu Draco, Cygnus'a.
Cygnus da sadece kafasını sallayarak onayladı ve Harry'ye dönerek, "Sen katılmayacak mısın, şimdi?" dedi.
Harry de, "Yapabildiğim şeyin eğitimini almama gerek yok aslında ama katılacağım." diyerek cevapladı.
Harry'nin güldüğünü gören Cygnus onun amacını anlayınca "Şovmen!" diyerek ona katıldı. Üçü de ona Cisimlenme ile ilgili sorular soruyorlardı.
O akşam saat sekize on kala hâlâ ayrıntılı sorulara cevap vermekle meşguldü ki, Dumbledore ile dersine vaktinde yetişebilmek için kütüphaneye bir kitabı iade etmesi gerektiği şeklinde bir yalan söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Prens
FanficSlytherin'e yerleşmiş Harry'yi konu alan kitaplar arasında aydınlık için savaşan Harry'yi pek göremedik. Bu hikayedeki Harry aydınlık için savaşacak ama içindeki karanlığı da asla yok saymayacak. Sirius ne demişti? "İnsanlar iyi kimseler ve Ölüm Yi...