Lily ve James'in Hikayesi

306 30 2
                                    

"Biliyordum!" diyerek sevgilisine sarıldı Ginny. "Bir an bile aklanacağın konusunda şüpheye düşmedim."

"Seni aklamak zorundaydılar," dedi Hermione; Harry mutfağa girdiği anda endişeden resmen bayılacak gibiydi, şimdiyse titreyen eliyle gözlerini kapatıyordu. "Zaten sana karşı dava açacak gerekçeleri yoktu, hem de hiç."

"Yine de herkes pek rahatlamış görünüyor," dedi Harry gülümseyerek, "yani hepinizin kurtulacağımı bildiği düşünülürse."

Harry teker teker herkes ile sarılırken Arthur de ciddi bir yüz ifadesiyle Sirius'a döndü. "Dinle, Sirius, Lucius Malfoy Bakanlık'taydı -"

"Ne?" dedi Sirius haşin bir sesle.

"Evet, Dokuzuncu Kat'ta onu Fudge ile konuşurken gördük, sonrasında Harry'ye bir şeyler söyledi ve Harry sinirlendi."

Sirius Harry'ye dönüp "Ne söyledi?" dedi.

"Aptal herif ya," dedi Harry o anı hatırlayıp. "Voldemort beni kendi tarafında istiyormuş da Ölüm Yiyen olma teklifi yaptı bana."

"NE?" diye hep bir ağızdan bağırdı oradaki herkes. Sonrasında ise Sirius tekrar konuştu. "Sen ne cevap verdin?"

"Sinirden patlamak üzereydim," dedi Harry. "Yine de yeni aklanmışken sorun çıkmasın diye sakince cevap verdim."

"Ne dedin?" diye sordu Ginny.

"O aptal teklifleriyle ilgilenmediğimi, korkak gibi saklanan birine sadakat sunmayacağımı söyledim."

Harry'nin vermiş olduğu cevap ile kahkaha atan Sirius "Malfoy'un suratını merak ettim şimdi." dedi.

"Bozuldu tabii ki," diye cevapladı Harry. "Sonra da onu alenen tehdit ettim. Eğer savaş çıktığında yanlış tarafta olursan Draco'nun babası demem öldürürüm seni dedim."

Harry'nin bu sözleri üzerine çocuklar yukarı çıkıp yetişkinleri aşağıda bıraktılar. İlk bir kaç dakikalık sessizlikten sonra Hermione söze girdi.

"Draco ile konuşacak mısın?" diye sordu. "Onun babası gibi olmadığını biliyorum ama konuşmak gerekebilir."

"Onunla da Pansy ile de konuşacağım." dedi Harry. "Bir karar vermeliler."

"Bizim tarafı seçtikleri için sıkıntı yaşarlarsa ne olacak?" dedi Cygnus. "Biz mezun olana kadar sıkıntı yaşamayız. Sonuçta ailelerimiz ile aynı taraftayız ama onların aileleri Ölüm Yiyen. Renklerini belli ederlerse Cruciatus lanetini bile yiyebilirler."

"Haklı!" dedi Hermione. "Onları kendi tarafımıza çekip bütün sıkıntılarla baş başa bırakamayız."

"Zaten bırakmayacağız." dedi Harry. "Bizim tarafta olurlarsa da bunu belli etmemelerini isteyeceğim. Sanki ailelerinin istedikleri gibi yetşiyorlarmış gibi davranacaklar."

"İyi de bir şekilde ortaya çıkabilir." dedi Ron. "Aileleri onların yalan söylediğini anlayabilir."

Harry, "Zihinbend eğitimi almalarını sağlayabilirim." diye cevapladı onu. "Bu şekilde renk vermemeyi öğrenirler."

"İyi de o çok zor bir büyü," dedi Hermione. "Kısa sürede nasıl öğrenecekler?"

"Onlar safkan ve Ölüm Yiyen çocukları Hermione." diye açıklamaya başladı. "Okuldan önce temel bir eğitim alıyorlardır kesin. Bu yüzden Zihinbend'e yatkın olacaklardır."

"Sen ne kadar sürede öğrendin?" diye sordu Hermione.

"Benim eğitimim 5 ay sürdü." dedi Harry. "4. sınıf başlamadan Zihinbend'de ustalaştım, Zihnefend'de ise 3 ay gibi bir sürede ustalaştım."

Zümrüt PrensHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin